Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید معروف به دلیل سرماخوردگی بازی با ژاپن را از دست داد. به گزارش ایسنا، ملی پوشان والیبال ایران در اولین دور از مسابقات لیگ ملت های ۲۰۲۱ والیبال به مصاف ژاپن خواهند رفت. این رقابت امروز (جمعه) ۷ خرداد از ساعت ۱۵.۳۰ آغاز خواهد شد.  

سعید معروف کاپیتان تیم ملی ایران به دلیل سرماخوردگی بازی با ژاپن را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محمدرضا داورزنی با تایید این خبر گفت: معروف در بازی امروز تیم ملی بازی نخواهد کرد چرا که او سرماخورده است. کاپیتان امروز تیم، میلاد عبادی پور خواهد بود.

او ادامه داد: تست های مجدد از معروف گرفته شده و تست کرونای او منفی است.

به گزارش ایسنا، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران به دلیل سرما خوردگی و گلودرد بازی امروز مقابل ژاپن را از دست داد و ایران با یک پاسور به زمین خواهد رفت.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سعيد معروف ژاپن را از دست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۱۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان +فیلم

تیم ملی فوتسال ایران موفق شد شش بر یک از سد قرقیزستان گذشته و به نیمه‌نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا برسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ملی فوتسال ایران و قرقیزستان ظهر امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی هفدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا (۲۰۲۴ تایلند) از ساعت ۱۲:۳۰ در سالن بانکوک‌آرنای تایلند در برابر یکدیگر قرار گرفتند و ایران در نهایت با غلبه‌بر قرقیزستان راهی مرحله نیمه‌نهایی شد و جواز حضور در جام‌جهانی ازبکستان را هم به‌دست آورد.

گل‌های ایران در این نیمه را بهروز عظیمی و سالار آقاپور، سعید احمدعباسی، اصغر حسن زاده و مهدی کریمی (۲ گل) به ثمر رساندند. شاگردان وحید شمسایی در این بازی با ترکیب اولیه باقر محمدی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، بهروز عظیمی و سالار آقاپور به میدان رفتند. سعید مؤمنی، علی خلیل‌وند، سعید احمد عباسی، علیرضا رفیعی پور، محمدرضا سنگ سفیدی، اصغر حسن زاده‌، مسلم اولادقباد، علی اکرمی و مسعود یوسف هم دیگر نفرات ایران روی نیمکت بودند.‌

این دیدار در نهایت با نتیجه شش بر یک به سود ملی پوشان کشورمان به پایان رسید تا شاگردان شمسایی علاوه‌بر کسب مجوز جام‌جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان راهی مرحله نیمه‌نهایی شوند. تیم قرقیزستان هم برای صعود به دیدار نهایی چشم انتظار دیدار تیم‌های ازبکستان برابر ویتنام خواهد بود.

خلاصه‌بازی فوتسال ایران و قرقیزستان

کد خبر 747566

دیگر خبرها

  • حضور یک ایرانی در تیم ملی والیبال ژاپن!
  • واکنش کاپیتان تیم ملی به انصراف ملی‌پوشان: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان +فیلم
  • امروز ایران- قرقیزستان در یک چهارم نهایی آسیا/پیش به سوی جام جهانی فوتسال
  • جواب یک سوال ساده: بعد از سید کاپیتان کیست!
  • تصمیم شوکه کننده و غیرمنتظره کاپیتان تیم ملی؛ موسوی رفت
  • ناگهانی و غافلگیرکننده ؛ دست رد کاپیتان به سینه تیم ملی
  • دست رد کاپیتان به سینه تیم ملی
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت +فیلم
  • فوری واختصاصی: دست رد کاپیتان به سینه تیم ملی