Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@02:17:51 GMT

برگزاری ۲ وبینار آموزش کارآفرینی در سمنان

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۵۰۴۰۹

برگزاری ۲ وبینار آموزش کارآفرینی در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان سمنان، علی منصفی‌راد اظهار کرد: از سلسه رویدادهای مرکز نوآوری و شتاب‌دهی مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی سمنان، ۲ رویداد "صندلی تجربه" و "تازه شو" در حوزه صنایع‌دستی و گردشگری ویژه علاقه‌مندان و کارآفرینان در این حوزه در استان سمنان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در رویداد "تازه شو" با موضوع آشنایی با مفاهیم کارآفرینی در حوزه صنایع‌دستی و گردشگری بیش از ۱۰۰ نفر از علاقه‌مندان کارآفرینی در حوزه صنایع‌دستی و گردشگری شرکت کردند.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی استان سمنان اضافه کرد: همچنین در همین راستا، رویداد "صندلی تجربه" در حوزه سرامیک و چاپ روی پارچه با حضور ۲ نفر از کارآفرینان برتر استان در حوزه سرامیک و چاپ روی پارچه برگزار شد که در این رویداد نیز که به صورت مجازی برگزار شد، بیش از ۱۰۰ نفر از علاقه‌مندان کارآفرینی در حوزه صنایع‌دستی و گردشگری شرکت کردند.

منصفی‌راد اذعان کرد: این ۲ رویداد، در راستای اجرای فاز دوم (نوآوری) طرح شتاب‌دهی کسب و کارهای فناورانه جوانان و با همکاری مرکز نوآوری و شتاب‌دهی مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی سمنان و معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: کارآفرینی سمنان گردشگری صنایع دستی کسب و کار مرکز نوآوری کارآفرینان برتر تازه شو صندلی تجربه حوزه صنایع دستی و گردشگری جهاد دانشگاهی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۰۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعه بازار صنایع‌ دستی در شهرملی گلیچ بهشهر برگزار می‌شود

عاطفه شعبانی سرپرست معاونت صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران در جلسه‌ای که با حضور شهردار، معاون فرماندار، رئیس اتاق اصناف، انجمن صنایع‌دستی و جمعی از اساتید و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و کارشناسان متخصص شهرستان بهشهر در دبیرخانه شهرملی گلیچ برگزارشد از آغاز به کار رسمی این دبیرخانه در شهرستان بهشهر خبر داد.

او با اشاره به تدوین برنامه‌های پیشنهادی بلندمدت و کوتاه مدت در راستای توسعه و ایجاد زیرساخت‌های شهرملی گلیچ، افزود: برگزاری جمعه بازار صنایع‌دستی در مرکز شهر بهشهر بعد از ظهر هر جمعه با حضور صنعت‌گران و هنرمندان صنایع‌دستی و گلیچ باف این شهرستان، اجرای تور آموزشی برای صنعتگران گلیچ باف بهشهر در راستای ارتقای سطح کیفی محصولات تولیدی، حمایت از بخش خصوصی متقاضی احداث بازارچه و خانه صنایع‌دستی، ارائه برنامه‌های کمی و کیفی گلیچ بهشهر، حمایت صنعتگران درقالب ارائه تسهیلات، ایجاد و راه‌اندازی موزه گلیچ، برگزاری جشنواره گلیچ در شهریور هر سال از جمله برنامه‌هایی است که در دبیرخانه شهر ملی گلیج بهشهر مطرح شد.

شعبانی با بیان این مطلب که این پروژه‌ها در قالب برنامه‌های کوتاه مدت و میان مدت به عنوان برنامه یکساله دبیرخانه شهرملی گلیچ تصویب شده وعملیاتی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سلماس برگزار می‌شود
  • موافقت با 14 طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در گلستان
  • جمعه بازار صنایع‌ دستی در شهرملی گلیچ بهشهر برگزار می‌شود
  • برگزاری دوره آموزشی زیورآلات دستی در قم
  • برپایی میز ارتباطات مردمی وزارت میراث فرهنگی در سمنان
  • برگزاری مراسم هزار دف در روستای گردشگری پالنگان/ کردستان مقصد ۳.۵ میلیون نفر گردشگر نوروزی
  • پنج رویداد فرهنگی کردستان ثبت ملی شد
  • مسابقات جام صفوی اردبیل بستر توسعه گردشگری ورزشی
  • مسابقات جام صفوی اردبیل بستر توسعه گردشگری ورزشی است
  • همایش بین‌المللی راه ابریشم در استان کرمان برگزار می‌شود