Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@08:05:01 GMT

جهانی‌شدن مسئله فلسطین با پیروزی مقاومت

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۴۷۰۹۸

جهانی‌شدن مسئله فلسطین با پیروزی مقاومت

دبیرکل جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین پس از دیدار با رئیس پارلمان لبنان گفت: پیروزی مقاومت در نبرد «شمشیر قدس» مسأله فلسطین را جهانی کرد.

به گزارش مشرق به نقل از العهد، «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با «نبیه بری» رئیس پارلمان لبنان دیدار و گفتگو کرد. دو طرف در این دیدار در خصوص آخرین تحولات غزه و اراضی اشغالی گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: اسماعیل هنیه:‌ تونل‌های مقاومت سالم است

بر اساس این گزارش، زیاد النخاله پس از پایان این دیدار در سخنانی تأکید کرد: پیروزی مقاومت در نبرد «شمشیر قدس» مسأله فلسطین را جهانی کرد. ما نیز بر آنچه که سید حسن نصرالله درباره یکپارچگی مقاومت در منطقه گفت، تأکید داریم.

دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین عنوان کرد: اگر قدس و مسجدالاقصی توسط صهیونیستها مورد تعرض قرار گیرند، مقاومت در سراسر منطقه موضعی یکپارچه خواهد داشت.

وی همچنین به سخنان نبیه بری اشاره کرد و گفت: در دیداری که با رئیس پارلمان لبنان داشتم، او بر لزوم وحدت ملی فلسطینیان و یکپارچگی موضع آنها در مواجهه با رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

پیش از این، یحیی السنوار، رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه گفته بود: تداوم آتش بس در غزه به رفتار روزهای آینده رژیم صهیونیستی بستگی دارد. می‌توانم این را بگویم که هم اکنون دست گردان‌های «القسام» روی ماشه است. مقاومت فلسطین از آمادگی کامل برای رویارویی مجدد با صهیونیست‌ها برخوردار است.

رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه تصریح کرد: اگر دشمن صهیونیستی به مقدسات ما تجاوز کند، مسجدالاقصی را دوباره مورد هتک حرمت قرار دهد و یا مجدداً تلاش کند اهالی «شیخ جراح» را از خانه‌های‌شان بیرون براند، این آتش‌بس از بین خواهد رفت.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فلسطین زیاد النخاله جنبش جهاد اسلامی فلسطین نبیه بری مقاومت شیخ جراح مقاومت فلسطین رژیم صهیونیستی نبیه بری جنبش جهاد اسلامی فلسطین پارلمان لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۷۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست اتحادیه عرب درباره مسئله غزه و فلسطین

به گزارش خبرگزاری آناتولی، اتحادیه عرب روز چهارشنبه برای بررسی حمله مرگبار رژیم صهیونیستی به نوار غزه جلسه اضطراری برگزار خواهد کرد.

مهند الاکلوک، نماینده فلسطینی اتحادیه عرب در بیانیه‌ای گفت: «این نشست در خصوص نسل‌کشی اسرائیل، کشف گور‌های دسته‌جمعی در غزه و وتوی آمریکا علیه درخواست فلسطین برای عضویت کامل در سازمان ملل برگزار می‌شود».

به گفته آژانس دفاع مدنی غزه، پس از عقب نشینی ارتش اسرائیل از منطقه پس از یک حمله زمینی ۴ ماهه، حداقل ۲۸۳ جسد از یک گور دسته جمعی در بیمارستان ناصر در شهر جنوبی خان یونس پیدا شد.

هفته گذشته آمریکا پیش نویس قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل را در شورای امنیت سازمان ملل وتو کرد.

فلسطین نشست روز چهارشنبه را برای گفتگو درباره حملات اسرائیل در غزه و کرانه باختری اشغالی درخواست کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • برخلاف ادعای نتانیاهو، ما به پیروزی نزدیک نیستیم!
  • اراده مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان برای پیروزی فلسطین و جایگزینی نظامی عادلانه در جهان قطعاً محقق خواهد شد
  • نشست اتحادیه عرب درباره مسئله غزه و فلسطین
  • مستند «ابوجهاد» از رسانه ملی
  • دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواهان توقف فوری جنگ علیه غزه شد
  • دیدار رئیسی با رئیس مجلس ملی پاکستان
  • حزب الله: آماده نبرد تمام عیار با اسرائیل هستیم/ ایران مقتدر حمایت گسترده‌ای از مقاومت دارد
  • حزب الله: آماده نبرد تمام عیار با اسرائیل هستیم
  • نماد‌های مقاومت مردم فلسطین که جهانی شده‌اند + فیلم
  • بازتاب جهانی عملیات وعده صادق نشان از اقتدار ایران دارد