Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@16:13:54 GMT

نماز جمعه شهرستان‌های استان اصفهان

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۵۲۲۴۷

نماز جمعه شهرستان‌های استان اصفهان

امام جمعه شهرستان خور و بیابانک گفت: امروز برای رفع مشکلات کشور نیازمند فرد و مدیری جوان، نخبه، مومن، انقلابی جهاد گر و متعهد هستیم.
حجت الاسلام سعید جاویدی در خطبه‌های نماز جمعه خور و بیابانک اظهار داشت: مردم باید در انتخاب فرد اصلح برای مدیریت کشور کمک دهند و آگاهانه در این آزمون شرکت کنند.
وی افزود: البته این فرد باید جهادگر باشد و روز و شب برای مردم فعالیت کند نه اینکه معتقد به کار بر پایه ساعات کاری باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به نزدیک شدن انتخابات ۲۸ خرداد گفت: کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا باید دغدغه خدمت به مردم را داشته باشند.
امام جمعه شهرستان خور و بیابانک خاطرنشان کرد: حضور حداکثری در انتخابات علاوه بر رشد و بلوغ سیاسی مردم ، اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی را افزایش می‌دهد.
حجت الاسلام جاویدی با بیان اینکه حضور پرشور و با شکوه مردم در پای صندوق‌های رای باعث اقتدار نظام اسلامی می‌شود افزود: مردم به کسی رای دهند که ایمان، تخصص و تعهد داشته باشد.
وی با تاکید به اینکه همه باید خود را برای انتخابات آماده کنند گفت: انتخابات یک فرصت بسیار مناسب برای مردم است که می‌توانند با حضور پرشور خود در این عرصه مهم کشور را در مسیر پیشرفت قرار دهند.
خطیب جمعه شهرستان خور و بیابانک خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی با مشارکت حداکثری و حضور گسترده بار دیگر افکار پلید دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل خواهند کرد و انتخاب شدگان نیز باید بیشترین همت خود را برای حل مشکلات مردم به کار گیرند.
وی با بیان اینکه نخبگان باید جامعه را تشویق کنند تا در میدان انتخابات حضور داشته باشند، اظهار کرد: در کنار حضور پرشور، انتخاب آگاهانه نیز باید مورد توجه مردم قرار گیرد.
وی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب نیز در سخنان خود انتخابات ریاست جمهوری را بسیار مهم دانستند و مردم باید در سرنوشت کشور فرد اصلح را انتخاب کنند.
امام جمعه شهرستان خور و بیابانک افزود: در شرایطی که دشمنان قسم خورده نظام تلاش دارند تا با تبلیغات منفی مردم را از حضور در انتخابات مأیوس کنند مردم با حضور پرشور و حماسی خود، این توطئه دشمن را نیز خنثی کنند.
 

امام جمعه نایین نیز گفت: هدف اصلی دشمنان جلوگیری از مشارکت گسترده مردم در انتخابات روز بیست و هشتم خردادماه  است، در چنین شرایطی باید شهروندان ایرانی همراه با بصیرت و برای تقویت نظام و قوی شدن ایران پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شوند.

حجت الاسلام سید علی سجادی در خطبه‌های نماز جمعه افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات و مشارکت در آن موجب همبستگی ملی ،تقویت نظام و انقلاب اسلامی و سدی در برابر هجمه‌های اقتصادی و فرهنگی کفرجهانی علیه ایران است.

امام جمعه نایین با بیان اینکه دشمنان از مدت‌ها قبل برای جلوگیری از حضور مردم و دلسرد کردن آنها فعالیت خود را به خصوص در فضای مجازی آغاز کردند، بیان کرد: همه باید گوش به فرمان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی باشند و در پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شوند.

حجت الاسلام سجادی بیان کرد: هدف دشمنان و حامیان آنها در برهه کنونی از تاریخ انقلاب‌اسلامی روی این موضوع متمرکز شد که با پخش شایعه و ایجاد شبهه، موجب فریب مردم و کاهش آرا شوند.

امام جمعه نایین اظهار کرد: داوطلبان باید تمامی تلاش خود را برای ارائه برنامه‌های مدون و متقن با رعایت دقیق مقررات و برگزاری انتخاباتی باشکوه متمرکز کنند.

به گفته وی، حرکت و اقدام همه مردم و مسوولان در چارچوب مقررات در انتخابات یک وظیفه و ضامن برگزاری باشکوه، سالم و پرشور آن است و باید مواظب توطئه‌های دشمنان بود.

امام‌جمعه نایین به اهمیت و نقش ولایت فقیه و رهبری معزز  در صدر نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: مردم و مسوولان با همکاری و همدلی هم باید در مسیر اجرای توصیه‌های معظم‌له فعالیت کنند.

حجت الاسلام سجادی افزود: داوطلبان و هواداران انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا باید پروتکل‌های بهداشتی را در برنامه های تبلیغاتی رعایت کنند تا شرایط برای گسترش بیشتر کرونا ایجاد نشود

برچسب‌ها خور و بیابانک نایین مشارکت انتخاباتی ستاد اقامه نماز کشور اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خور و بیابانک نایین مشارکت انتخاباتی خور و بیابانک نایین مشارکت انتخاباتی ستاد اقامه نماز کشور اصفهان اخبار کنکور جمعه شهرستان خور و بیابانک امام جمعه نایین انقلاب اسلامی حجت الاسلام حضور پرشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۲۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم ری درحمایت از «وعده صادق» بعد از نماز جمعه راهپیمائی می کنند

حجت الاسلام علی کنگرلو در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به منظور حمایت از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح و همچنین دفاع از مردم مظلوم و مقتدر غزه مردم شهرری بعد از پایان نمازجمعه از مصلی امام علی (ع) حرم تامیدان اصلی (حضرت عبدالعظیم حسنی) راهپیمایی کرده و انزجار خود را جنایات رژیم کودک کش اسرائیل اعلام می کنندو.

وی افزود: در این راهپیمائی همچنین از اقدام قابل تقدیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح در پاسخ دندان شکن به تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق حمایت می‌کنند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ری گفت: از آغاز اقدام سپاه و نیروهای مسلح شاهد خوشحالی مردم و حمایت آنان بوده ایم.

کنگرلو گفت: در پایان این راهپیمایی قطعنامه سراسری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قرائت می‌شود.

کد خبر 6080613

دیگر خبرها

  • حضور مردم بخش بند پی شرقی در صف نماز جمعه + تصاویر
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از مردم غزه و عملیات وعده صادق
  • راهپیمایی همبستگی با مردم غزه فردا در هرمزگان برگزار می‌شود
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه در آذربایجان شرقی
  • راهپیمایی مردم آبادان و خرمشهر در حمایت از اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه در آذربایجان شرقی
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حضور مردم در راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه
  • راهپیمایی جمعه خشم در همه شهر‌های لرستان برگزار می‌شود
  • برگزاری راهپیمایی جمعه خشم، ۳۱ فروردین در لرستان
  • مردم ری درحمایت از «وعده صادق» بعد از نماز جمعه راهپیمائی می کنند