Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس حزب اتحاد ملت ایران اسلامی حوزه‌ دماوند و رودهن گفت: حمایت از کاندیدای نیابتیِ غیرپاسخگو در انتخابات پیش رو در دستور کار نهاد اجماع ساز اصلاح‌طلبان نخواهد بود. - اخبار استانها -

سیروس ملکی رئیس حزب اتحاد ملت ایران اسلامی حوزه‌ی دماوند و رودهن در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دماوند اظهار داشت: ما به‌عنوان نیروهای اصلاح‌طلب به این باور مشترک رسیده‌ایم که از نامزدی حمایت کنیم که برآیند نیروهای اصلاح‌طلب باشد تا در صورت انتخاب، هم به خاستگاه خود پاسخگو باشد و هم‌حزب یا احزابی که از او حمایت کرده‌اند بتوانند مسئولیت حمایت و انتخاب خود را بپذیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس حزب اتحاد ملت ایران اسلامی حوزه دماوند و رودهن خاطرنشان کرد: حمایت از کاندیدای نیابتیِ غیرپاسخگو در انتخابات پیش رو در دستور کار نهاد اجماع ساز اصلاح‌طلبان نخواهد بود.

ملکی تأکید کرد: انتخاب اصلح وابسته به تشکیل احزاب سیاسی و برخاستن نامزدها از دل آن‌ها است. کاندیدایی که خاستگاه حزبی دارد ناچار است پیگیر برنامه‌های قانونی حزب متبوع خود باشد.

تشکیل ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی در ‌استان اردبیل / با ‌تخلفات ‌‌به شدت برخورد می‌‌شود + فیلمکاندیدای نایب رئیسی مجلس نمی شوم/ تا انتها در انتخابات می مانممصوبات نشست ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان با محوریت انتخابات اعلام شد

رئیس حزب اتحاد ملت ایران اسلامی حوزه‌ دماوند و رودهن با اشاره به اینکه شاخص خواست و اراده‌ مردم است و میزان رأی ملت در پایان خاطرنشان کرد: توسعه‌ سیاسی و اقتصادی دو روی یک سکه هستند، توسعه اقتصادی از مسیر عدالت و آزادی می‌گذرد و توسعه‌ سیاسی هم بدون دستیابی به آزادی‌های مدنی و به رسمیت شناختن حق مردم در مشارکت در اداره کشور ناممکن است.

انتهای پیام /ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دماوند و رودهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۴۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور در مراسم استقبال از کارکنان وظیفه جدید الورود به این منطقه پدافندی، با بیان اینکه توانمندی، همدلی و یکرنگی موجود بین نیرو‌های مسلح، تأمین کننده اقتدار و امنیت کشور است، گفت: امروز پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بروز‌ترین و مجهز‌ترین سامانه‌ها را در اختیار دارد و این واقعیتی انکارناپذیر است که نیرو‌های مسلح ما از قدرت برتر پدافند هوایی در منطقه برخوردار هستند و دشمنان نیز این را به خوبی می‌دانند.   امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی افزود: به واسطه همت بلند و اعتماد به توانمندی جوانان و دانشمندان داخلی از محدوده شعار خارج و وارد عرصه عمل و به یک قدرت در منطقه تبدیل شده ایم.   وی با بیان اینکه رزمندگان اسلام با نثار جان خود در هشت سال دفاع مقدس از شرف، عزت و تمامیت ارضی نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند، تصریح کرد: اگر امروز دانشمندان ما در علوم مختلف و سلاح‌های نظامی سرآمد جهانیان هستند به برکت خون شهدا و ایثارگری رزمندگان دفاع مقدس است.   امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی با بیان اینکه سربازان نماد ایستادگی و استقامت کشور هستند، تاکید کرد: سربازان چشمان بیدار جامعه بوده و جزو نیرو‌های بی‌ادعا در نیرو‌های مسلح هستند.   فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور در پایان دوران مقدس سربازی را شاداب‌ترین زمان زندگی سربازان دانست و خاطر نشان کرد: سربازان در ایثار، فداکاری، اسوه و نمونه بودن دارای کارکرد مثبت اجتماعی هستند.

دیگر خبرها

  • راهبرد انتخاباتی شورای وحدت در مرحله دوم انتخابات: از بانوان حمایت می‌کنیم
  • نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات بزودی اعلام می‌شود
  • وزیر کشور: اساس طرح نور اصلاح با تذکر است / مأموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند
  • اساس طرح نور اصلاح با تذکر است/ ماموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • اتحاد ایران و پاکستان نقش بسیاری در مبارزه با اسرائیل دارد
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: امنیت نیروگاه‌ها و مراکز هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است/ با عبور از سال ۱۴۰۰ تا به امروز ظرفیت فعال در سایت‌های ۲ و ۳ سه نیروگاه اتمی بوشهر در مقایسه با پیش از آن ۱۲ برابر شده است
  • تصویر ایران در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد
  • پول‌پاشی آمریکا برای مثلث نیابتی
  • خوشامدگویی روسای احزاب پاکستان به آیت‌الله رئیسی؛ حمایت قوی از ایران