Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، حسین امیر عبداللهیان، دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل تاکید کرد که ایران از پاسخ به هیچ خواسته ملت فلسطین و رهبران آن دریغ نمی‌کند.

امیر عبداللهیان در گفت‌وگو با شبکه المسیره گفت: «نبرد سیف القدس ثابت کرد که رویای صهیونیست‌ها در تشکیل کشور یهودی از نیل تا فرات هرگز محقق نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود: «نبرد سیف القدس تزلزل رژیم دشمن و شکست گنبد آهنین را با وجود حمایت‌های بی‌منتهای آمریکا و غرب از آن را ثابت کرد.»

امیر عبداللهیان با تاکید بر اینکه قوعد بازدارندگی و مقاومت را فرماندهان مقاومت در فلسطین وضع کردند، گفت: «ایران هم از پاسخ به هیچ خواسته ملت فلسطین و رهبران آن دریغ نمی‌کند.»

دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی ایران گفت: «ایران بدون در نظر گرفتن سابقه مذهبی ارکان جبهه مقاومت از آنها حمایت می‌کند.»

به دنبال پیروزی مقاومت فلسطین در نبرد ۱۲ روزه سیف القدس در برابر حملات هوایی سنگین رژیم صهیونیستی به نوار غزه، رهبران گروه‌های فلسطینی بارها از پشتیبانی ایران از ملت و مقاومت فلسطین قدردانی کردند.

امیر عبداللهیان در ادامه گفت‌وگوی خود با المسیره تاکید کرد: ملت یمن با وجود اینکه خودشان در محاصره هستند همچنان به آرمان فلسطین پایبندند و آقای عبدالملک الحوثی در سخنرانی های متعدد خود اهتمام خاصی به آرمان فلسطین نشان داده است.

او افزود: ملت یمن از توانمندی نظامی پیشرفته و روحیه قوی برخوردار است و حمایت آن از آرمان فلسطین نشانه‌ها و مفاهیم بزرگی را در خود دارد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: امیر عبداللهیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۷۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مردم کرمان در حمایت از سپاه+ فیلم و عکس

راهپیمایی مردم کرمان، پایتخت مقاومت اسلامی در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به حمله رژیم غاصب صهیونیستی و اجرای عملیات وعده صادق برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، راهپیمایی مردم کرمان، پایتخت مقاومت اسلامی در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به حمله رژیم غاصب صهیونیستی و اجرای عملیات وعده صادق ظهر امروز و بعد از نماز جمعه برگزار شد.

این راهپیمایی خودجوش مردمی در حمایت از مقاومت مردم مظلوم غزه و همچنین تشکر از پاسخ مقتدرانه و دندان‌شکن نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه سپاه پاسداران به رژیم کودک‌کش صهیونیستی برگزار شد.

راهپیمایی مردم پایتخت مقاومت اسلامی در حمایت از مقاومت مردم مظلوم غزه و تشکر از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان، امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش، سردار فرشید فرمانده انتظامی استان کرمان، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمع کثیری از مردم کرمان همراه بود.

 

.

 

«وعده صادق» تابلوی تمام نمای اقتدار جمهوری اسلامی ایران استدر این راهپیمایی مردم کرمان با سر دادن شعارهایی چون «سپاه و ارتش ما، مظهر اقتدار است/ برای کشور ما، باعث افتخار است»، «نابود می‌شود به لطف خدا/ هر که بود دشمن نام سپاه»، «حمام خون به پا شد/فلسطین کربلا شد»، «یا ایها المسلمون/ غزه شده غرق خون»، «صهیون جنایت می‌کند/شیطان حمایت می‌کند»، «شعار ملت دین/فلسطین فلسطین»، «کوه اراده هستیم/ آمریکا رو شکستیم»، «نصر من الله و فتح قریب/ مرگ بر آمریکای مردم فریب» و «پرو خط رهبریم/ دشمن هر ستمگریم» خشم و انزجار خود از اقدامات استکبار جهانی و در راس آن آمریکا و اسرائیل را نشان داده و از اقدامات از پاسخ مقتدرانه و دندان‌شکن نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تشکر کردند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم کرمان در حمایت از سپاه+ فیلم و عکس
  • امیر عبداللهیان: پاسخ نظامی ایران به حمله اسرائیل صرفاً عملیاتی محدود و حداقلی بود
  • دیدار امیر عبداللهیان و وزیر خارجه اردن در نیویورک
  • امیر عبداللهیان: حمله ایران ضروری بود، گزینه دیگری جز آن نداشتیم
  • فیلم/ سخنرانی امیر عبداللهیان در نشست شورای امنیت
  • امیر عبداللهیان در نشست شورای امنیت : حمله ایران ضروری بود چون ایران گزینه دیگری جز آن نداشت
  • وضع تحریم‌های جدید پهپادی ایران توسط اتحادیه اروپا
  • امیر عبداللهیان : ایران با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم صهیونیستی پاسخ خواهد داد
  • اتحادیه اروپا تحریم‌های جدیدی را علیه برنامه پهپادی ایران اعمال می‌کند
  • امیر عبداللهیان عازم نیویورک شد