Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر علمی این کنفرانس روز پنج شنبه در مراسم گشایش با اشاره به اینکه دانشگاه هنر اسلامی تبریز در راستای بازخوانی و درک عمیق بیانیه گام دوم انقلاب، این همایش را برگزار می کند، افزود: مهندسی معماری- هنرهای ایرانی اسلامی- مهندسی عمران - سیاستگذاری، برنامه ریزی، طراحی و مدیریت شهری- مهندسی شهرسازی وتوسعه شهری- فرهنگ، جامعه شناسی و روانشناسی شهری - مهندسی ترافیک، حمل و نقل و زیرساخت های شهری - مهندسی محیط زیست و محیط زیست شهری - منظر شهری پایدار و توسعه -مدیریت ریسک و بحران و راهکارهای ایجاد مدیریت جامع بحران- مدیریت جهانگردی و توسعه پایدار شهری جزو محورهای آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزیتا بلالی اظهار کرد: تعداد 600 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده بود که از این تعداد 350 مقاله به صورت برخط  شفاهی، پوستر و سی دی ارائه شد.

وی ادامه داد: کنفرانس ملی معماری، عمران، شهرسازی و افق های هنر اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب تلاش دارد با معرفی توان علمی و کاربردی برای ارتقاء سطح کیفی هنر اسلامی، معماری، سازه و توسعه های شهری و همچنین بررسی نیازمندی و ضرورت های آموزش این موارد گام برداشته و با شناسایی نگرش ها، تجربیات نوین و تحلیل ابعاد نظری و کاربردی توسعه شهری در بیانیه گام دوم انقلاب ، به تحلیل ،آموزش و پژوهش آن بپردازد. 

بلالی اضافه کرد: بررسی چالش های رشته های تخصصی هنر اسلامی، عمران ، معماری ، شهرسازی و محیط زیست، ایجاد فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات و ارائه دستاوردهای نوین پژوهشی، تشویق و ترغیب به استفاده از فن آوری های نوین در مدیریت سیستم شهری، ارتقای سطح دانش جامعه مهندسی و عموم در مسائل مرتبط با معماری، عمران و سازه از اهداف مهم این همایش است.

وی هنر اسلامی و توسعه پایدار شهری، آشنایی و معرفی الگوهای موفق توسعه شهری، ایجاد تفاهم و تعامل سازنده بین مدیران شهری و دانشگاهیان در جهت معماری، سازه و توسعه پایدار شهری و برقراری ارتباط بیشتر بین نهادهای علمی و اجرایی را از اهداف برگزاری این کنفرانس بیان کرد.

برچسب‌ها تبریز علمی گام دوم انقلاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تبریز علمی گام دوم انقلاب تبریز علمی گام دوم انقلاب اخبار کنکور گام دوم انقلاب هنر اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۵۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنفرانس ملی مهارت با ۲۰۰ اثر علمی و پژوهشی در اردیبشهت برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه فنی‌و حرفه‌ای خراسان شمالی گفت: اولین کنفرانس ملی مهارت با ۲۰۰ اثر علمی و پژوهشی از سوم لغایت چهارم اردیبهشت برگزار می‌شود.

مسعود قاضی پور شیروان در گفتگو با خبرنگار دانشجو، درخصوص کنفرانس ملی مهارت اظهار کرد: این کنفرانس که برای اولین بار به بررسی مهارت از ابعاد مختلف می‌پردازد از سوم لغایت چهارم اردیبهشت در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری سخنرانی‌های کلیدی، میزگرد‌های تخصصی و ارائه مقالات علمی و کارگاه‌های آموزشی از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این کنفرانس است.

رئیس دانشگاه فنی‌و حرفه‌ای خراسان شمالی ادامه داد: ۱۸۷مقاله علمی به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده است که تقریبا تمام نقش‌آفرینان حوزه مهارتی کشور در آن مشارکت داشته‌اند.

قاضی پور خاطرنشان کرد: پنج محور اصلی در این کنفرانس مورد بررسی قرار می‌گیرند که شامل حکمرانی آموزش عالی مهارتی، مهارت‌آموزی و برنامه هفتم توسعه، آینده مشاغل، نقش بخش‌های دولتی و خصوصی در آموزش فنی‌وحرفه‌ای و مطالعه تطبیقی جایگاه آموزش‌های مهارتی در ایران و جهان است.

وی افزود: در شورای سیاستگذاری و کمیته علمی کنفرانس، چندین میزگرد تخصصی با موضوعاتی نظیر  جایگاه مهارت آموزی و چالش‌های آن برگزار می‌شود و راهکار‌ها توسط متخصصان تبیین می‌شود.

دیگر خبرها

  • تحقق بودجه شهرداری ارومیه در سال ۱۴۰۳ منوط به مشارکت مردم است
  • کنفرانس ملی مهارت با ۲۰۰ اثر علمی و پژوهشی در اردیبشهت برگزار می‌شود
  • مزایای مهندسی معکوس در جنگ چیست؟
  • ۴۷کیلومتر راه‌سازی در منطقه ۲۲ | ۹۳ درصد بودجه شهرداری منطقه به طرح‌های عمرانی اختصاص یافت
  • آغاز نوسازی بیش از ۲۶۰ هزار واحد در کشور
  • نوسازی ۲۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده است
  • نهمین کنفرانس بین‌المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله برگزار می‌شود
  • نوسازی ۲۶۰ هزار واحد در کشور آغاز شده است
  • گرگان با ۷ چالش عمومی در مدیریت شهری روبه‌رو است
  • حذف باکس های جمع آوری زباله از معابر تبریز