Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@23:34:00 GMT

جهانبخش با تیم ملی خودنمایی می‌کند(عکس)

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۴۷۶۹۰

ستاره ایرانی شاغل در لیگ جزیره دوباره به تیم ملی بازگشته و می‌تواند یکی از مهره‌های تاثیرگذار در انتخابی جام جهانی باشد.

به گزارش "ورزش سه"، دراگان اسکوچیچ برخلاف همیشه که غایبان متعددی در لیست تیم ملی داشت، اکنون در آستانه رقابت‌های مرحله مقدماتی جام جهانی تقریبا همه بازیکنان مدنظرش را در اختیار دارد و با چالش‌های شیرینی به ویژه در پست وینگرهای راست و چپ مواجه است؛ جایی که علیرضا جهانبخش، علی قلی‌زاده، مهدی ترابی، مهدی قایدی، وحید امیری و حتی احسان حاج‌صفی و سامان قدوس توانایی بازی در آن را دارند و انتخاب از بین آنها کار ساده‌ای نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اما در این بین علیرضا جهانبخش که یکی از چهره‌های محبوب تیم ملی و تنها لژیونر ایرانی شاغل در لیگ جزیره است، خودنمایی بیشتری می‌کند، چراکه بخاطر آماده نبودن یا مصدومیت‌های پیاپی جایی در اردوهای قبلی نداشت ولی این بار با شرایط خوبی خود را در جمع ملی‌پوشان می‌بیند.

 

 

 

 

جهانبخش در شرایطی سومین سال حضورش در برایتون انگلیس را به پایان رساند که با وجود فصل نه چندان موفق و استفاده از او به‌عنوان یار جانشین یا نیمکت‌نشین، در چهار هفته پایانی به ترکیب رسید و عملکرد نسبتا خوبی داشت تا با این شرایط به تیم ملی هم دعوت شود و اکنون در اردوی شاگردان اسکوچیچ باشد.

 

ستاره ایرانی برایتون با وجود اینکه در ۲۱ بازی لیگ برتر و یک مسابقه جام حذفی انگلیس در فصل اخیر به میدان رفت و نتوانست گلزنی کند و تنها دو پاس گل داد، اما آمادگی بدنی و فنی بالایی در چهار هفته اخیر از خود نشان داده و ثابت کرده که می‌تواند دوباره مهره موثری برای تیم ملی باشد و در رقابت‌های انتخابی جام جهانی به میدان برود.

 

 

 

 

جهانبخش پس از قرار گرفتن در فهرست نهایی تیم ملی، برای رسیدن به ترکیب تلاش می‌کند؛ جایگاهی که در زمان کارلوس کی‌روش در اختیارش قرار داشت و یکی از ستاره‌های ایران در مسابقات آسیایی، انتخابی جام جهانی و جام جهانی بود.

علیرضا جهانبخش تیم ملی ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علیرضا جهانبخش تیم ملی ایران جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۷۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهانبخش وارد لیگ قهرمانان اروپا شد

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته سی و یکم لیگ اردیویسه هلند، تیم فوتبال فاینورد که مثل مسابقات قبل علیرضا جهانبخش را در ترکیب اولیه نمی‌دید و جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت 22:30 پنج‌شنبه شب (به وقت ایران) در استادیوم دِ آدلارشورست به مصاف تیم رده هشتمی گو اهد ایگلز رفت.

تیم فاینورد که در چهار ماه و نیم گذشته هیچ شکستی در رقابت‌های داخلی فوتبال هلند نداشته و آخرین باخت خود را در هفته چهاردهم لیگ اردیویسه مقابل آیندهوون متحمل شده بود، در جدال با ایگلز هم توانست این روند درخشان را ادامه بدهد و برای چهارمین بازی پیاپی به برتری پُر گل دست پیدا کند.

یاران جهانبخش که در نیمه نخست به پیروزی دو بر یک گو اهد ایگلز رسیده بودند، در نیمه دوم هم توسط آیاسه اوئدا، ستاره ژاپنی خود به سومین گل دست پیدا کردند تا برتری خود را در این بازی خارج از خانه قطعی کنند.

تیم فاینورد با کسب پیروزی 3 بر یک در زمین گو اهد ایگلز که بیست و سومین بردشان در لیگ اردیویسه هلند بود، 75 امتیازی شد و با توجه به باقی ماندن سه مسابقه دیگر تا پایان فصل جاری این رقابت‌ها و فاصله 12 امتیازی با توئنته رده سومی، صعودش به لیگ قهرمانان اروپا در سال آینده را قطعی کرد.

علیرضا جهانبخش، ملی‌پوش ایرانی فاینورد در دقیقه 85 دیدار مقابل ایگلز وارد زمین شد و علاوه بر دو نفوذ از سمت چپ زمین، یک شوت هم در دقیقه 2+90 از پشت محوطه جریمه زد که توپ در دستان گلر حریف جای گرفت.

جهانبخش در شرایطی سیزدهمین بازی فصل خود در لیگ اردیویسه هلند را انجام داد و همراه تیمش سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کرد که امیدوار است برخلاف اخبار هفته‌های اخیر مبنی بر جدایی، سال آینده هم در این باشگاه بماند.

دیگر خبرها

  • جهانبخش وارد لیگ قهرمانان اروپا شد
  • ستاره ایرانی نیمه نهایی آسیا: علیرضا فغانی!
  • سوپرگل فوتسالیست ایرانی که آسیا را به هم ریخت (فیلم)
  • حیات طیبه در خودنمایی نسیت، بلکه در اخلاص و پاکی است
  • خودنمایی زمستان در بهار سمیرم
  • سرمربی علیرضا جهانبخش در آستانه هدایت لیورپول؛ جانشین یورگن کلوپ کیست؟
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • خودنمایی بخشی از جنگل‌های بلوط زاگرس در روستای مله پنجاب + فیلم
  • دو ایرانی بالاترین مدرک جهانی اتومبیلرانی را به دست آوردند
  • معرفی اطلس فام سهند؛ شرکت ایرانی تولید رنگ و رزین در سطح جهانی!