Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@05:37:21 GMT

تغییرات گسترده در آکادمی باشگاه پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۵۱۱۷۴

تغییرات گسترده در آکادمی باشگاه پرسپولیس

قرار است طی روزهای آینده شاهد تغییراتی در مجموعه فنی تیم های پایه پرسپولیس باشیم.

به گزارش طرفداری، باشگاه پرسپولیس از نتایج تیم های پایه راضی نیست. هرچند مشخص نیست باشگاه به دنبال پیدا کردن استعدادهاست یا کسب نتیجه و هنوز نظر قاطعی در این مورد اعلام نکرده اما صحبت های چند ماه قبل ابراهیم شکوری نشان از این داشت که او از عملکرد تیم های پایه و مدیر آکادمی رضایت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن هم در حالی که باشگاه پرسپولیس از نظر مالی توجه زیادی به تیم های پایه نداشته و مربیان و بازیکنان پایه ماه هاست از باشگاه طلب دارند.

به هر روی آن چه قطعی به نظر می رسد این است که به زودی شاهد تغییراتی در کادر فنی برخی تیم های پایه و همین طور معرفی مدیر جدید تیم های پایه و آکادمی پرسپولیس خواهیم بود.

این درحالی است که مسئولیت مدیر آکادمی و پایه ها در حال حاضر بر عهده محمد پنجعلی است و باید دید باشگاه قصد ادامه همکاری با او را دارد یا خیر.

چند ماه قبل پس از مصاحبه ابراهیم شکوری و ابراز نارضایتی از نتایج تیم های پایه، محمد پنجعلی قضیه پرداخت نشدن قرارداد بازیکنان را مطرح کرد تا این موضوع و البته برخی مسائل دیگر، اختلافاتی بین او و مدیران باشگاه پیش بیاورد که تا حدی نیز رسانه ای شد اما با گذشت زمان، شرایط و روابط طرفین کمی بهتر شده است.

مذاکره با حسن خانمحمدی، امامی فر و برخی دیگر از پیشکسوتان از جمله اقدامات باشگاه پرسپولیس در ماه های گذشته بود و باید دید در نهایت پنجعلی ماندنی است یا رفتنی.

گفتنی است بین مربیان منصور هاشمی، سرمربی تیم امیدهای پرسپولیس به دلیل مشکلات مالی پرسپولیس از مجموعه جدا شده و به تیم گل گهر سیرجان پیوسته، مجید پروین سرمربی تیم جوانان استعفا کرد تا رضا جباری سرمربی تیم نوجوانان جانشین او شده و محمد برزگر که دستیار پروین بود هم  از جمع سرخ ها جدا شود.

ضمن این که احتمال ماندنی شدن مسعود زارعی در نونهالان و رضا جباری در تیم جوانان زیاد است و قطعا به جای مجید پروین و منصور هاشمی نیز گزینه هایی انتخاب خواهند شد.

خانمحمدی، علیرضا محمد و نبی الله باقری ها هم به عنوان دستیار به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

در نهایت این طور که از شواهد و قرائن پیداست قرار است حسن خانمحمدی با ثبت قراردادی تازه، مسئولیت آکادمی پرسپولیس را برعهده بگیرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس تیم های پایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۱۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور فوتبالیست چهارمحال و بختیاری در اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: سبحان باقری به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شد.
سلیمی افزود: این ورزشکار، هم اکنون در لیگ برتر جوانان تهران (آکادمی دوستی مهر) حضور دارد.
گفتنی است، سبحان باقری حضور در تیم‌های وحدت لاران، جهانبین هفشجان و قهرمانی استان، آکادمی مهدوی کیا، حضور در دسته یک نونهالان با آکادمی ماهان پیوس، لیگ برتر نونهالان تهران، لیگ برتر نوجوانان تهران به مدت دوسال را در کارنامه ورزشی خود دارد.

دیگر خبرها

  • رکورد تاریخی: گلر آکادمی پرسپولیس بدون گل خورده
  • بازی گلر آکادمی پرسپولیس پیش از بازگشت بیرانوند
  • گلزن پرسپولیس به نفت در اختیار تارتار
  • تراکتور به دنبال مردی که پرسپولیس را شکست داد!
  • محمد عمری با ملوان اوج گرفت (عکس)
  • پاری سن ژرمن شیفته جذب گاوی؛ بارسلونا به کاپیتان آینده‌اش، اجازه خروج نمی‌دهد
  • هری کین: رد شدن توسط آکادمی آرسنال باعث انگیزه من شده است
  • (عکس) مدافع پرسپولیس عزادار شد
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس عزادار شد + عکس
  • حضور فوتبالیست چهارمحال و بختیاری در اردوی تیم ملی