Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی در جلسه ستاد توسعه خاوران، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران با رفع ۱۴ مانع تولید از مسیر صنایع معدنی استان موافقت کرد.

در هشتمین جلسه ستاد توسعه خاوران که به ریاست استاندار و با حضور ویدئوکنفرانسی مدیرعامل ایمیدرو و سازمان‌های وابسته، امروز پنج شنبه ۶ خرداد برگزار شد، پیشنهادهای استان در زمینه رفع موانع از مسیر صنایع معدنی استان، مورد موافقت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تسریع در روند راه اندازی کارخانه فولاد قاین، انتشار اطلاعات ژئوفیزیک هوایی به منظور مساعدت متقاضیان سرمایه گذاری در حوزه معادن و عدم نیاز آنها به مراجعه به وزارت صنعت، معدن و تجارت، تکمیل عملیات اجرایی پروژه برقرسانی به معادن شاهکوه نهبندان، برقرسانی به معادن سرب و روی غنی آباد بشرویه، برقرسانی به معادن ذغالی طبس، برقرسانی به معدن طلای هیرد خوسف، اجرای پروژه پایگاه امداد و نجات طبس، جذب سرمایه گذار برای بهره برداری از معدن طلای خونیک، تسریع در روند تکمیل اکتشافات سرب و روی ازبک کوه و ... از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود که با نظر موافق ایمیدرو همراه شد.

به گزارش ایسنا، ۲۸ اردیبهشت ماه و طی نشست ملانوری استاندار با جعفری، مدیر عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در تهران، مواردی از موانع موجود در مسیر صنایع معدنی استان مطرح شد و مقرر شد بعد از پیگیری موضوعات، پاسخ مدیران سازمان های تابعه ایمیدرو به این مشکلات، طی ارتباط ویدئوکنفرانسی در ستاد توسعه خاوران ارائه گردد، که امروز این مهم محقق شد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی توسعه استاندار خراسان جنوبی ايميدرو مسیر صنایع معدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۵۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ واحد معدنی در زنجان احیا شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در راستای کمک به اشتغال‌زایی در حوزه معدن هفت واحد معدنی با سرمایه‌گذاری ۱۹۷ میلیارد ریال احیا شد.

مجید گلشنی‌منفرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: در راستای کمک به اشتغال‌زایی در حوزه معدن هفت واحد معدنی با سرمایه‌گذاری ۱۹۷ میلیارد ریال احیا شد.

وی با اشاره به اینکه طبق بررسی انجام شده عمده مشکل واحدهای صنعتی در استان کمبود نقدینگی، بدهی بانکی و تأمین مواد اولیه است، اضافه کرد: در همین راستا مشکل ۱۵ واحد صنعتی با اشتغال‌زایی برای یک هزار و ۸۲۵ نفر حل شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان به لحاظ تولیدات صنعتی جایگاه خوبی در کشور دارد، اضافه کرد: در حال حاضر تولیدات استان به ۴۶ کشور دنیا صادر می‌شود.

گلشنی‌منفرد افزود: از این تعداد، ۱۳ کشور در سال گذشته به مقاصد صادراتی استان افزوده شده است و در سال‌جاری نیز ۳۲ کالای جدید صادراتی به سبد محصولات صادراتی استان اضافه شد.

وی افزود: سال گذشته عمده کالای صادراتی این استان شامل شمش روی، ترانسفورماتور و متعلقات، پروفیل، میلگرد، نبشی، شمش فولادی، مفتول مسی، فیلم پروپیلن، اسید سولفونیک، کنسانتره روی، لبنیات، شمش سرب، کاغذ فلوتینگ، تست لاینر و مقوا بود.

کد خبر 747651

دیگر خبرها

  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • تکنولوژی عامل اصلی فعال‌سازی معادن پیر
  • تحلیل‌های غیر کارشناسی، امنیت سرمایه‌گذاری را از بین می‌برد
  • ۷ واحد معدنی در زنجان احیا شد
  • بررسی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق
  • بررسی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش
  • ذخیره کانسنگ منگنز معدن ونارچ قم به ۱۲ میلیون تُن رسید
  • مجلس با تحقیق و تفحص از سازمان حفظ نباتات موافقت کرد
  • تولید ۴۴ هزار قالب جدول بتنی در شهرداری قم / خودکفایی در تولید آسفالت شهری
  • تدابیر جمهوری اسلامی، مانع مهندسی‌های دشمن است