Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@04:16:49 GMT

موافقت مشروط با بازگشایی تالارها

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۴۹۱۶۲

کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا با بازگشایی و فعالیت مجدد تالارهای پذیرایی مشروط بر رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی موافقت کرد. ناطقان: در پی مکاتبات و پیگیری‌های مستمر اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس تهران و اتاق اصناف تهران مبنی بر بازگشایی و فعالیت مجدد تالارهای پذیرایی، کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا از مورخ ۶ خرداد ۱۴۰۰موافقت خود را در خصوص صدور مجوز فعالیت مجدد تالار ها مشروط بر رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی و نظارت دقیق بر اجرای ضوابط و دستورالعمل‌ها اعلام داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




بر این اساس مقرر شد در فضای باز تالارهای پذیرایی با در نظر گرفتن فاصله ۳ متر برای هر صندلی و تامین فضای ۸ متر مربع برای هر نفر، حداکثر با ۳۰درصد ظرفیت پذیرش مشتری و ارائه خدمات صورت پذیرد.

همچنین در خصوص فضای بسته و مسقف تالارهای پذیرایی(سالن) علاوه بر الزام رعایت دستورالعمل های اعلام شده در فضای باز، رعایت محدودیت پذیرش مشتری در شرایط قرمز حداکثر تا ۱۵ نفر، نارنجی تا ۲۰نفر، زرد تا ۳۰ نفر و با شرایط آبی تا ۵۰ نفر لازم و ضروری است. منبع: مشرق برچسب ها: ستاد کرونا ، موافقت مشروط ، بازگشایی تالارها

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ستاد کرونا موافقت مشروط بازگشایی تالارها تالارهای پذیرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۹۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از شناسایی و برخورد با ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در غرب استان خبر داد. سردار کیومرث عزیزی گفت: در راستای ترویج فرهنگ و عفاف و حجاب و در جریان اجرای طرح نور با رویکرد پایش فعالیت‌ها در فضای مجازی، با رصد مأموران پلیس امنیت عمومی و فتا در فضای مجازی، اطلاعاتی از فعالیت چند صفحه در خصوص انتشار تصاویر نامناسب و هنجارشکن به‌دست آمده و بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. در این راستا مأموران پلیس امنیت عمومی، ۲۱ صفحه اینستاگرامی با مجموع مخاطبان زیاد را مورد شناسایی قرار داده و با پاکسازی و مسدودسازی صفحات اعلامی، با گرداننده آن‌ها نیز برخورد قانونی به‌عمل آمد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران خاطرنشان کرد: پلیس به صورت مستمر، فعالیت صفحه‌های مختلف اجتماعی و فضای مجازی را مورد رصد قرار می‌دهد و در صورت بروز هرگونه جرایم در این فضا، برابر قانون با افراد خاطی برخورد خواهد کرد، بنابراین به افراد فعال در فضای مجازی توصیه می‌شود در این عرصه نیز با رعایت ضوابط و قوانین کشوری و رعایت هنجارهای اجتماعی فعالیت کنند.

منبع: جماران

سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • بازگشایی چند مطب در تویسرکان پس از رعایت قوانین و استاندارد‌ها
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • درخواست مجدد برای بازگشایی گوگل پلی توسط وزارت ارتباطات
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز بازگشایی شد
  • بازگشایی و بهسازی پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز
  • پارک بانوان ولی‌عصر(عج) پس از سال‌ها بهسازی و بازگشایی شد
  • پارک بانوان ولیعصر(عج) پس از سال‌ها بهسازی و بازگشایی شد
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن