Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، امامان جمعه در خطبه های نماز جمعه امروز هفتم خرداد ماه  که بر محوریت انتخابات تمرکز داشت ،حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای را بسیار مهم دانستند و گفتند: شرکت نکردن در انتخابات مشکلی را حل نمی‌کند و موجب شادمانی دشمنان و بدخواهان نظام و مردم خواهد شد.

آنها در خصوص عملکرد شورای نگهبان در تایید صلاحیت ها اظهار داشتند : اعضای این شورا به قانون عمل کرده‌اند و نشان دادند که با کسی تعارف ندارند، هر چند که متاسفانه برخی به زیر سووال بردن تصمیم ها و تخریب افراد عادت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیبان جمعه نیاز کشور را حضور مدیریتی توانمند و متعهد در عرصه دانستند و گفتند: سرنوشت کشور میدان اتهام زنی و آزمون و خطا نیست و به مدیری احتیاج دارد که علاوه بر شناخت ظرفیت‌ها، برنامه محور و تیم اقتصادی قدرتمندی همراه داشته باشد.

امامان جمعه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز آغاز ولایت رهبر معظم انقلاب در ۱۴ خرداد ۱۳۶۸  گفتند: آن رهبر گرانقدر با هدایت‌های الهی خود ایران اسلامی را در فراز و نشیب‌های گوناگون راهبری کرده و با موفقیت کشتی انقلاب اسلامی ایران را به سمت ساحل آفرینش تمدن هدایت کرده است.

اهمیت وظایف شوراهای اسلامی شهر و روستا ،پایبندی به اخلاق در انتخابات، تبعیت نامزدهای انتخابات از قانون، لزوم حفظ وحدت و همدلی میان مذاهب مختلف اسلامی ،جنگ ۱۲ روزه و مقاومت مردم فلسطین، بیانیه گام دوم انقلاب ، قطع دست مافیای دخانیات ،حل مشکلات جوانان ، بزرگداشت ارتحال امام و پانزدهم خرداد ماه، بهره گیری از توان داخلی ، پشتیبانی از تولید و مانع زدایی ،انتخابات سوریه  و مشکلات ناشی از قطعی برق از دیگر موضوعاتی بود که ائمه جمعه در خطبه های نماز جمعه این هفته به آن پرداختند.

خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی بخش هایی از خطبه های نماز جمعه برخی شهرها و مراکز استانی را به شرح ذیل گزارش کرده اند:

همدان

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: توقع مردم از رییس جمهوری منتخب برای چهار سال آینده فارغ از هر نگاه سیاسی، حل مشکلات اقتصادی و معیشتی است.

حجت الاسلام "حبیب الله شعبانی موثقی" در خطبه‌های نماز جمعه این هفته همدان اظهار داشت: تنگناهای اقتصادی به ویژه با شیوع کرونا باعث بروز مشکلاتی برای مردم شده و برهمین اساس مردم خواهان رفع این مشکلات و بهبود شرایط اقتصادی کشور هستند.

وی در خصوص عملکرد شورای نگهبان نیز گفت: اعضای این شورا به قانون عمل کرده‌اند و در تایید صلاحیت‌ها نشان دادند که با کسی تعارف ندارند، هر چند که متاسفانه برخی به زیر سووال بردن تصمیمها و تخریب افراد عادت دارند.

قزوین

امام جمعه موقت قزوین گفت: افزایش مشارکت سیاسی و انتخاباتی مردم در دفع فاسدان است و نه قدرت گرفتن آنها در پست و مناصب حکومتی که متاسفانه دشمن این را وارونه جلوه می‌دهد.

حجت الاسلام سیدمهدی خضری افزود: متاسفانه برخی به مردم دروغ می‌گویند که عملکرد ضعیف شورای نگهبان باعث ریزش مشارکت انتخاباتی شده، در حالی که واقعیت چیز دیگری است.

وی با بیان اینکه احراز صلاحیت‌ نامزدهای انتخاباتی با حملات جریان رسانه‌ای نظام سلطه روبرو بود، اظهار داشت: مردم انقلابی معتقدند مبارزه با فساد و دفع فاسدان به آن‌ها امید می‌دهد و مشارکت سیاسی را افزایش می‌دهد نه اینکه به خاطر به قدرت رسیدن فاسدان به فکر مشارکت باشند.

سمنان

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: ملت ایران اگر می‌خواهد کشور از وضعیت کنونی خارج شود باید به مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات ریاست جمهوری توجه کند.

آیت الله سیدمحمد شاهچراغی هم  در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان  درباره برخی نقدها به شورای نگهبان در بررسی صلاحیت ثبت‌نام‌کنندگان انتخابات ریاست جمهوری گفت: همه باید از شورای نگهبان قدردانی کنیم زیرا رهبر فرمود شورای نگهبان به وظیفه‌اش عمل کرده است. 

فارس

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز افزایش مشارکت در انتخابات را یکی از وظایف مهم دولت دانست و گفت: مشکل اصلی کنونی کشور معیشت مردم است که با روی کار آمدن دولتی انقلابی و حزب الهی این مشکل حل خواهد شد.

آیت الله لطف الله دژکام به ۲ سرفصل مهم در سخنرانی رهبری اشاره کرد و گفت: رهبری گفتند در انتخابات پیش رو نباید مسایل فرعی را به موضوعات اصلی اولویت داد زیرا مشکل کنونی و اصلی کشور بیکاری جوانان است و نباید مسایلی مانند فضای مجازی بر این موضوع اولویت داده شود.

لرستان(خرم آباد)

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: مردم ایران برای پایداری نظام اسلامی و مایوس کردن دشمنان در انتخابات ۲۸ خرداد جاری شرکت و بار دیگر با مقام معظم رهبری تجدید پیمان می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی با اشاره به وظایف شورای نگهبان در خصوص رد یا تایید صلاحیت داوطلبان گفت: شرایط داوطلبان ریاست جمهوری مشخص شده است، جمعی از آنان شرایط را نداشته یا پرونده آنها از ابتدا ناقص بوده است که رد شدند.

وی  در خصوص اهمیت وظایف شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: نیازمند شورای شهری هستیم که به اندازه چندین دوره تغییرات و تلاش کنند و اقدامات عمرانی و فرهنگی بیشماری انجام دهند چراکه تحول در فضای شهری یک ضرورت است.

خطیب جمعه خرم آباد همچنین اضافه کرد: مقام معظم رهبری روز پنجشنبه و در آغاز دومین سال فعالیت مجلس کنونی شورای اسلامی سخنان مهمی را ایراد فرموده، نقشه راه را برای نمایندگان برشمردند و بر انقلابی ماندن مجلس و مسئولان تاکید کرده اند.

ایلام

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: مردم با حضور خود در یک همه‌پرسی همگانی سرنوشت چندین ساله خود را به فردی می سپارند که مقدرات کشور را تعیین می کند که می تواند مایه امید دوستان و خواری دشمنان انقلاب شود.

حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار اظهار داشت: انتخابات می‌تواند مایه عزت و سرافرازی مردم و نیز  می‌تواند موجب ندامت و پشیمانی شود بنابراین انتخابات آگاهانه ارزشمند است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری دیروز در فضای مجازی راهبرد انتخابات و مجلس را برای مردم ترسیم کرد و تاکید داشتند باید کسی انتخاب شود که مشکلات مردم را بداند و تلاش کند این مشکلات را حل کند.

بوشهر

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه بوشهر گفت: حضور در انتخابات نشانه بصیرت سیاسی و موجب اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در پیام آدینه این هفته خود افزود: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای مایه ایجاد تحول در ساختار مدیریتی نظام اسلامی است و هر فرد نقش مهمی در بنای آن دارد.

وی ادامه داد: با توجه به آغاز تبلیغات انتخاباتی کاندیداها و ستادهای تبلیغاتی، همه نامزدهای انتخاباتی باید به اخلاق مداری انتخاباتی پایبند باشند.

وی ادامه داد: از تمام کاندیداها تقاضا می‌شود به رأی شورای نگهبان احترام گذاشته و با عملکردی مناسب بر غنای قانون مداری و حضور حماسی مردم در انتخابات بیفزایند که این خواسته امام راحل و رهبر معظم  انقلاب است.

گلستان

امام جمعه موقت گرگان با اشاره به ضرورت حضور و مشارکت مردم در انتخابات خرداد امسال گفت: اتحاد و یگانگی برآمده از مشارکت حداکثری آحاد جامعه باعث ایجاد ترس در دل دشمنان می‌شود.

حجت‌الاسلام قربانعلی برقرار اظهار داشت: دشمن سعی دارد با داغ کردن بازار شایعات و انتشار خبرهای کذب و بی‌اساس مردم را از نظام دلسرد کند.

وی بیان کرد: دشمن توان مقابله نظامی با ایران و شیردلان نظامی ما را ندارد و با توجه به نزدیکی انتخابات، وارد دنیای شایعه‌سازی و تهمت شده است.

خراسان شمالی (بجنورد)

 نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی گفت: اولویت اول کشور بهبود و رونق اقتصادی است و رییس جمهور آینده باید در این زمینه طرح و برنامه داشته باشد.

