Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-29@10:43:20 GMT

تیم منتخب فصل ۲۰۲۰-۲۰۲۱ لالیگا از نگاه طرفداری

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۴۷۳۴۰

تیم منتخب فصل ۲۰۲۰-۲۰۲۱ لالیگا از نگاه طرفداری

دیگو سیمئونه توانست در دوران گذار بارسلونا و رئال مادرید برای دومین بار در دوران مربی گری خود اتلتیکو مادرید را قهرمان لالیگا کند. نگاهی داریم به تیم منتخب لالیگا در فصلی که گذشت.

اختصاصی طرفداری| پس از پایان فصل ۲۰۲۰-۲۰۲۱ لالیگا که تکلیف قهرمانی در هفته آخر مشخص شد اتلتیکومادرید قهرمان شد و تیم های رئال مادرید، بارسلونا و سویا سهمیه فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس آمار و ارقام ترکیب منتخب فصل را انتخاب کرده ایم که در آن اتلتیکو مادرید ۴ نماینده، رئال مادرید ۴ نماینده، بارسلونا ۲ نماینده و سویا ۱ نماینده دارند.

دروازه بان: یان اوبلاک

سنگربان اهل بالکان در این فصل در ۳۸ مسابقه به میدان رفت و ۱۸ کلین شیت را ثبت کرد و یکی از ارکان قهرمانی روخی بلانکوس در لالیگا بود.

دفاع میانی: ژول کونده

پدیده این فصل خط دفاعی سویا و لالیگا یکی از بهترین مدافعین فصل بود و کمک شایانی به کسب سهمیه توسط تیم لوپتگی کرد، او از سوی سایت سوفاسکور نمره ۷.۱۲ را کسب کرد.

دفاع میانی: استفان ساویچ

خشن ترین بازیکن این فصل لالیگا با دریافت ۱۶ کارت زرد یکی از ارکان اصلی تیم سیمئونه در دوئل قهرمانی لالیگا بود و نمره ۷.۰۵ را از سوی سایت سوفاسکور کسب کرد.

دفاع راست: لوکاس واسکز

بازیکن سختکوش و جنگنده و خستگی ناپذیر رئال مادرید پس از مصدومیت کارواخال به پست دفاع راست نقل مکان کرد و با نمایش های خوب خود خیال زیدان را از آن پست راحت کرد. او از سوفاسکور نمره ۷.۲۵ را دریافت کرد.

دفاع چپ: جوردی آلبا

دفاع چپ بلوگرانا یکی از بهترین بازیکنان اروپا در پست خود در این فصل بود و در کل فصل ۱۵ پاس گل در تمامی رقابت ها ثبت کرد. او از سوی سایت سوفاسکور نمره ۷.۴۱ را کسب کرد.

هافبک دفاعی: کاسمیرو

اصلی ترین رکن خط دفاعی لوس بلانکوس در سالیان اخیر نیاز به معرفی ندارد، به مانند فصول گذشته کاسمیرو بهترین هافبک دفاعی لالیگا بود و نمره ۷.۳۰ را از سوفاسکور دریافت کرد.

هافبک راست: مارکوس یورنته

هافبک جوان اتلتیکومادرید فصلی رویایی را سپری کرد و از مهم ترین ارکان قهرمانی روخی بلانکوس در لالیگا بود، او با ثبت ۱۲ گل و ۱۱ پاس گل عصای دست سیمئونه بود. یورنته از سایت سوفاسکور نمره ۷.۲۲ را ‌کسب کرد.

هافبک چپ: تونی کروس

مهندس آلمانی رئال مادرید چرخ دنده منظم میانه میدان این فصل تیم زیدان بود و از سوفاسکور نمره ۷.۶۸ را کسب کرد.

هافبک هجومی: لیونل مسی

آقای لالیگا را نمی توان با آمار و ارقام سنجید، مسی را باید تماشا کرد و لذت برد. کاپیتان بلوگرانا برای پنجمین فصل متوالی و برای هشتمین بار با ثبت ۳۰ گل آقای گل لالیگا شد و دومین گلزن برتر اروپا لقب گرفت. همچنین مسی با کسب نمره ۸.۳۳ از سوفاسکور بالاترین نمره در پنج لیگ معتبر اروپایی را کسب کرد. خلق ۲۲ موقعیت خطرناک و تنها ثبت ۹ پاس گل نشان از مشکلات خط حمله بلوگرانا دارد و فقدان یک مهاجم نوک کلاسیک حس می شود و آمار مسی گویای این مقوله است. باید دید بهترین بازیکن لالیگا در فصل ۲۰۲۰-۲۰۲۱ در پایان فصل از بارسلونا جدا می شود یا با این تیم ادامه خواهد داد.

