Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از وقوع یک حادثه رانندگی در ارتفاعات وردیج حوالی روستای واریش تهران در ساعت ۸:۴۲ دقیقه صبح امروز خبر داد و گفت: گروه نجات ویژه کوهستان پس از اطلاع از این حادثه به منطقه اعزام شده و با گذر از حدود ۵۰۰ متر بعد از جاده خاکی یک دستگاه جیپ آفرود در مسیری که خودرویی نبوده با ۷ نفر سرنشین واژگون شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این خودرو از فاصله ۸ متری به پایین سقوط کرده و در برخورد با یک اصله درخت ۷ نفر سرنشینش به بیرون پرت می‌شوند.

ملکی گفت: ۴ نفر از این سرنشینان با کمک نیروهای امدادی و هلال احمر در محل مورد مداوای سرپایی قرار می‌گیرند اما ۳ نفر دیگر که با مصدومیت بیشتر درگیر بودند با کمک بسکت های مخصوص آتش نشانی به ابتدای مسیر جاده منتقل شدند.

وی افزود: دقایقی قبل این عملیات امداد و نجات به پایان رسید.

کد خبر 5222290 سمیرا خباز

منبع: مهر

کلیدواژه: جلال ملکی سانحه رانندگی شهر تهران شهرداری تهران ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه انتخابات 1400 شورای شهر تهران سازمان تامین اجتماعی ستاد ملی مقابله با کرونا سازمان محیط زیست بنیاد شهید و امور ایثارگران سازمان زندان ها قطع برق پیش بینی وضعیت هوا کیفیت هوای تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۰۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار در شرق تهران / ۶ نفر کشته شدند

آفتاب‌‌نیوز :

سید جلال ملکی روز پنجشنبه به خبرگزاری ایرنا گفت: ساعت ۱۳:۰۲ امروز حادثه آتش سوزی در حوالی بزرگراه شهید یاسینی اعلام و آتش نشانان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در یک محوطه کارگاهی چند اتاق که محل استراحت کارگران بود در یکی از اتاق‌ها بدلیل نامشخص آتش سوزی روی داد که در این حادثه بدلیل شدت حادثه ۶ کارگر غیر ایرانی جان باختند.

ملکی ادامه داد: یک کارگر دیگر موفق شده بود خود را از محل حادثه خارج کند که بدلیل سوختگی به مراکز درمانی منتقل شد.

وی علت این حادثه را در دست بررسی کارشناسان آتش نشانی اعلام کرد.

صداوسیما نیز از انفجار در ترمینال شرق خبر داد و نوشت: در پایانه شرق در اثر انفجار کپسول گاز ۶ نفر کشته و یک نفر مصدوم شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • خودروی تیبا با ۱۰ سرنشین واژگون شد/مصدومیت ۵ نفر
  • عروس زرندی قربانی سانحه رانندگی در شب عروسی
  • ماجرای آتش‌سوزی در شرق تهران چه بود؟
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران | حادثه هیچ ارتباطی با پایانه شرق ندارد
  • انفجار در شرق تهران / ۶ نفر کشته شدند
  • حادثه رانندگی در جاده تبریز - صوفیان یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • نجات کارگر حادثه دیده در ارتفاع
  • سقوط خودرو در کوهستان پارک پنجه علی بندرعباس؛ حادثه خسارت جانی نداشته است
  • آتش‌سوزی در مجیدیه جان مردی را گرفت
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر آتش سوزی منزل در شمال تهران