Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اکسپرس تریبیون، دولت پاکستان از تصویب قطعنامه شورای حقوق بشر سازمان ملل برای تحقیقات درباره جنایات جنگی رژیم صهیونیستی استقبال کرد.

وزارت امور خارجه پاکستان با صدور بیانیه‌ای در واکنش به تصمیم ضد صهیونیستی سازمان ملل اعلام کرد: اسلام آباد از تصویب قطعنامه سازمان همکاری اسلامی از سوی شورای حقوق بشر سازمان ملل در واکنش به نقض شدید قوانین بین المللی و حقوق بشر بوسیله رژیم اسرائیل استقبال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: برگزاری جلسه شورای حقوق بشر سازمان ملل و تصمیم آن برای ایجاد یک کمیسیون تحقیق بین المللی دائمی در مورد نقض حقوق بشر در فلسطین از سوی اسرائیل، نشان دهنده عزم جهانی برای پایان دادن به مصونیت از مجازات، بی عدالتی سیستمی و آغاز روند پاسخگویی معنی دار است.

وزارت امور خارجه پاکستان در این بیانیه تاکید کرد: پاکستان با ملت فلسطین همبستگی داشته و خواستار اجرای موثر این قطعنامه برای اطمینان از دسترسی مسلمانان فلسطینی به حقوق انسانی و بین المللی است.

یادآور می‌شود؛ شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد پنجشنبه شب موافقت کرد که تحقیقات بین المللی درباره نقض حقوق بشر در درگیری‌های ۱۲ روزه میان نیرو‌های اشغالگر صهیونیست و گروه‌های فلسطینی در غزه را آغاز کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی سازمان ملل شورای حقوق بشر شورای حقوق بشر سازمان ملل بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۲۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب قطعنامه آتش بس در غزه گامی مثبت اما ناکافی

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران تصویب قطعنامه آتش بس در غزه توسط شورای امنیت را گامی مثبت اما ناکافی دانست. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد در مورد آتش بس در نوار غزه را پس از شش ماه ناکامی و ناتوانی در اتخاذ تصمیمی بازدارنده در مقابل جنایات جنگی و نسل‌کُشی رژیم صهیونستی علیه شهروندان فلسطینی، گامی مثبت اما ناکافی دانست.

کنعانی افزود: گام مهم‌تر از تصویب این قطعنامه، اقدام مؤثر برای اجرای آن و توقف کامل و پایدار حملات رژیم متجاوز صهیونیستی علیه نوار غزه و کرانه باختری، رفع کامل محاصره ظالمانه غزه و بازگشایی گذرگاه‌ها به منظور ارسال گسترده و بدون تبعیض کمک‌های انسان‌دوستانه بین‌المللی و تامین کمک‌ها و منابع مالی بین‌المللی برای آغاز فوری بازسازی ویرانی‌های باریکه غزه اعم از منازل، زیرساخت‌های حیاتی بویژه مراکز بیمارستانی و خدماتی است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی واکنش رژیم کودک‌کُش صهیونیستی نسبت به این قطعنامه را گویای عصبانیت آشکار این رژیم از شکست غیرقابل ترمیم در عرصه میدانی و سیاسی و بین‌المللی دانست و افزود: انتظار می‌رود شورای امنیت سازمان ملل متحد این رژیم را نسبت به جنایات شش ماهه گذشته علیه مردم بی‌پناه فلسطین  و احتمال تداوم آن برخلاف قطعنامه مصوب شورای امنیت پاسخگو نماید.

شورای امنیت قطعنامه آتش‌بس فوری در غزه را تصویب کردناراحتی آمریکا از واکنش اسرائیل به رای آن در شورای امنیت

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش تهران به تصویب قطعنامه شورای امنیت برای آتش‌بس غزه: ناکافی است
  • سخنگوی وزارت خارجه: تصویب قطعنامه شورای امنیت برای آتش بس در غزه اقدامی مثبت است، اما ناکافی
  • تصویب قطعنامه آتش بس در غزه گامی مثبت، اما ناکافی
  • واکنش ایران به تصویب قطعنامه آتش‌بس در غزه
  • سخنگوی وزارت امور خارجه عنوان کرد؛ تصویب قطعنامه آتش بس در غزه گامی مثبت اما ناکافی
  • استقبال تهران از تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره آتش بس در غزه
  • تصویب قطعنامه آتش بس در غزه گامی مثبت اما ناکافی
  • واکنش تهران به تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد در مورد آتش بس در غزه
  • استقبال تهران از تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد در مورد آتش بس در غزه
  • استقبال بین المللی از قطعنامه شورای امنیت و انتقاد دوباره صهیونیست‌ها