مهاجم نوک: کریم بنزما

مرد شماره یک خط حمله رئال مادرید به تنهایی بار گلزنی این تیم را به دوش کشید و با ثبت ۲۳ گل کمک زیادی به تیم خود کرد او از سوفاسکور نمره ۷.۴۴ را کسب کرد.

مهاجم نوک: لوییز سوارز

سوارز که با قصد انتقام از بارتومئو پا به واندامترو پولیتانو گذاشت با گلزنی های خود به تنهایی ۳۳ امتیاز برای تیم سیمئونه کسب کرد و مرد شماره یک این تیم در راه قهرمانی در بالاترین سطح فوتبال اسپانیا بود. سوارز از سوفاسکور نمره ۷.۲۵ را کسب کرد.

سرمربی:دیگو سیمئونه

سرمربی آرژانتینی روخی بلانکوس فصل را رویایی شروع کرد و اختلاف امتیاز را با تیم های تعقیب کننده به بالای ۱۰ امتیاز رساند اما در هفته های پایانی تیمش دچار افت شد و حتی در مقطعی نزدیک بود صدر جدول را از دست بدهد اما به هر شکلی که بود توانست اتلتیکومادرید را برای بار دوم پس از سال ۲۰۱۳ قهرمان لالیگا کند.

تیم منتخب فصل ۲۰۲۰-۲۰۲۱ لالیگا

طراح عکس پست: محمدجواد راستگرد

بیشتر بخوانید:

تیم منتخب فصل ۲۰۲۰-۲۰۲۱ لیگ برتر انگلیس از نگاه طرفداری

 

اخبار داغ 

تجاوز به لیلا 12 ساله در خانه پدری اش / در تهران رخ داد علی دایی، 50 فرم، 50 رای! / نتایج تیم منتخب قرن (8) بازخوانی دربی ها در طرفداری | دربی شانزدهم؛ پرسپولیس بر تاج قهرمان پیروز شد هرآنچه باید در مورد لیگ ملت های والیبال 2021 بدانید آفتابه لگن هفت دست، شام و ناهار هیچی؛ دو و نیم فصل پس از خیانت به ژوزه مورینیو، منچستریونایتد کجا ایستاده است؟ سیمونه اینزاگی سرمربی جدید اینتر شد / غیر رسمی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فصل ۲۰۲۰ ۲۰۲۱ رئال مادرید منتخب فصل تیم منتخب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۷۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

8 دقیقه جذاب از حرکات تکنیکی و دریبل‌های زیبای بازیکنان در رقابت‌های لالیگا / فیلم

8 دقیقه جذاب از حرکات تکنیکی و دریبل‌های زیبای بازیکنان در رقابت‌های لالیگا / فیلم

دیگر خبرها

  • گل‌های آکروباتیک و تماشایی رقابت های لالیگا / فیلم
  • برترین لایی‌های بازیکنان در رقابت‌های لالیگا در فصل 2023/24 / فیلم
  • تمامی گل های بارسلونا در فصل 2015/16 رقابت های لالیگا / فیلم
  • گلر ایرانی بهترین بازیکن هفته لالیگا شد
  • دروازه بان ايرانى بهترین بازیکن هفته لالیگا شد
  • آنچه که باید از کنکور ۱۴۰۳ بدانیم
  • آنچه که باید از کنکور ۱۴۰۳ بدانیم/ مهمترین تغییر آزمون امسال
  • (ویدئو) دریبل‌های برتر لالیگا از مسی تا وینیسیوس
  • 8 دقیقه جذاب از حرکات تکنیکی و دریبل‌های زیبای بازیکنان در رقابت‌های لالیگا / فیلم
  • ناکامی آملی لاریجانی و قالیباف در سال ۱۴۰۲ /دولتِ رئیسی «نمره تجدیدی» گرفت /زلزله یا انتخابات ۱۱ اسفند؟!