Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاوش شیخ آقایی روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دومین دیدار از مرحله نهایی رقابت های لیگ برتر فوتبال زیر ۱۵ سال کشور بین تیم های زاگرس مهاباد و آرکافوتبال تبریز عصر امروز در تبریز برگزار شد که در پایان تیم زاگرس توانست میزبان خود را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد.

وی ادامه داد: تیم فوتبال زاگرس مهاباد در نخستین دیدار خود در همین گروه با شکست ۲ بر یک همنام مریوانی خود و کسب ۶ امتیاز جواز جضور در لیگ برتر زیر ۱۵ سال کشور را بدست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات فوتبال مهاباد اظهار داشت: این مرحله از مسابقات در پنج گروه سه تیمی برگزار می‌شود و در نهایت تیم‌های اول هر گروه به لیگ برتر زیر ۱۵ سال کشور صعود کرده و سه تیم دوم نیز سهمیه لیگ مناطق کشور را حفظ خواهند کرد.

شیخ آقایی اضافه کرد: تیم زاگرس در مرحله قبلی نیز در مجموع ۲ بازی رفت و برگشت توانست با نتیجه سه بر ۲ تیم تراکتور تبریز را شکست داده و به این مرحله راه پیدا کند.

به گزارش ایرنا، امسال رده سنی زیر ۱۵ سال به مسابقات لیگ مناطق کشور اضافه شده و تیم فوتبال زیر ۱۵ سال زاگرس مهاباد به عنوان نماینده آذربایجان‌غربی در این مسابقات حضور دارد. 

تیم فوتبال زاگرس مهاباد در مرحله اول نیز موفق به حذف تیم خزر لنگرود شده بود.

برچسب‌ها فوتبال مهاباد آذربایجان غربی وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال مهاباد آذربایجان غربی فوتبال مهاباد آذربایجان غربی وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر فوتبال اخبار کنکور زیر ۱۵ سال کشور زاگرس مهاباد لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۷۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عراق، قرقیز و افغانستان در انتظار برد ازبک‌ها

به گزارش "ورزش‌سه"، از ساعت 17:30 دقیقه چهارمین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا میان دو تیم ویتنام و ازبکستان برگزار می‌شود، تا حریف ایران در نیمه نهایی مشخص شود. دیگر بازی نیمه نهایی هم میان دو تیم تایلند و تاجیکستان برگزار می‌شود.

اما نکته قابل توجه اینکه با توجه به اینکه ازبکستان میزبان جام جهانی 2024 به شمار می‌رود، در صورتی که این تیم بتواند ویتنام را شکست بدهد و با صعود به نیمه نهایی به مانند ایران، تایلند و تاجیکستان سهمیه بگیرد، یک سهمیه دیگر برای آسیا باقی خواهد ماند که باعث می‌شود مسابقات پلی آف میان 4 تیم حذف شده افغانستان، قرقیزستان، عراق و ویتنام شکل هیجان انگیزی به خود بگیرد و حتی نفس گیرتر از رقابت‌های نیمه نهایی و فینال شود.

بر این اساس و در صورت پیروزی ازبکستان در آخرین دیدار مرحله نیمه نهایی، ویتنام عنوان بازنده این مسابقه روز جمعه در یکی از مسابقات پلی آف به مصاف قرقیزستان می‌رود و دیگر مسابقه پلی آف هم میان عراق و افغانستان برگزار خواهد شد. درنهایت برای تعیین پنجمین سهمیه فوتسال ایران در آسیا همزمان با دیدار فینال و رده بندی شاهد نبرد حساس برنده پلی آف یک و دو هم خواهیم بود.

البته تمام این احتمالات به پیروزی ازبکستان در بازی آخر مرحله یک چهارم بستگی دارد که از دقایقی دیگر آغاز خواهد شد.

دیگر خبرها

  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • ازبکستان 2 - 1 ویتنام، چهارمین سهمیه جام جهانی
  • ازبکستان امید سه کشور را ناامید نکرد!
  • عراق، قرقیز و افغانستان در انتظار برد ازبک‌ها
  • باید به سهمیه المپیک برسیم
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز
  • اولتیماتوم سازمان لیگ به صدرشیمی
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی