Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-03-29@09:24:40 GMT

یزدانی باخت و قیاسی المپیکی شد

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۵۰۷۶۰

رقابت انتخابی درون اردویی وزن ۶۵ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در المپیک ۲۰۲۱ توکیو با برتری مرتضی قیاسی مقابل امیرمحمد یزدانی پایان یافت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

به نقل از سایت فدراسیون کشتی، با تصمیم کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد، برای مشخص شدن فرد منتخب وزن ۶۵ کیلوگرم به منظور حضور در بازی های المپیک توکیو، رقابت درون اردویی مابین امیرمحمد یزدانی و مرتضی قیاسی صبح امروز در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در پایان مرتضی قیاسی با نتیجه ۱۰ بر ۵ و ضربه فنی مقابل امیرمحمد یزدانی به پیروزی دست یافت.

 

برچسب ها: کشتی ، انتخابی تیم ملی ، المپیک ، یزدانی ، قیاسی ، تیم ملی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: کشتی انتخابی تیم ملی المپیک یزدانی قیاسی تیم ملی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۰۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فدراسیون جهانی شمشیربازی سهمیه المپیکی ایران را تایید کرد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، فدراسیون جهانی شمشیربازی با توجه به اتمام فصل رویدادهای گزینشی المپیک و لحاظ کردن امتیاز تیم های شرکت کننده و همچنین رنکینگ جهانی، فهرست تیم های المپیکی شده در هر سه اسلحه سابر، اپه و فلوره مردان و بانوان را نهایی و اعلام کرد.

بر این اساس نام تیم ملی اسلحه سابر مردان ایران در فهرست تیم های المپیکی این اسلحه قرار گرفته است. تیم ایران سهمیه خود را درجریان جام جهانی مجارستان قطعی کرد که با توجه به فهرست اعلام شده، از طرف فدراسیون جهانی هم تایید رسمی شده است.

رقابت های شمشیربازی المپیک در هر اسلحه با حضور ٨ تیم برگزار می شود. ایران در کنار کره جنوبی، آمریکا، مجارستان، فرانسه،ایتالیا، مصر و کانادا تیم های حاضر در اسلحه سابر مردان هستند.

رقابت های شمشیربازی المپیک در بخش انفرادی هم برگزار می شود. بر اساس فهرست اعلام شده توسط فدراسیون جهانی شمشیربازی، ایران به واسطه سهمیه تیمی که در اختیار دارد، در بخش انفرادی اسلحه سابر بازی ها سه نماینده خواهد داشت.

کد خبر 6064504

دیگر خبرها

  • حسن ضربه شد؛ پژمان رکب خورد!
  • فدراسیون جهانی شمشیربازی سهمیه المپیکی ایران را تایید کرد
  • مهران برخورداری؛ دشت اولین سهمیه تکواندو در پاریس | سهمیه‌های المپیکی
  • کشتی گیر 57 کیلوی ایران سخت ترین مسیر را برای المپیکی شدن دارد
  • ستاره نامدار کشتی ایران خط خورد | نبرد حسن یزدانی و گلادیاتور برای المپیک جدی شد
  • رقابت جدی کامران قاسم‌پور و حسن یزدانی برای تصاحب دوبنده تیم ملی
  • محمدرضا گرایی؛ مرد یخی در پاریس طلا می‌خواهد؛ سهمیه‌های المپیکی
  • معمای ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد برای المپیک ۲۰۲۴ و هندوانه دربسته‌ پادشاه
  • رقابت سخت ۷۴ کیلو‌ها در باکو و دورخیز المپیکی تانک روسی
  • رقابت سخت ۷۴ کیلوها در باکو و دورخیز المپیکی تانک روسی