Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آذر صفایی نیا روز پنجشنبه در نشست هماهنگی امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: لازم است که به تعداد نیروهای ایثارگر قراردادی و شرکتی شاغل در دستگاه های اجرایی این استان چارت سازمانی پیش بینی و لحاظ شود. 

وی افزود: موضوع تبدیل وضعیت یکی از دغدغه های اصلی نیروهای ایثارگر قراردادی و شرکتی شاغل در دستگاه های اجرایی کشور و کهگیلویه و بویراحمد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تحقق این امر مهم نوعی خدمت ارزنده از سوی دولت به جامعه ایثارگران کشور و استان است. 

صفایی نیا عنوان کرد: لازم است که مدیران دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد از چنین ظرفیت قانونی و فرصت مهمی استفاده بهینه کنند و هرگونه کم کاری و سهل انگاری در این زمینه نیز پذیرفتنی نیست. 

وی ابراز داشت: نباید در زمینه پرداخت کمک هزینه ازدواج به فرزندان شهدا و ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد کوچکترین اجحافی شود. 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشاوران امور ایثارگران دستگاه های اجرایی این استان برای گردآوری تاریخ شفاهی رزمندگان و فرماندهان به منظور تهیه و تدوین دانشنامه استانی دفاع مقدس همکاری لازم را با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان داشته باشند. 

صفایی نیا اظهار داشت: ثبت، ضبط و مستندسازی خاطرات، زندگینامه و رشادت های مثال زدنی رزمندگان و فرماندهان دوران هشت سال دفاع مقدس یک تکلیف برای متولیان امر است. 

وی افزود: دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد به وظایف و رسالت های خود در زمینه تهیه و تدوین دانشنامه استانی دفاع مقدس عمل کنند و در صورت کم کاری و سهل انگاری نیز با آنان برخورد می شود. 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: خدمات ارائه شده به خانواده شهدا و جامعه ایثارگران این استان از سوی دولت و دستگاه های اجرایی استان باید بیش از پیش بیان و شفاف سازی شود. 

صفایی نیا عنوان کرد: چنین اقدام مهمی منجر به روشنگری هر چه بیشتر افکار عمومی شده و باید از سوی مدیران اجرایی و اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد انجام شود. 

کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس یک هزار و ۸۸۰ شهید، ۳۱۷ آزاده و افزون بر ۹ هزار جانباز تقدیم کرده است. 

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد شهید یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد شهید یاسوج اخبار کنکور کهگیلویه و بویراحمد دستگاه های اجرایی دفاع مقدس صفایی نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۵۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مرگبار یک خانم از کوه در شهرستان بویراحمد

سرپرست اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد از مرگ یک خانم در کوه‌های بویراحمد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد محمدامین نیکویی نژاد، شامگاه _پنجشنبه، نهم فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ساعت ۱۲:۴۳ روز نهم فروردین گزارش تلفنی مبنی بر سقوط خانم جوانی از کوه‌های منطقه «ماه پرویز» شهرستان بویراحمد به واحد ارتباطات اورژانس استان اعلام شد.

وی افزود: به محض وصول این خبر بلافاصله نزدیک‌ترین آمبولانس پایگاه اورژانس ۱۱۵ و بالگرد هوایی به محل حادثه اعزام شد.

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: پس از رسیدن به مصدوم و معاینه کارشناسان فوریت پزشکی حاضر در صحنه مشخص شد مصدوم فاقد علائم حیاتی بوده و فوت کرده‌است.

کد خبر 740048

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از یک میلیون تردد در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • احداث چمن مصنوعی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم با کلنگ زنی ۱۰ چمن ورزشی
  • سقوط مرگبار یک خانم از کوه در شهرستان بویراحمد
  • ورود بیش از ۴۸۸ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد
  • ورود بیش از ۴۸۸ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد 
  • آبگیری همه طرح‌های آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد در بارش‌های اخیر
  • اسکان ۹۷۶۱ نفر روز توسط آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در طرح نوروزی
  • امیرآباد بابکان، رکورددار میزان بارش‌ های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد
  • بازدید حدود ۱۶۰ هزار نفر از اماکن گردشگری کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت بیش از ۴۰۰ هزار تردد در ورودی‌های کهگیلویه و بویراحمد