Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از چادگان، حسین محمدصالحی در نشست با رؤسای بنیاد شهید چهار شهرستان اظهار داشت: خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران فرصت بسیار ارزشمندی است که بر دوش ما قرار گرفته و باید برای حل مشکلات این عزیزان در ادارات و نهادها در اولویت قرار گیرد.

نماینده مردم شهرستان‌های فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بوئین میاندشت در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: جایگاه خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان در جامعه باید حفظ شود و نباید فراموش کنیم امنیت و عزتمندی کشورمان را مرهون خون شهدا، جانبازان و ایثارگران هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خدمت به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران از فضیلت بالایی برخوردار است که باید این فضیلت در جامعه حفظ شود تا مورد عنایت شهدا قرار گیرد.

محمدصالحی در ادامه گفت: مشکلات اشتغال، مسکن، ازدواج فرزندان شهدا و ایثارگران از اولویت‌های دولت است که انتظار داریم نسبت به وضعیت این عزیزان عنایت ویژه‌ای شود تا دغدغه و مشکلات خانواده شهدا نیز برطرف شود.

قدمعلی حیدری مشاور مدیرکل بنیاد شهید استان اصفهان نیز در این دیدار گفت: واگذاری زمین، مسکن و اشتغال خانواده شهدا و ایثارگران یک معضل است که با مصوبه انبوه‌سازی مسکن از طرف دولت مشکلات این عزیزان برطرف خواهد شد.

خداداد میرزایی رئیس بنیاد شهید شهرستان چادگان نیز به نمایندگی از رؤسای شهرستان‌ها گفت: مصوب کمک معیشتی برای جانبازان زیر ۲۵ درصد و خدمات‌دهی درمانی به جانبازان و خانواده شهدا در محل یک از خواست‌های این عزیزان است، برخی از فرزندان شهدا و ایثارگران در شهرستان بیکار هستند که امیدواریم با تلاش‌های نماینده مردم در مجلس و سایر مسؤولان شاهد رفع این مشکل در سطح چهار شهرستان باشیم.

انتهای پیام/۶۳۰۴۶/ر۱۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: بنیاد شهید چادگان جلسه شهدا و ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۹۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولیدات فرهنگی مرتبط با شهدا و ایثارگران حمایت می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد صادق هاشمی صبح پنجشنبه در نشست با مسؤولان استان بوشهر اظهار کرد: اکثریت بندهای سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب به بنیاد شهید و امور ایثارگران، ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی ادامه داد: در بند پنجم ابلاغیه این سیاست‌ها، بر ایجاد شبکه‌های مردمی و عوامل تقویت کننده این فرهنگ در اقشار مختلف جامعه تاکید شده است.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران نقش شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در استان‌ها را مهم ارزیابی کرد و افزود: در این شورا نیاز است که مسائل مهم، خاص و دارای قابلیت اجرایی مطرح و بر اجرای مصوبات آن نظارت شود.

وی، بوشهر را پایتخت مقاومت ایران دانست و عنوان کرد: تاریخ مبارزاتی این استان از زمان حضور پرتغالی‌ها تا انگلیسی‌ها و پس از آن در دوران دفاع مقدس مملو از رشادت‌ها و حماسه‌های بی‌نظیر مردم این بخش از خاک ایران اسلامی است.

هاشمی حمایت مالی از تولیدات آثار فرهنگی مرتبط با شهدا، خانواده‌های آنان و ایثارگران در دستور کار قرار دارد افزود: مانعی برای حمایت از تولیدات و آثار هنری فرهنگی ماندگار نداریم.

در این نشست دومین مرحله واگذاری زمین مسکونی به خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان بوشهر با حضور قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، استاندار، فرماندهان نیروهای مسلح استان بوشهر واگذار شد.

کد خبر 6081880

دیگر خبرها

  • شهدا بهترین معامله گران تاریخ هستند
  • دیدار معاون رییس جمهور با خانواده شهدا و ایثارگران در دشتی
  • تولیدات فرهنگی مرتبط با شهدا و ایثارگران حمایت می‌شود
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران در استان بوشهر انجام شود
  • ۳۲۱ نفر از فرزندان شهدا و جانبازان زنجانی در آزمون استخدامی ثبت نام کردند
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران انجام شود
  • احیای ماده ۴۸ قانون الحاق مالی دولت
  • دریافت مجوز استخدام ۳۲ هزار نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران
  • پیگیری استخدام فرزندان آزادگان و جانبازان ۲۵ درصد
  • تداوم مسیر انقلاب اسلامی در دست همسران شهدا است