Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهرابی گفت: با توجه به موقعیت کوهستانی استان فارس، جاده دسترسی و تامین شبکه برق، اصلی ترین مانع در توسعه و اجرای پروژه های ارتباطی توسط اپراتورهای تلفن همراه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهرداد سهرابی»، امروز (جمعه 7 خرداد) در بازدید میدانی برای رفع موانع اجرای سایت محور سه راهی «سده» به مرودشت گفت: با توجه به موقعیت کوهستانی استان فارس، جاده دسترسی و تامین شبکه برق، اصلی ترین مانع در توسعه و اجرای پروژه های ارتباطی توسط اپراتورهای تلفن همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس افزود: برای رفع این موانع به همکاری سایر نهادها و دستگاه های متولی در استان نیاز است.

وی اضافه کرد: در سفر گذشته وزیر اتباطات به استان فارس و بازدید میدانی سه راهی «سده» با حضور مدیر ارشد منطقه جنوب شرکت ایرانسل، بخشدار سده و مسئولان محلی از موقعیت اجرای پروژه احداث سایت این اپراتور بازدید شد.

سهرابی تاکید کرد: در این بازدید مقرر شد فرماندار اقلید پیگیری لازم برای تعیین مسیر جاده دسترسی این سایت با همکاری اداره راهداری شهرستان اقلید را انجام دهد.

وی تصریح کرد: با رفع موانع جاده دسترسی و شبکه برق، احداث این سایت که در ارتفاعات مشرف به منطقه قرار دارد، دسترسی روستاهای  گردشگری «تنگ براق» و نورآباد از  توابع بخش «سده» شهرستان اقلید، سد «ملاصدرا»، جاده ها و مزارع اطراف به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت سیار فراهم می شود.

پایان پیام/664

منبع: شبستان

کلیدواژه: تامین برق جاده همراه اول اینترنت شیراز اجرای پروژه جاده دسترسی استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۰۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه فیبر نوری در بوشهر ۴۰ درصد پیشرفت دارد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خوانساری ظهر سه شنبه در بازدید از وضعیت فیبر نوری در استان بوشهر گفت: برای انجام طرح فیبر نوری در شهر بوشهر ۱۰۰ کیلومتر حفاری برنامه‌ریزی شده که تا کنون بیش از ۴۰ کیلومتر یعنی ۴۰ درصد از طرح انجام شده است.

معاون وزیر ارتباطات افزود: نشستی با استاندار بوشهر و مدیران اپراتورها و پیمانکاران، در جهت بررسی مشکلات و تسریع در توسعه پروژه فیبر نوری استان تشکیل شد.

معین فیبر نوری استان بوشهر گفت: در این نشست و با دستور اکید استاندار، مقرر شد تا هفته آینده، طی جلسه مشترک با شهرداری‌ها، مشکلات انعقاد و اجرای قراردادها برطرف و اپراتورها نیز برنامه به روز شده شهرها را ارائه کنند.

معاون وزیر ارتباطات بیان کرد: در راستای بررسی میدانی چگونگی اجرای پروژه فیبرنوری استان، از محل حفاری پروژه فیبر نوری در منطقه ۱ شهر بوشهر بازدید و با پیمانکاران، در خصوص سرعت اجرای کار و مشکلات صحبت شد.

خوانساری گفت: در بازدید از پروژه فیبر نوری شهر کنگان و طی نشستی با فرماندار کنگان و با هماهنگی میان مدیران ارشد شهر، اپراتور و پیمانکاران انجام شد.

وی بیان کرد: حداکثر ۶۰ روز آینده حفاری ۴۰ کیلومتر فیبرنوری کنگان کامل می‌شود.

کد خبر 6086684

دیگر خبرها

  • تسریع عملیات اجرایی طرح‌های آبرسانی به فسا
  • لزوم تکمیل دیوار ساحلی منطقه جوادیه بجنورد تا پائیز+فیلم
  • شبکه‌ای واحد برای کمک‌های خیرین ایجاد شود
  • پروژه فیبر نوری در بوشهر ۴۰ درصد پیشرفت دارد
  • نمایش توان فنی و مهندسی ایران در سریلانکا
  • رایتل پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی را دریافت کرد
  • مرحله نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره‌برداری
  • اتصال روستا‌های ۲۰ خانوار اردبیل به شبکه ملی اطلاعات
  • راه اندازی سایت جدید تلفن همراه اول درروستای رمکان
  • بازدید بیش از ۳۵ هزار نفر از آرامگاه سعدی در یادروز شیخ اجل