حجت الاسلام  والمسلمین رضا نوری با اشاره به روز قانون و روز مجلس و سخنان رهبری اظهار داشت: انتخابات بستری است که مردم در تعیین سرنوشت کشور در حوزه های مختلف سیاسی و اقتصادی در آن شرکت می کنند و آینده و سرنوشت کشور در زمینه های مختلف بسته به انتخابات دارد.

وی با تاکید بر لزوم تبعیت از قانون در تمام زمینه ها از جمله انتخابات گفت: سرکشی در برابر قانون، دیکتاتوری است، انتخابات، قانون‌ خود را دارد، کسی حق ندارد بگوید که اگر تایید صلاحیت نشوم رای نمی دهم و یا جلوی رای دادن مردم را می گیرم، کسی حق ندارد در صورتی که در انتخابات پیروز نشد، اغتشاش کند.

کردستان(سنندج)

امام جمعه سنندج انتخابات پیش رو را آزمونی بزرگ برای ملت ایران عنوان کرد و گفت: شرکت گسترده مردم در انتخابات، در واقع رای آنان به عمران، آبادانی و توسعه کشور است و همه باید نسبت به این ماراتن سیاسی احساس مسوولیت کنند.

ماموستا فایق رستمی  رییس جمهور و شوراهای اسلامی را نمایندگان و امانت‌داران ۸۰ میلیون ایرانی دانست و افزود: جوانان و آینده‌سازان کشور، از مسوولان آینده انتظار دارند برای رفع مشکلات اقتصادی و بیکاری گام‌های اساسی بردارند و راه توسعه کشور را هموار سازند.
امام جمعه  سنندج برلزوم حفظ وحدت و همدلی میان مذاهب مختلف اسلامی در بخش دیگری از خطبه‌ها  تاکید کرد و گفت: پروردگار از وجود اختلاف و تفرقه میان مسلمانان بیزار است و همه باید با اتحاد و انسجام در راه پیشرفت کشور قدم برداریم و مانع از عملی شدن توطئه‌های دشمنان شویم.
کرمان

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت : رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری در دیدار تصویری با نمایندگان مجلس در رابطه با انتخابات حجت را بر همه تمام کرد و مردم با حضور حداکثری در انتخابات به ندای رهبری پاسخ خواهند داد تا انتخابات باشکوه دیگری در ۲۸خرداد برگزار شود.

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی هم در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به آغاز به کار دومین سال مجلس شورای اسلامی و با تبریک از ابراز رضایتی که ولی امر مسلمین از این دوره مجلس داشتند تصریح کرد: سخنرانی تاریخی و عاشورایی امام در سال ١٣۴٢ عاشورا و کربلایی را به پا کرد که ادامه آن ایثار و فداکاری و شهادت و شهامتی بود که مردم ایران از آن استقبال کردند و نتیجه آن منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد.

 نماینده ولی فقیه در استان کرمان  همچنین با تبریک پیروزی پرافتخار ملت فلسطین بر رژیم جعلی و غاصب اسرائیل در ۱۲ روز گفت: مقاومت آنها نشان داد که نابودی و اضمحلال رژیم غاصب اسرائیل نزدیک است.

گیلان(رشت)

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: اقتصاد و رفع مشکلات اقتصادی مردم باید در اولویت قرار بگیرد.

آیت الله رسول فلاحتی اظهار داشت: در سال های اخیر تحریم های ظالمانه و در برخی جاها  سوء مدیریت موجب مشکلات اقتصادی برای مردم شده و  افزایش قیمت ها با دستمزدها همخوانی ندارد.

وی با بیان اینکه مسئولیت جامعه یک امانت است افزود : مدیر منتخب باید امانتدار، دارای اهلیت،  توانایی جسمی و از فضل لازم برخوردار باشد.

مرکزی(اراک)

 نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ارایه برنامه‌های اثربخش، اخلاق‌مداری و پیروی از ولایت فقیه مهمترین ویزگی نامزدهای اصلح انتخابات است و مردم باید به افرادی رای دهند که برنامه عملیاتی در کاهش مشکلات کشور و خدمت صادقانه دارند.

آیت‌الله «قربانعلی دری نجف آبادی»  افزود: نامزدهای انتخاباتی باید از دادن وعده خلاف و نشدنی که امکان پذیر نیست بپرهیزند و از مشورت نخبگان و کارشناسان بهره‌مند شوند.

وی اظهار داشت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری ستادهای انتخابات باید حرمت طرف‌های رقیب را حفظ کنند و مسایل اخلاقی باید در انتخابات در راس امور باشد.

