Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت سعودی اسپورت از انتقال عفیف و قائدی می گوید

یک رسانه سعودی از احتمال انتقال بهترین بازیکن سال ۲۰۱۹ فوتبال آسیا به الهلال، در صورت انتقال مهدی قائدی به السد خبر داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سعودی اسپورت، باشگاه الهلال عربستان در فصل نقل و انتقالات تاکنون حمد الیامی و موسی مارگا را جذب کرده، اما به نظر نمی‌رسد مدیران باشگاه تنها با همین دو خرید راضی باشند و حتماً به دنبال نام‌های بزرگ جدیدی خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الهلال مدت‌هاست که برای خرید اکرم عفیف، وینگر السد تلاش می‌کند و این بازیکن به کیفیت فنی آبی‌ها می‌افزاید. سایت جهانی ترانسفرمارکت هم اعلام کرد که مهدی قایدی، بهترین بازیکن جوان آسیا در نقل و انتقالات تابستانی، به تیم السد قطر نزدیک است. قایدی 22 ساله در پُست عفیف بازی می‌کند و علاوه بر بال چپ و راست، به‌عنوان مهاجم مرکزی هم به میدان می‌رود.

ورود این بازیکن پُر جنب و جوش به السد می‌تواند درها را به سوی الهلال برای خرید عفیف بگشاید. این بازیکن تا سال 2025 با باشگاه السد قرارداد دارد، اما این باشگاه اعلام کرده که در صورت ارائه پیشنهاد خارجی به عفیف، در مقابل انتقال او ممانعت نخواهد کرد.

اخبار داغ 

تجاوز به لیلا 12 ساله در خانه پدری اش / در تهران رخ داد برترین های قرن با اشکان خورشیدی: به قرمز و آبی فکر نکردم، ما را به چالش نکشید! واکنش سردار به انتخابش به عنوان بهترین بازیکن لیگ روسیه؛ یس، یس، یس! مهدی قائدی در محاصره پرسپولیسی ها / عکس ماسیمیلیانو الگری، نزدیک تر از همیشه به رئال مادرید / ادعای رسانه های اسپانیایی دلیل جدایی زیدان از رئال مادرید به نقل از کوپه

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۴۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرو گیراسی بهترین بازیکن ماه مارس 2024 بوندسلیگا

سرو گیراسی عمکلردی باورنکردنی در فصل جاری بوندسلیگا داشته است.

طرفداری | سرو گیراسی، مهاجم اشتوتگارت برای دومین بار در فصل جاری برنده جایزه بهترین بازیکن ماه بوندسلیگا شد.

با اعلام وب سایت رسمی بوندسلیگا، سرو گیراسی با کسب اکثریت آرا و بالاتر از بازیکنانی چون الخاندرو گریمالدو، جمال موسیالا، هری کین و ژاوی سیمونز به عنوان بهترین بازیکن ماه مارس 2024 بوندسلیگا انتخاب شد. این دومین بار در فصل جاری است که گیراسی این جایزه را کسب می کند. این مهاجم در 4 بازی بوندسلیگا در ماه مارس، پنج گل به ثمر رساند.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • گزینه سابق ایران نزدیک به فتح بهترین لیگ جهان
  • تیم منتخب بهترین گلسازهای لیگ برتر ایران
  • سرو گیراسی بهترین بازیکن ماه مارس 2024 بوندسلیگا
  • استقلال این بازیکن را تا آذر ماه از دست می‌دهد
  • سالم الدوساری، موثرترین بازیکن لیگ قهرمانان
  • سه پنالتی علیه الهلال، یکی از یکی درست‌تر!
  • برق خورشیدی فضایی یک قدم به واقعیت نزدیک تر شد
  • پرواز ستاره العین برای آقای گلی آسیا
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • طرفدار استقلالم و بازی مهدی قایدی را دوست دارم