Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، وزیر صنعت، معدن و تجارت در تداوم سفرهای استانی خود پنج شنبه شب به آذربایجان غربی سفر کرده است رزم حسنی پنجشنبه شب از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید باکری ارومیه وارد استان شده و مورد استقبال استاندار، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان و نمایندگان مردم آذربایجان غربی در مجلس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سفر در حالی انجام می‌گیرد که هیچیک از رسانه‌ها استان در این سفر به برنامه‌های پیش بینی شده دعوت نشده‌اند و علت عدم همراهی رسانه‌ها انجام بازدیدها و افتتاح‌ها از طبق سفر هوایی با هلی کوپتر اعلام شده است.

آذربایجان غربی به دلیل هم مرزی با سه کشور خارجی سهم قابل توجهی در صنعت، معدن و ترانزیت در کشور را به خود اختصاص داده ولی مشکلات زیادی در بخش‌های صنعتی، تولیدی را یدک می‌کشد وجود صدها طرح راکد صنعتی و معدنی از مهمترین چالش‌های این بخش به شمار می‌رود.

علیرضا رزم حسینی در این سفر ۴ طرح تولیدی و صنعتی شامل؛ کارخانه داروگستر ساوا شفاژن، طرح توسعه کارخانه فرش ستاره افشار، طرح توسعه سلماس نسج و شرکت کانی ایرا (شمش طلا) را مورد افتتاح قرار خواهد داد.

وی همچنین از ۴ واحد صنعتی و معدنی شامل (طرح شرکت قند میلاد، شرکت سازه کشت، شرکت زرشوران و شرکت نساجی خوی) بازدید به عمل خواهد آورد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت از پایانه‌های مرزی تمرچین و منطقه آزاد و پایانه مرزی بازرگان نیز بازدیدی خواهد داشت و پای صحبت کولبران مرزنشین خواهد نشست تا از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار بگیرد.

رزم حسینی در تداوم این سفر نیز با فعالان اقتصادی، صنعتگران و تولیدکنندگان نشستی خواهد داشت و با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در ارومیه دیدار می‌کند.

جمعی از معاونان و مدیران وزارت صنعت، معدن و تجارت، نمایندگان حوزه‌های انتخابیه استان آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی در این برنامه‌ها وزیر صمت را همراهی خواهند کرد.

وی همچنین در جریان بازدیدهایی که از واحدهای تولیدی خواهد داشت از نزدیک در جریان مهم‌ترین موضوعات مرتبط با حوزه تولید قرار خواهد گرفت و در خصوص موضوعات مرتبط با فرایندهای تولید، تصمیمات و راهکارهای لازم را اتخاذ خواهد کرد.

کد خبر 5222190

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت صمت علیرضا رزم حسینی رسانه های گروهی انتخابات 1400 ویروس کرونا چالش شایستگی بوشهر کرمانشاه سوم خرداد فتح خرمشهر آمار کرونا آزادسازی خرمشهر گرگان جنبش ازما واکسن کرونا چالش شفافیت اردبیل عکس استانها آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۹۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۴۵ میلیارد ریال برای گازرسانی به مسکن مددجویان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مهاباد، مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی گفت: شرکت گاز استان برای خدمت به نیازمندان و جامعه هدف بهزیستی و هم افزایی دستگاه‌های اجرایی، هزینه  لوله کشی گاز تعداد ۳۰۶ واحد مسکن ویژه مددجویان بهزیستی در سراسر استان به مبلغ ۴۵ میلیارد ریال تقبل و به حساب سرپرستان خانوار واریز کرد.

پروین محمدپوری با قدردانی از اقدام خداپسندانه در خدمت رسانی به نیازمندان ، همکاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی را از عوامل مهم و موثر در رفع مشکلات این قشر دانست  و با اهدای لوح تقدیر از خدمات مدیرعامل شرکت گاز تجلیل کرد.

دیگر خبرها

  • افزایش حجم آب سد‌های آذربایجان‌غربی
  • در جدال ارزها با همراهی وکیل متخصص
  • بازدید نوروزی بیش از ۲۸ هزار نفر از سد‌های گردشگرپذیر آذربایجان غربی
  • شرکت رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در تجمع مردمی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • پایان هفته در آذربایجان‌غربی بدون پدیده و آرام است
  • بیش از ۵۱۶ هزار متر حفاری اکتشافی در کشور
  • اشتغال صنعتی گناباد ۱۱۷ درصد افزایش یافت
  • انگلیس بازدارندگی هسته ای را تقویت می کند
  • اختصاص ۴۵ میلیارد ریال برای گازرسانی به مسکن مددجویان آذربایجان غربی
  • گازرسانی به بیش از ۳۰۰ مسکن مددجویان بهزیستی آذربایجان غربی