امام جمعه اراک گفت: ریاست جمهوری رکن مهمی در حوزه اجرایی کشور است بنابراین نامزدهای موجود در عرصه رقابت‌های انتخاباتی باید برنامه برای رفع موانع تولید، کنترل قاچاق کالا و اشتغال پایدار داشته بانشد.

 آذربایجان شرقی (تبریز)

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: کشور درگیر مشکلات مزمن اقتصادی بوده و جز با نگاه تحولی درمان نخواهد شد و در مقطع کنونی تشکیل دولت جوان انقلابی بهترین راه حل برای این مشکلات است.

حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم، در برنامه پیام جمعه با اشاره به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری در کشور، اظهار داشت: اختیارات و وظایف رییس جمهوری در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به قدری گسترده است که رییس جمهوری می‌تواند با اجرای صحیح قانون اساسی، انتخاب درست کابینه و انتصابات شایسته سالارانه، هوشیاری در امضای قراردادها و پیمان‌های بین‌المللی، برنامه‌ریزی صحیح و بودجه بندی درست و استفاده صحیح از شوراهای عالی در اختیار بر مشکلات کشور علاج کند.

امام جمعه تبریز همچنین با اشاره به روند تایید و صلاحیت داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان، گفت: در رد یا تایید هیچ یک از نامزدها و یا لیست های ائتلافی شوراهای شهر و روستای استان دخالت نداشته و ائمه جمعه حامی منتخبان مردم هستند.

مازندران (ساری)

 نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری گفت : توصیه های مقام معظم رهبری در مقوله انتخابات آینده کشور در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید مورد توجه قرار بگیرد و همه باید این توصیه‌ها را عملی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی در خطبه های نماز جمعه ساری افزود : مقام معظم رهبری دیروز به مناسبت روز قانون در دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی به همه توصیه کردند که انتخابات را صحنه جنگ قدرت قرار ندهند.

وی ادامه داد : انتخابات صحنه رقابت رفاقتی است . نباید مردم را از رقیب ترساند و رقیب هراسی نباید انجام شود. شعارهای غیر واقع بینانه نباید داده شود و همه باید به ملاحظلات اخلاقی توجه کنند. 

کرمانشاه

 نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه یکی از دغدغه ها و مطالبات مردم را رفع مشکلات اقتصادی و بهبود وضعیت معیشت دانست و گفت: توجه رئیس جمهور آینده به امور اقتصادی و وضعیت معیشتی مردم کشور را سعادتمند می‌کند.

آیت‌الله مصطفی علما هم بر حضور و مشارکت همه مردم در انتخابات پیش رو تاکید کرد و افزود: همه ما باید مانند ستادهای انتخاباتی پای انتخابات باشیم.

وی ادامه داد: از اول انقلاب تاکنون دشمنان به دنبال ناامید کردن مردم هستند و مدام سعی می‌کنند شرکت نکردن در انتخابات را به جامعه تزریق کنند اما ما امروز باید بیش از پیش در انتخابات مشارکت داشته باشیم.

 یزد

 نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهر یزد گفت: هدف اصلی دشمنان جلوگیری از مشارکت گسترده مردم در انتخابات روز بیست و هشتم خردادماه جاری است، در چنین شرایطی باید شهروندان ایرانی همراه با بصیرت و برای تقویت نظام و قوی شدن ایران پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شوند.

 آیت‌الله محمدرضا ناصری نیز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار تصویری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: مردم بر خلاف خواست دشمنان، حضور در انتخابات را تکلیف دینی و ملی می دانند.

ریییس شورای فرهنگ عمومی استان یزد ادامه داد: حضور گسترده مردم در انتخابات و مشارکت در آن موجب همبستگی ملی ،تقویت نظام و انقلاب اسلامی و سدی در برابر هجمه های اقتصادی و فرهنگی کفرجهانی علیه ایران است .

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر شورای نگهبان مشارکت انتخاباتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر شورای نگهبان انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر شورای نگهبان مشارکت انتخاباتی اخبار کنکور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خطبه های نماز جمعه این هفته نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی مردم در انتخابات مقام معظم رهبری انتخابات پیش رو نمایندگان مجلس شوراهای اسلامی مشکلات اقتصادی ریاست جمهوری تایید صلاحیت شورای نگهبان حجت الاسلام آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۱۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب با قدرت و حکمت امروز در حال اداره کشور است

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله حسین نوری همدانی در دیدار رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تجلیل از شخصیت اخلاقی و انقلابی و عملکرد با تدبیر و درایت و به دور از هیاهوی آیت‌الله حسینی بوشهری، اظهار کرد: جامعه مدرسین حوزه علمیه ستون استوار حوزه و دارای سابقه درخشان حدود ۶۰ ساله است و در انقلاب یک جریان اثرگذار بوده است و شخصیت و هسته نخست این تشکیلات افرادی در سطح بالا بوده که هر کدامشان در حوزه رکنی بودند.

ارتباط با اساتید و طلاب مستمر ادامه داشته باشد

وی افزود: باید در کارها مبانی همه ما اسلام و قرآن و اصول انقلاب اسلامی خصوصاً فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) باشد؛ ارتباط با اساتید و طلاب که شورای عالی انجام می دهد و من در جریان چند جلسه آن هستم بسیار موثر است که باید ان شاءالله مستمر باشد.

این مرجع تقلید در ادامه خاطرنشان کرد: عده‌ای متأسفانه مغرضانه قضاوت می کنند اما همه این‌جور نیستند، اگر مطلبی هم باشد باید در فضای احترام و حفظ جایگاه مطرح شود، نه اینکه در فضای مجازی دست به تضعیف و تخریب بزنند و اغراض شخصی را نسبت به شخص خاصی دنبال کنند. اگر برای خدا کار شود و هدف برای رضایت خدا باشد نباید کسی را که در حال خدمت در یک مجموعه ای هست تخریب کرد، بلکه همه باید کمک کنند و نباید در حوزه اختلاف باشد.

وی ادامه داد: ما همه دنبال یک هدف هستیم و آن هم سربازی امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و خدمت به فرهنگ اهل بیت (علیهم السلام) و حفظ مبانی انقلاب و اصولی که امام راحل تبیین کردند نه اینکه جناحی و حزبی عمل شود.

هر جا انحرافی باشد تذکر می‌دهیم

آیت الله نوری همدانی اظهار کرد: دولت ها و افراد می آیند و می‌روند ما با حفظ استقلال حوزه از نظام که فرزند حوزه است و ولایت فقیه که امام عزیز آن را به عرصه زندگی آورد و رهبری هم با قدرت و حکمت امروز در حال اداره است حمایت می‌کنیم و هر جا انحرافی باشد تذکر می‌دهیم و در این مسیر که مربوط به امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) است تعارف نمی کنیم.

این مرجع تقلید بیان کرد: من از افراد و طرق مختلف مسائل حوزه را دنبال می کنم امروز، البته در حوزه کاستی هایی وجود دارد که باید حل شود ولی در مجموع عملکرد جنابعالی در سمت رییس جامعه مدرسین و عضو شورای عالی حوزه را در مجوعه وظایف تعریف شده موفق می دانم و برای شما دعا می کنم. ان شاءالله با هم فکری مشکلات حل شود، همانطور که تأکید کردم شما را فردی متدین و انقلابی می دانم و تقویت شما را لازم می‌دانم، البته باید توجه داشت جامعه مدرسین، شورای عالی و مدیریت حوزه با توجه به پیوستگی ولی هر یک وظایف دارند که عده‌ای وظایف را با هم مخلوط می‌کنند.

آیت الله نوری همدانی افزود: امیدوارم همه با هم در یک فضای دینی و دوستانه مشکلات را حل نماییم و از انتقاد سازنده و پیشنهاد قابل اجرا استقبال کنیم و خدای نکرده اختلافی نباشد و حوزه به عنوان یک الگوی اخلاق و اخلاص باشد و احیاناً به غرض ورزی های شخصی و حزبی و گروهی توجه نشود و طبق همان اصول که عرض شد عمل شود و نوکری سربازان امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را همه افتخار بدانیم.

کد خبر 6080497

دیگر خبرها

  • پاسخ ویرانگر جمهوری اسلامی ایران در صورت حماقت دوباره صهیونیست‌ها
  • پاسخ ویرانگر ایران درصورت حماقت دوباره صهیونیستها
  • رژیم صهیونیستی پاسخ شیطنت‌های خود را با دفاع مقتدرانه جمهوری اسلامی گرفت
  • توئیت عضو دفتر رهبر انقلاب، درباره کشف حجاب از دیدگاه مقام معظم رهبری
  • شیوه‌نامه مشارکت مردم برای تحقق تاکیدات رهبر معظم انقلاب تدوین شود
  • قدردانی جامعه کشتی از رهبر معظم انقلاب
  • فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید گلستانی دیدار کرد/ حامل سلام رهبر معظم انقلاب هستم
  • پیام تبریک رهبر معظم انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
  • ماجرای تعریف رهبر انقلاب از همسرشان در حضور یک پزشک | هدیه ای که پس داده شد
  • رهبر انقلاب با قدرت و حکمت امروز در حال اداره کشور است