Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی گفت: حضور متکدیان در سطح شهر، معلول برخی از آسیب‌های اجتماعی است.

عباسعلی بهاری، امروز پنج شنبه ۶ خرداد در جلسه گروه کاری فرهنگی و اجتماعی استان که با موضوع ساماندهی متکدیان و کودکان کار و خیابانی برگزار شد، خاطرنشان کرد: تکدی گری یکی از آسیب‌های اجتماعی است که معلول عوامل بیشماری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی یادآور شد: حضور متکدیان علاوه بر ارائه جلوه‌ای نامناسب در شهر، آسیب‌های اجتماعی دیگری را نیز به دنبال خواهد داشت.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی اظهار کرد: برنامه ریزی برای ساماندهی و کاهش متکدیان و زمینه های تکدی گری، باید از مهمترین اقداماتی باشد که در دستور کار مدیران و مسئولان مرتبط قرار گیرد .

بهاری ضمن اظهار نگرانی از مشاهده چهره کودکان کار در سطح شهر، پیشنهاداتی در زمینه مهارت آموزی این قشر مطرح کرد.

وی با بیان اینکه مهارت آموزی می‌تواند جایگزین مناسبی برای کسب درآمد باشد، خاطرنشان کرد: شهرداری باید پس از امکان سنجی مهارتی این افراد، با همکاری ادارات کل فنی و حرفه‌ای و نیز تعاون ،کار و رفاه اجتماعی نسبت به مهارت آموزی و سپس اشتغال این افراد از طریق بنگاه‌های کارآفرینی اقدام کند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی تکدی گری آسیب های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۵۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور

فرهاد خاکی‌پور اظهار کرد: در حال حاضر، سازمان بهزیستی و بنیاد مستضعفان در فاز دوم، در حال ساخت مسکن برای خانواده‌های دارای ۲ معلول به بالا هستند.

مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی و حساب ۱۰۰ امام (ره) بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: برای ساخت مسکن خانواده‌های دارای حداقل یک بیمار ای‌بی (پروانه‌ای) تفاهم نامه ای تعریف شده و کار‌های عملیاتی در حال انجام است.

وی یادآور شد: انجمن خیرین مسکن ساز در کنار حساب ۱۰۰ امام (ره)، بازوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای ساخت مسکن اقشار محروم و خانواده‌های نیازمند است.

مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه کمک خیرین هر استان برای همان استان هزینه خواهد شد، گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بعد از جنگ، در زمینه بازسازی و مقاوم سازی مسکن در برابر حوادث طبیعی و احداث مسکن محرومان در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت، خدمات ارزشمندی ارائه داده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • همایش کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در هفشجان
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • آسیب به جوانان و جامعه با ضعف دستگاه‌های فرهنگی
  • اجرای طرح همیاران آرامش در گرگان و گنبد
  • تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی
  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی
  • شعر طنز یک اقدام بدیع در دستگاه قضا است
  • خبرهای خوب مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده