Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، آیین افتتاح فروشگاه اتکا شعبه شهید نورعلی شوشتری در سالن اجتماعات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان، با حضور سردار مسعود حشمتی‌پور مدیرعامل سازمان اتکا، رضا سندگل مدیر فروشگاه‌های اتکا استان سیستان و بلوچستان و حجت‌الاسلام منصور باقربیک مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار حشمتی‌پور در این مراسم، با تاکید بر اهمیت حضور در انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: باید به‌صورت گسترده در انتخابات شرکت و نقش‌آفرینی کنیم و زمینه را مشارکت مردم نیز فراهم کنیم تا به دشمنان ثابت کنیم که مرد میدان هستیم و با حضور خود، پاسخی محکم به یاوه‌گویی‌های دشمنان ایران اسلامی بدهیم، تا دشمنان بدانند که مردم ایران همچنان پای نظام جمهوری اسلامی ایستاده و آماده جان‌فشانی هستند.

وی با اشاره به سه محور اصلی سازمان اتکا، تصریح کرد: تأمین اقلام نیرو‌های مسلح طبق اساسنامه سازمان و تدابیر ابلاغی رهبر معظم انقلاب اسلامی، توسعه زیرساخت‌ها و نوسازی و تحول در صنایع و واحد‌های وابسته به سازمان اتکا در بخش تولید و کشاورزی و همچنین خدمات فروشگاهی، سه محور اصلی سازمان اتکا هستند.

مدیرعامل سازمان اتکا ادامه داد: خدمت‌گذاری به نیرو‌های مسلح و تأمین امنیت غذایی آن‌ها از افتخارات ماست و به‌عنوان یک رسالت و مسئولیت سنگین، نیازمند کار شبانه‌روزی و جهادی است.

وی با بیان این‌که تمام سعی خود را می‌کنیم تا بتوانیم بهترین خدمات را حتی در دورترین نقاط کشور عرضه کنیم، گفت: عرضه خدمات باید به‌گونه‌ی طراحی شود تا جامعه هدف با کمترین زحمت به بالاترین کیفیت دسترسی پیدا کند؛ همچنین تنوع در کالا‌ها با رویکرد کالا‌های ایرانی و کیفیت کالا‌ها و توسعه شبکه فروش، از اقدامات مورد توجه است.

سردار حشمتی‌پور خاطرنشان کرد: حدود یک‌هزار فروشگاه در سراسر کشور داریم که نیازمند توسعه و بازنگری هستند؛ لذا این موضوع نیز باید در دستور کار قرار گرفته شود تا بتوانیم بهترین خدمات را ارائه دهیم.

وی با بیان این‌که استان سیستان و بلوچستان در حوزه ورود به اقیانوس هند، دارای توانمندی بالایی است و سازمان اتکا باید در این حوزه ورود پیدا کند، تأکید کرد: فروشگاه شهید نورعلی شوشتری زاهدان، نقطه ورود ما به منطقه استان سیستان و بلوچستان است و این استان می‌تواند دروازه صادرات ما به منطقه اوراسیا باشد. با توجه به این‌که ۴ درصد جامعه‌ هدف ما در استان سیستان و بلوچستان است، تصمیم داریم تا یک فروشگاه زنجیره‌ای اتکا دیگری نیز در شهر زاهدان راه‌اندازی کنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سید ابراهیم رئیسی بیمارستان میلاد انتخابات ریاست جمهوری استان سیستان و بلوچستان سازمان اتکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۵۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد نوجوان ایرانشهری پس از سه روز پیدا شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از پیدا شدن جسد نوجوان ۱۳ساله ایرانشهری پس از سه روز تلاش نیروهای عملیاتی هلال احمر در محدوده روستای ملک آباد شهرستان بمپور خبر داد.

به گزارش مشرق، سیدمحمد مهدی سجادی اظهار کرد: ساعت ۱۰:۲۱ دقیقه روز ۳۱ فروردین ماه گزارشی مبنی بر غرق شدگی در منطقه مچوقاسم شهرستان بمپور جهت امدادرسانی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان اعلام شد.

وی افزود: با توجه به وقوع سیلاب و بسته شدن راه ها، بلافاصله یک تیم امدادی از پایگاه امدادی بمپور و و تیم پشتیبان از مرکز اداری جمعیت هلال احمر شهرستان ایرانشهر با تجهیزات سیلاب به منطقه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: به دلیل شدت سیلاب در منطقه پس از گذشت ۷۲ ساعت تلاش مستمر نیروهای امدادی و با فروکش کردن آب در منطقه ساعت ۱۳:۲۵ دقیقه امروز دوم اردیبهشت ماه، پیکر نوجوان ۱۳ساله در رودخانه پیدا و تحویل عوامل قضایی و انتظامی شد.

دیگر خبرها

  • سفر استاندار سیستان و بلوچستان به شهرستان زهک
  • «نون خ ۵» چهره زیبای سیستان و بلوچستان را به مردم نشان داد
  • رشد ۹۱ درصدی صادرات خدمات فنی و مهندسی ایران به ارمنستان
  • چشم‌انداز گلستان؛ دروازه اوراسیا
  • رفع مشکل آب در شهربنت و ۲۷ روستای نیکشهر
  • جسد نوجوان ایرانشهری پس از سه روز پیدا شد
  • چشم انداز گلستان؛ دروازه اوراسیا 
  • اتخاذ تدابیر ویژه دولت برای رسیدگی به مسائل سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • اعزام آتش نشانان پایتخت به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • نیروی هوایی، آب و مواد غذایی برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان ارسال کرد