Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-24@07:24:28 GMT

سفر وزیر صمت به آذربایجان‌غربی

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۵۰۲۸۹

سفر وزیر صمت به آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، علیرضا رزم حسینی بامداد امروز در سفری دو روزه به استان آذربایجان‌غربی سفر کرده است و قرار است بازدیدهای زیادی از سراسر استان انجام شود

نکته جالب توجه این سفر عدم دعوت رسانه‌ها و حضور نیافتن آنهاست .در این سفر بازدید از معدن زرشوران، پایانه مرزی تمرچین، منطقه آزاد ماکو، بازدید از چهار واحد تولیدی و صنعتی، دیدار با فعالین اقتصادی و صحبت با کولبران از برنامه‌های سفر اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازدید از معدن زرشوران

وزیر صنعت، معدن و تجارت در اولین برنامه از دومین روز سفر به استان آذربایجان‌غربی از مجموعه معدن طلای زرشوران در شهرستان تکاب بازدید به عمل آورد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از بخش‌های مختلف این شرکت در گفت‌وگو با مسئولان، دست‌اندرکاران و کارکنان این واحد در جریان مهمترین ظرفیت ها، مسائل و مشکلات آن قرار گرفت.

46

کد خبر 1519589

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت رسانه استان آذربایجان غربی تاثیر رسانه ها علیرضا رزم حسینی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۰۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا قطعی برق در پلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اعلام کرد :روز چهارشنبه مورخ ۰۵/ ۰۲/ ۱۴۰۳ به علت تعمیرات، از ساعت ۱۴ تا ۱۶ جریان برق مسیر میدان معلم از نمایندگی سایپا تا میدان امام حسین (بلوار بسیج) و خیابان سربازان گمنام خیابان پاسداران و کوچه‌های فرعی به مدت دوساعت قطع خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پخت روزانه ۹ میلیون قرص نان در آذربایجان غربی
  • ثبت سومین سازش پرونده قتل در آذربایجان غربی
  • فردا قطعی برق در پلدشت
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه
  • بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از واحد تولیدی کنسانتره در ارومیه
  • بازدید دانشجویان دانشکده بهداشت از تصفیه خانه آب ارومیه
  • بخش معدن آذربایجان شرقی بیشترین ارزش افزوده را دارد
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مجتمع آبرسانی
  • رگبارهای موقت بهاری در آذربایجان غربی