Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمود قاسم‌نژاد عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان افزود: از این تعداد افراد واجد شرایط رای دادن  ۴۰ هزار و ۴۲۰ نفر  در استان رای اولی هستند.

وی اظهار داشت: در این دوره , انتخابات شوراهای شهر و روستا  در ۵۳ شهر  برای ۲۸۱ کرسی و ۲ هزار و ۱۷۲ روستا برای ۶ هزار و ۶۹۴  کرسی برگزار می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد انتخابات استان گیلان با تاکید بر اینکه آمادگی لازم در فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها برای برگزاری انتخابات فراهم شده است، افزود:  سه هزار و ۹۲ شعبه در سراسر استان پیش‌بینی شده که از این تعداد ۲ هزار و ۷۱۴ شعبه ثابت و مابقی سیار است.

معاون سیاسی استانداری گیلان از هماهنگی‌های لازم با بخش های مختلف برای برگزاری انتخابات امن و سالم خبر داد و گفت: به منظور تسهیل در فرآیند رای دادن، ۱۰ درصد به شعبات اخذ رای در استان افزایش یافته است.

قاسم نژاد ادامه داد: برای اولین بار ساعت برگزاری انتخابات به دلیل شرایط کرونایی تغییر کرده است که بر این اساس از هفت صبح فرآیند برگزاری انتخابات آغاز شده و بر حسب نیاز با ۲ ساعت تمدید می‌تواند تا ۲ بامداد ادامه داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان گفت: از بیستم خرداد ماه جاری برای تبلیغات شوراها و برای انتخابات  ریاست جمهوری از  هفتم تا بیست و ششم خرداد ماه زمان درنظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای برگزاری انتخابات پیش رو گفت: هر گونه تجمع، سخنرانی و مناظره در اماکن سربسته ممنوع است و برگزاری مراسم سخنرانی نامزدها در فضای باز مطابق با پروتکل های  بهداشتی بلامانع است‌.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی ۲۸ خرداد امسال همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود. گیلان حدود دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ رشت استانداری گیلان مشارکت انتخاباتی مشارکت های مردمی گیلان پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ رشت استانداری گیلان انتخابات ۱۴۰۰ رشت استانداری گیلان مشارکت انتخاباتی مشارکت های مردمی گیلان اخبار کنکور برگزاری انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۷۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محفل مشق حماسه به مناسبت عملیات «وعده صادق» در رشت برگزار شد

ایسنا/گیلان محفل مشق حماسه به مناسبت واقعه تاریخی وعده صادق با محوریت کتابت آیات جهاد در رشت برگزار شد.

حسن صمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از برگزاری محفل مشق حماسه در رشت خبر داد و اظهار کرد: محفل مشق حماسه به مناسبت واقعه تاریخی وعده صادق و با حضور اساتید و هنرمندان خوشنویس استان گیلان در پارک قدس رشت برگزار شد.

مدیر خانه فرهنگ ‌و هنر انقلاب اسلامی گیلان افزود: ۲۰ هنرمند خوشنویس در این محفل به کتابت آیات قرآن کریم با موضوع جهاد پرداختند.

وی با اشاره به پیشتازی گیلان در برگزاری محفل مشق حماسه، بیان کرد: با توجه به پرچم‌داری رزم آوران جمهوری اسلامی ایران در عرصه مقاومت و دفاع از مظلوم، هنرمندان کنشگر گیلانی هم با برگزاری چنین محافلی در عرصه هنری جهاد کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • برگزاری ۷۴۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در گیلان
  • انتخابات مجلس در ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • محفل مشق حماسه به مناسبت عملیات «وعده صادق» در رشت برگزار شد
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • برگزاری نخستین المپیاد ملی هنر در گیلان
  • برگزاری ۳۱ عنوان برنامه ویژه هفته کارگری در گیلان