Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به تعدد پیست های موتورسواری و اتومبیلرانی استان، گفت: با این وجود بیشتر مسئولان درجه یک شهرستان ها درخواست احداث پیست دارند، چراکه ظرفیت استان در این دو رشته بسیار زیاد است.

سیدمحمدطباطبایی امروز (پنجشنبه- ۶ خردادماه ) در مجمع انتخاباتی هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان، اظهار کرد: امیدواریم در راستای برگزاری مجمع بتوانیم آنچه از اهداف و برنامه های فدراسیون است را، اجرایی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به جذابیت های موتورسواری و اتومبیلرانی این رشته بیشترین مخاطب را در کشور و اصفهان دارد.

وی افزود: برگزاری مسابقات زیرمجموعه این فدراسیون می تواند مخاطبان زیادی را به ویژه در جوانان و نوجوانان به سمت خود داشته باشد، کشش این رشته در بین خانواده ها، بانوان و تمام رده های سنی می تواند در بحث ایجاد سلامت و نشاط اجتماعی موفق عمل کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان اضافه کرد: استان اصفهان با توجه به تعدد پیست هایی که در استان ها داریم و همچنین علاقمندان زیاد آن، امیدواریم بتوانیم در راستای اهداف اداره کل و همچنین فدراسیون گام برداریم.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه خوشبختانه در اکثر استان ها پیست داریم، گفت: از ۲۴ شهرستانی که بازدید داشتیم تقاضای مسئولان درجه اول شهرستان ها در فرمانداری درخواست برای احداث پیست موتورسواری و اتومبیلرانی بود و این نشان از ظرفیت و پتانسیل شهرستان ها و استان است.

وی با اشاره به مجمع بولینگ، بیلیارد و بولس که قبل از این مجمع برگزار شد، اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان هیچ گونه ارتباطی با نتایج آرا ندارد و  همیشه به دنبال برگزاری فضای سالم است و تنها درخواست ما این است که فرد منتخب در راستای اهداف و برنامه های اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون گام بردارد.

طباطبایی در پایان مجمع انتخابات با اشاره به صحبت های توکلی یکی از کاندیداها که چهار رای کسب کرد و در دور دوم حضور نداشت و مجمع و مدیر کل را متهم به مهندسی کردن و تماس گرفتن با اعضا کرد، گفت: متاسفم که شاهد چنین صحبت هایی هستیم، لیست تمام ۴۰ تماس و پیامک ها موجود است که پیگیری خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: ورزش جای ورزشی ها است و خوشحالم که امروز با انتخاب خود، مهر تاییدی بر این مساله زدید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی پیست موتورسواری موتورسواری و اتومبیلرانی کل ورزش و جوانان استان اصفهان شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۴۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش اسب های اصیل نژاد ایرانی در همایشی در نطنز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نطنز در این همایش گفت: در این همایش دو روزه سوارکارانی از ۲۰ استان کشور همچون اصفهان، تهران، قم، مرکزی، آذربایجان شرقی، همدان، کردستان، کرمانشاه، یزد استعداد وتوانایی اسب‌های پرورش یافته با نژاد ایرانی را به نمایش گذاشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


حسین اشرفی افزود: هدف از برگزاری این همایش، ترویج صنعت اسب‌داری و آشنایی جوانان و نوجوانان و خانواده‌ها با نژاد اسب ایرانی و نحوه نگهداری و پرورش اسب‌های نژاد ایرانی است.
آقای اشرفی با اشاره به ثبت همایش سوارکاری این شهرستان در تقویم گردشگری کشور، گفت: در چهارمین همایش کشوری سوارکاری، بیش از ۲۰۰ چابک سوار با اسب‌هایی از نژاد کرد، عرب و دره‌شور حضور داشتند و هنر و استعداد خود را به نمایش گذاشتند.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۶ طرح ورزشی و آموزشی در اندیمشک
  • اختصاص ۷۰ درصد درآمد‌ فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به هیأت‌های استانی
  • انتخاب رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان
  • برگزاری ۷۰ رویداد ملی ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی طی سال گذشته
  • رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان انتخاب شد
  • رئیس هئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان انتخاب شد
  • احداث ۸۶ کیلومتر راه روستایی طی سال ۱۴۰۲ در استان اصفهان
  • نمایش اسب‌های اصیل نژاد ایرانی در همایشی در نطنز
  • اعلام شرایط حضور جوانان و بزرگسالان در مسابقات قهرمانی پیست بانوان ایران
  • نمایش اسب های اصیل نژاد ایرانی در همایشی در نطنز