Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از کارخانه قند مهاباد از اقدامات مهم وزارت صمت در راونسازی فرایند سرمایه گذاری در حوزه تولید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجو و به نقا از شاتا، علیرضا رزم حسینی در بازدید از کارخانه قند مهاباد با بیان این مطلب، افزود: وزارت صمت برای سرمایه گذارانی که می‌توانند با تامین مواد اولیه سرمایه گذاری در حوزه تولید داشته باشند، اقدام به صدور سریع مجوزات لازم خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فعال سازی معادن غیرفعال از طریق مزایده عمومی

وی با بیان اینکه وزارت صمت با شناسایی بیش از شش هزار معدن غیرفعال در سراسر کشور اقدام به فعال سازی آن‌ها نموده است، تصریح کرد: برگزاری مزایده عمومی فرصت بسیار مغتنمی برای فعالان اقتصادی و سرمایه گذران این بخش است تا بتوانند در بخش ذخایر عظیم معادن کشور که حدود ۵۰۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود سرمایه گذاری کرده و علاوه بر ایجاد اشتغال در این بخش، صادرات مواد معدنی بویژه به کشور‌های همسایه را نیز در دستور کار خود قرار دهند.

آمادگی وزارت صمت برای گسترش شهرک‌های صنعتی و زیرساخت‌های مورد نیاز صنعت در استان آذربایجان غربی

وزیر صمت با بیان اینکه، استان آذربایجان غربی از ظرفیت بسیار خوبی برای گسترش صنعت برخوردار است، بیان کرد: وزات صمت آمادگی دارد که ظرفیت شهرک‌های صنعتی و زیرساخت‌های مورد نیاز صنعت را در این استان افزایش و گسترش دهد.

جمعی از معاونان و مدیران وزارت صمت، نماینده مهاباد در مجلس شورای اسلامی، و تعدادی از مسئولان استانی و شهرستانی در این بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت را همراهی نمودند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رزم حسینی وزیر صمت مهاباد سرمایه گذاری وزارت صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۲۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیپلماسی گردشگری اولویت نمایندگی وزارت امورخارجه در خراسان جنوبی

  ابراهیمی مسئول نمایندگی وزارت امور خارجه در خراسان جنوبی گفت: ارتباط با بخش رسانه جزو اولویت‌های وزارت امور خارجه است و نگاه بر این است هر اقدام مثبتی که انجام می‌شود در راستای امیدآفرینی باید به سمع و نظر مردم برسد.

وی با اشاره به شعار سال یعنی جهش تولید با مشارکت مردم افزود: یکی از بخش‌های اقتصادی که مردم نیز به خوبی می‌توانند در آن مشارکت داشته باشند حوزه گردشگری است.

ابراهیمی با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های نمایندگی وزارت امور خارجه در خراسان جنوبی دیپلماسی گردشگری است، بیان کرد: گردشگری منافع زیادی برای مقصد گردشگری دارد چرا که به همراه خود ارزآوری، توسعه زیرساخت‌ها و توسعه اقتصادی را به دنبال دارد.

مسئول نمایندگی وزارت امور خارجه در خراسان جنوبی ادامه داد: از همه مهم‌تر اینکه گردشگران با مقصد سفر از نزدیک آشنا می‌شوند.

استفاده از فضای آنلاین برای معرفی جاذبه‌های خراسان جنوبی

وی اظهار کرد: استفاده از فضای آنلاین برای معرفی جاذبه‌های گردشگری، علمی و دانش بنیان خراسان جنوبی به دیگر کشور‌ها از برنامه‌های ما است که در این راستا یک سلسله وبینار‌هایی را برنامه ریزی کرده‌ایم.

ابراهیمی با بیان اینکه در وهله اول به سراغ کشور ویتنام رفته‌ایم، بیان کرد: در این وبینار که روز سه شنبه برگزار خواهد شد با همکار سفیر ایران در ویتنام برای گروه‌های مختلف گردشگری، اتاق بازرگانی و.. این کشور از ظرفیت‌های استان خواهیم گفت.

مسئول نمایندگی وزارت امور خارجه در خراسان جنوبی ادامه داد: سالانه میلیون‌ها گردشگر خارجی از شهر‌های اصفهان، شیراز، تهران و … بازدید می‌کنند و باور ما بر این است که گردشگران این شهر‌ها را کشف کرده‌اند و باید مناطق جدیدی، چون خراسان جنوبی را به آنها معرفی کنیم.

وی اظهار کرد: در راستای این وبینار ذائقه مردم ویتنام را نیز بررسی کردیم و دریافتیم آنان به فرش ایرانی، موضوع ستاره شناسی و.. علاقمند هستند که در معرفی جاذبه‌های خراسان جنوبی این موضوع را مد نظر قرار خواهیم داد.

سه بیمارستان خراسان جنوبی ظرفیت گردشگری سلامت را دارد

ابراهیمی ادامه داد: یکی از مسائل مهم مدنظر ما گردشگری سلامت به ویژه در رابطه با کشور افغانستان است به ویژه آنکه سه بیمارستان خراسان جنوبی ظرفیت گردشگری سلامت را دارد.

وی با بیان اینکه در وزارت امور خارجه بانوان دیپلمات فعالی وجود دارند که با تلاش و پشتکار در راستای منافع جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کنند، یادآور شد: وجود این بانوان نشان اعتماد نظام به بانوان تحصیل کرده و توانمند کشور است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • گسترش سرمایه‌گذاری اپل در ویتنام
  • صنعت نشر با حبس سرمایه رو به روست
  • بخش تولید در کانون توجه دولت سیزدهم است
  • زنگنه در گفت گو با قدس: حرایم بهداشتی مانع اصلی ورود مردم به صنعت دام کشور هستند
  • جزئیات افزایش ویزیت پزشکان اعلام شد ؛ از پزشک عمومی تا جراح و سزارین
  • دیپلماسی گردشگری اولویت نمایندگی وزارت امورخارجه در خراسان جنوبی
  • دیپلماسی گردشگری اولویت‌ وزارت خارجه در خراسان جنوبی
  • خروج روزانه ۲۸۸ میلیارد تومان از بورس از ابتدای دولت
  • واکنش هند به پاسخ نظامی ایران به حمله رژیم صهیونیستی
  • از ابتدای دولت رئیسی روزانه 288 میلیاردتومان از بورس فرار کرده/ ۵۰ میلیون نفر درگیر بازار سرمایه هستند