Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ ملت‌ها از ساعت ۱۵:۳۰ مقابل ژاپن قرار گرفت که با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب حریف خود شد.

شاگردان آلکنو در ۳ دست متوالی و با نتایج (۲۵ بر ۱۹)، (۲۵ بر ۲۲) و (۲۶ بر ۲۴) مغلوب ژاپن شدند.

در پایان این مسابقه امیر غفور، پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران توانست ۱۵ امتیاز کسب کند و عنوان امتیازآورترین بازیکن تیمش را به خود اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طرف مقابل، ایشیکاوا موفق به کسب ۱۸ امتیاز شد و عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان را کسب کرد.

تیم ملی ایران در بازی بعدی خود از ساعت ۱۴:۳۰ روز شنبه به مصاف روسیه می‌رود و آلکنو با تیم پیشین خود روبرو می‌شود. بیشتر بخوانید: داورزنی: می‌توانیم به نیمه‌نهایی المپیک برسیم/ تا زمانی که در والیبال تاثیرگذار باشم در فدراسیون خواهم ماند

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی والیبال فدراسیون والیبال لیگ ملت های والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۲۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی بزرگ در فوتسال جام ملت‌های آسیا

تیم ملی فوتسال قرقیزستان توانست نخستین بازی خود در جام ملت‌های آسیا را با برتری مقابل ژاپن مدافع عنوان قهرمانی به اتمام برساند تا شگفتی بزرگی را رقم بزند.

به گزارش مشرق، عصر امروز پنجشنبه تیم ملی فوتسال ژاپن در نخستین بازی خود در دور گروهی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا که به میزبانی تایلند و در شهر بانکوک در حال برگزاری است، مقابل قرقیزستان تن به شکست سه بر دو داد.

این دیدار در حالی پایان یافت که بازیکنان تیم ملی قرقیزستان با عملکردی درخشان توانستند سه بر دو از سد ژاپن مدافع عنوان قهرمانی عبور کرده و یکی از شگفتی‌های دور نخست این رقابت‌ها را رقم بزنند. گلاره ناظمی داور چهارم این دیدار بود.

همچنین در دیگر دیدار امروز، تاجیکستان ۲ بر صفر کره جنوبی را شکست داد. در این دیدار زری فتحی به عنوان داور سوم به قضاوت پرداخت.

ساعاتی پیش نیز تیم ملی ایران مقابل افغانستان به برتری سه بر یک دست یافت.

دیگر خبرها

  • شروع خوب ایران با غلبه‌بر افغانستان / شگفتی‌سازی قرقیزستان با پیروزی مقابل ژاپن
  • باخت غیرمنتظره ژاپن در گام اول جام ملت های فوتسال آسیا
  • باخت غیرمنتظره ژاپن در گام اول/کویت، پیروز هم‌گروه‌های ایران
  • سامورایی‌ها با شمشیر کند به آسیا آمدند/ شکست ژاپن برابر قرقیزستان
  • شگفتی بزرگ در فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • شروع تیم ملی فوتسال با یک برد خفیف مقابل همسایه
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا | پیروزی سه گله ایران مقابل افغانستان
  • تیم ملی افغانستان را با ایران اشتباه نگیرید | بازیکنان لیگ برتری در ترکیب رقیب تیم ملی
  • آمار شگفت انگیزی که شکست؛ الهلال بعد از چند بازی مقابل العین شکست خورد؟
  • رنگ پیراهن تیم ملی فوتسال در نخستین دیدار مشخص شد