Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته در مسجد ملااسماعیل به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار تصویری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: مردم بر خلاف خواست دشمنان، حضور در انتخابات را تکلیف دینی و ملی بدانند.

ریییس شورای فرهنگ عمومی استان یزد ادامه داد: حضور گسترده مردم در انتخابات و مشارکت در آن موجب همبستگی ملی ،تقویت نظام و انقلاب اسلامی و سدی در برابر هجمه های اقتصادی و فرهنگی کفرجهانی است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه یزد با بیان اینکه دشمنان از مدت‌ها قبل برای جلوگیری از حضور مردم و دلسرد کردن آنها فعالیت خود را به خصوص در فضای مجازی آغاز کردند، بیان کرد: همه باید گوش به فرمان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شوند.

ناصری بیان کرد: هدف دشمنان و حامیان آنها همه در برهه کنونی از تاریخ انقلاب‌اسلامی روی این موضوع متمرکز شد که با پخش شایعه و ایجاد شبهه، موجب فریب مردم و کاهش آرا شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد اظهار کرد: نامزدها باید تمامی تلاش خود را برای ارایه برنامه‌های مدون و متقن با رعایت دقیق مقررات و برگزاری انتخاباتی باشکوه متمرکز کنند.

به گفته ناصری، حرکت و اقدام همه مردم و مسوولان در چارچوب مقررات در انتخابات یک وظیفه و ضامن برگزاری باشکوه، سالم و پرشور آن است و باید مواظب توطئه‌های دشمنان بود.

امام‌جمعه یزد به اهمیت و نقش ولایت فقیه و رهبری معزز  در صدر نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: مردم و مسوولان با همکاری و همدلی هم باید در مسیر اجرای توصیه‌های معظم‌له فعالیت کنند.

ناصری بیان کرد: کفرجهانی و حامیان آنها فقط  به دنبال حفظ منافع خود و ضربه‌زدن به اصل انقلاب اسلامی با دسیسه های فرهنگی و اقتصادی به خصوص در فضای مجازی هستند.                 

قبل از شیوع کرونا در اسفند ماه سال ۹۸ نمازجمعه در ۲۱ شهر و هفت روستای پرجمعیت استان یزد اقامه می‌شد و با شیوع این ویروس برای مدتی وقفه‌ای برای اقامه نمازجمعه در برخی شهرها و روستاها پیش آمد در مناطقی که نمازجمعه اقامه نمی شود، ائمه جمعه از طریق فضای مجازی به ایراد خطبه می پردازند.

امروز نمازجمعه در ۲۶ پایگاه عبادی سیاسی استان یزد  در هشت شهرستان با رعایت موازین بهداشتی و با رعایت حفظ فاصله گذاری اجتماعی اقامه شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا یزد ستاد اقامه نماز کشور آیت الله محمدرضا ناصری بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا یزد ستاد اقامه نماز کشور ویروس کرونا یزد ستاد اقامه نماز کشور آیت الله محمدرضا ناصری بهداشت و سلامت اخبار کنکور انقلاب اسلامی استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۱۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود

حمیدرضا ترقی قائم مقام حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره شکست توطئه های جدید دشمنان در عرصه های مختلف اظهار کرد: دشمن سال‌هاست که با اتخاذ سیاست‌های مختلف همواره تلاش کرده تا به جمهوری اسلامی ایران ضربه بزند که همواره شکست خورده و اکنون در تدابیر و توطئه های جدید خود علیه مردم ایران نیز به بن بست رسیده است.

وی افزود: دشمنان همواره تلاش کردند تا نقش ایران را در منطقه کمرنگ کنند اما شاهد مأیوس شدن آنان هستیم و ایران نقش بسزایی در حل و فصل مسائل منطقه ای دارد.

ترقی متذکر شد :امروز نه تنها هیچ کدام از حیله ها و اهداف دشمنان محقق نشده بلکه برعکس باعث اقتدار بیشتر ایران در سطح جهان شده است .

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی گفت: بدون شک روابط ایران و همسایگان نقش موثری در خنثی‌سازی توطئه ها و تلاش دشمن برای نابودی و انزوای جمهوری اسلامی ایران خواهد داشت و یقینا دولت سیزدهم توفیق های بسیاری در این زمینه کسب کرده و به زودی شاهد خروج آمریکا از منطقه خواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • تاکید امام جمعه قزوین بر مشارکت مردم و تسهیل امر مسکن
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • تسهیل امر مسکن و مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور