Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - امام جمعه کاشان با بیان اینکه مشارکت حداکثری توطئه دشمنان را خنثی می‌کند، گفت: محکم‌ترین پاسخ به دشمن در پای صندوق‌های رأی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کاشان ، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان ضمن اشاره به مناسبت‌های هفته پیش رو و مناسبت‌های گذشته اظهار داشت: 596 نفر برای دوره سیزدهم انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کردند که هفت نفر تأیید صلاحیت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ما باید درک درستی از شرایط داشته باشیم، افزود: ما باید بررسی کنیم که کجای جهان قرار داریم و کجای نظام ایستاده‌ایم و اگر این درک را نداشته باشیم شاید احساس وظیفه ما در خور شأن نداشته باشیم؛ به لطف عنایت الهی در سیاست‌های جهانی و منطقه‌ای تأثیرگذار هستیم.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه اگر به نقش ایران در جهان کم توجه باشیم به هویت و شرایط جهانی و بین المللی را به درستی نشناخته‌ایم، ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب تأکید کردند که در مرحله گام دوم انقلاب قرار داریم و با درک این موضوع می‌توانیم وظابف خود را نسبت به انتخابات بهتر بشناسیم.

وی با بیان اینکه مرد و زن و پیر و جوان باید بداند تنها کشوری که پرچم ناب اسلامی را برافراشت ایران اسلامی بود، گفت: امام امت اسلام ناب را بر کرسی حاکمیت دنیا نشاند؛ دشمنان اخیرا قرآن جدیدی نوشتند و با حذف آیات مربوط به جهاد و غیره آن را منتشر کرده است و این موضوع نشان می‌دهد دشمنان همواره در حال ضربه زدن به این نظام است.

سلیمانی با بیان اینکه در دولت نفوذ پیدا کردند اما دشمن می‌داند رهبری نفوذناپذیر است، تصریح کرد: دشمنی ما با نظام سلطه دشمنی اصلی است و اگر از روحیه انقلابی دست بکشیم این دشمنی از بین برود و یا دشمن از خباثت خود دست بکشد تا این اتفاق بیفتد در حالی که هیچ کدام از این دو موضوع غیرقابل تحقق است.

وی ضمن اشاره به حضور پرشکوه مردم در روز 22 بهمن تأکید کرد: محکم‌ترین پاسخ به دشمن در پای صندوق‌های رأی است که با وجود تمامی شرایط و مشکلات یک امتحان تعیین سرنوشت یک ملت بزرگ به نام ایران اسلامی است و اگر مردم درک کنند حضور پرشور مردم چگونه توطئه دشمنان را خنثی می‌کند قطعا مشارکت حداکثری را رقم می‌زنند.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات قدرت ایران را به اثبات می‌رساند، افزود: به گفته رهبر معظم انقلاب شور انتخاباتی می‌تواند تهدیدهای دشمن را خنثی و امنیت کشور را تأمین کند و در آینده مملکت تأثیرگذار است و با این ملاحظه به عنوان یک مسلمان و ایرانی وظیفه می‌دانم به پای صندوق رأی بروم.

وی با بیان اینکه نباید اجازه دهیم دیگران برای ما تصمیم بگیرند، ابراز داشت: ما رأی می‌دهیم چون رؤیای ما رؤیای ایران قوی و باعزت است و برای استقلال و اقتدار کشور رأی می‌دهیم و به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک بگوییم و دشمنان ایران و دشمنان نظام را مأیوس کنم.

رای مردم ایلام در انتخابات پیش رو بر اساس شاخص‌های ابلاغی مقام معظم رهبری استامام‌جمعه ارومیه: رقابت‌های انتخاباتی باید میدان مسابقه برای خدمت باشدرئیس ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در استان همدان منصوب شد

 نمایندگان مجلس سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی را عملیاتی کنند 

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردستان، حجت‌الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع اردستان اظهار داشت: آمار جرم و جنایت در صورت خداترسی بسیار پایین می‌آید که مردم و مسئولین باید به این موضوع توجه داشته و خدا را در هر کاری فراموش نکنند.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص تشکیل مجلس شورای اسلامی افزود: رهبر انقلاب به عنوان رهبر سیاسیون بیاناتی را داشت و از اهمیت و نمایندگی مجلس به آن‌ها تذکر داد و گفت: باید در امورات خود سوء استفاده نکنید و سعی شود در بین مردم باشید و مشکلات مردم را برطرف کنند.

امام جمعه اردستان ضمن اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس و شرکت حداکثری در انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: نمایندگان مجلس سعی کنند سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی را عملیاتی کنند و مردم را از مشکلات برهانند.

حجت‌الاسلام دهشیری بیان کرد: با اعلام صلاحیت‌های کاندیدای ریاست جمهوری عده‌ای آن را پذیرفتند که رهبر انقلاب هم به آن اشاره داشت اما عده‌ای هستند که به هر شکل باشد اعتراض خود را دارند و بر طبل عدم استقبال مردم در پای صندوق رای می‌کوبند و آب بر آسیاب دشمن می‌ریزند.

امام جمعه اردستان ضمن لزوم مشارکت حداکثری آحاد شهروندان در انتخابات در 28 خردادماه تاکید کرد: در انتخابات حداکثر مشارکت را انشالله شاهد خواهیم بود و با انتخاب رییس جمهوری که دغدغه مردم، جوانان و کشاورزان را برطرف کند برای چهارسال انتخاب خواهیم کرد.

وی ضمن اشاره به انتخابات رخ داده شده در روزهای اخیر ابراز داشت: سه اتفاق مهم در امسال پیش‌بینی شده بود که یکی از آن‌ها انتخاب رییس جمهور سوریه بود و خیال جبهه مقاومت از این بابت راحت شد و دوم انتخاب رییس جمهور انقلابی ایران و دیگر مجلس انقلابی عراق خواهد بود.

حجت‌الاسلام دهشیری ضمن اشاره به شکست اسرائیل و جبهه مقاومت در نوار غزه تصریح کرد: شاهد شکست اسرائیل در برابر مقاومت مردم غزه بودیم و این موضوع مهمی بود تا جوامع بین‌المللی از خواب بیدار شوند و این کودک کشی اسرائبل را محکوم کنند.

 برخی افراد از هر فرصتی برای ضربه به شورای نگهبان استفاده می‌کنند 

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نطنز، حجت‌الاسلام علیرضا قاسمی امام جمعه شهربادرود در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به موضوع سبک زندگی مکتبی و اسلامی اظهار داشت: همه دوست داریم زندگی‌هایمان سرشار از صفا و صمیمیت باشد؛ حریم انسان‌ها و حرمت همگان نیز محفوظ بماند و رفت و آمدهایمان برگرفته از فرهنگ غنی قرآن و تعالیم مکتب حیات بخش اسلام باشد.

وی گفت: انسان‌ها در جامعه نسبت به یکدیگر وظایف متقابل دارند و به تعبیر دیگر بر عهده خویش نسبت به افراد دیگر حقوق متقابل دارند؛ شناخت این حقوق و انجام آن‌ها و مراعات دو جانبه ضامن تصحیح روابط و سالم‌سازی معاشرت‌ها و زدودن کدورت‌ها و کاهش اختلافات است .

امام جمعه بادرود در ادامه تأکید کرد: پیروزی بزرگ ملت مظلوم فلسطین که در سایه وحدت و همدلی و مقاومت جامعه فلسطینی بر دشمن غاصب صهیونیستی به دست آمد به همه امت اسلامی خاصه به ملت مقاوم و مظلوم فلسطینی تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد هرچه سریعتر ریشه این غده سرطانی اسرائیل برای همیشه در منطقه خشکانده شود.

وی به دیدار و ارتباط تصویری مقام معظم رهبری با نمایندگان مجلس یازدهم اشاره و بخش‌هایی از فرمایشات مقام معظم رهبری تصریح کرد: عملکرد مجلس یازدهم در این یک سال اخیر نشان‌دهنده تلاش و همت بلند و کارآمد است؛ حضور رئیس و نمایندگان مجلس در میان مردم و سفرهای استانی و افزایش کارآمدی آنان به وجود عقلانیت و طمانینه به انقلابی ماندن است.

قاسمی به موضوع انتخابات ریاست جمهوری و تایید صلاحیت نامزدها اشاره کرد و بیان داشت: مقام معظم رهبری علاوه بر تشکر از کسانی که صلاحیت آن‌ها احراز نشد و نجیبانه برخورد کردند مردم را دعوت به شرکت در انتخابات کرد.

وی افزود: رهبر انقلاب به برخی اعتراض ها به شورای نگهبان اشاره کردند و فرمودند که برخی اعتراضات از سر دلسوزی است برخی به دلیل نگرانی از مشارکت پایین مطرح میشود و برخی اعتراض ها به دلیل این که نامزد مورد نظرشان احراز صلاحیت نشده است گله‌مندوناراحتند؛ برخی با اصل شورای نگهبان مخالفند و با مطالب خود در فضای مجازی و مطبوعات می‌خواهند از این فرصت برای انتقام از شورای نگهبان استفاده کنند که خداوند از این افراد نخواهد گذشت و فرمودند در این 42 سال دستور کار تبلیغاتی دشمنان هم اینگونه بوده که قبل از انتخابات می گویند مردم شرکت نمی‌کنند .

انتهای پیام/801/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رهبر معظم انقلاب مقام معظم رهبری امام جمعه کاشان مشارکت حداکثری نمایندگان مجلس ریاست جمهوری شورای نگهبان پای صندوق ضمن اشاره حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۲۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد

فرماندار بیرجند گفت: در طول انقلاب اسلامی ثابت شده است که هر جایی کار را به دست مردم سپردیم موفقیت هم حاصل شده و تجربیات زیادی داشته‌ایم که باید از آن درس بگیریم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، علی فاضلی فرد عصر امروز در جلسه شورای اداری بیرجند اظهار داشت: اکثر مردم ما فهمیم هستند و با کمترین تذکری برای رعایت قانون عفاف و حجاب همراهی می‌کنند و این نشان می‌دهد که عمدتاً فریب خورده هستند در این راستا کمتر با مباحث هنجارشکنی و ساختارشکنی مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه از جامعه اداری انتظار می‌رود که در تراز اسلامی باشند، گفت: پشت سر بی‌حجابی تحمیلی سیاست‌های استکباری و استعماری است که باید هوشیار  بوده و در پازل دشمن بازی نکنیم. 

فرماندار بیرجند با بیان اینکه در دو سال اخیر دولت سیزدهم اقدامات بسیار خوب و جهشی در سطح کشور و استان انجام شده است، افزود: در طول انقلاب اسلامی ثابت شده است که هر جایی کار را به دست مردم سپردیم موفقیت هم حاصل شده و تجربیات زیادی داشته‌ایم که باید از آن درس بگیریم.

وی بیان کرد: برای تحقق شعار سال ظرفیت‌های اشتغال در حوزه محلات شناسایی می‌شود و با حمایت‌ها و منابع دولتی بحث جهش تولید در اشتغال خرد و خانگی محلات بیرجند را آغاز خواهیم کرد.

فاضلی‌فرد با گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: هر چه از عمر انقلاب می‌گذرد به جمله طلایی حضرت امام خمینی(ره) که فرمودند اگر سپاه نبود کشور نبود بیشتر پی می بریم و سپاه شناسنامه یک ملت است و در بدترین شرایط تاریخی به دستور امام راحل شکل گرفت و بارهای سنگینی را در سخت‌ترین شرایط به دوش کشید و پیروز میدان هم شد.

وی یادآور شد: عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را بهم ریخت و قدرت بازدارندگی اسرائیل را منهدم کرد و امروز قدرت نرم ملت ایران جهان شمول شده و این عزت ارزان به دست نیامده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی نیز با بیان اینکه اصولاً در هر امری نیروی انسانی حرف اول و آخر را می‌زند، گفت: در یک خانواده فرزندانی که تربیتی شدند بازهم نیروی انسانی حرف اول را می‌زند.

آیت الله سید علیرضا عبادی با بیان اینکه قدم اول پیروزی انقلاب بر جریان‌های اسلامی و به معجزه نزدیک‌تر بود، افزود: در این امر مهم نیز نیروی انسانی بود که توانست این نهضت را با خون خود بر خواسته‌های استعمارگران غالب کند.

وی با بیان اینکه دشمنان ما در دشمنی بالاتری نمره را می‌گیرند، تصریح کرد: چرا که حواسشان بسیار جمع بود و اولین کاری که شروع کردند ترور انسان‌های کارآمد و هدفمند بود و دشمن حواسش جمع است که نیروی انسانی کارآمد را جمع کند و هر جا آدم متعهدی است از بین می‌برند.

وی با بیان اینکه امام تأکید داشتند که نگذارید انقلاب‌ به دست نامحرمان بیفتد، یادآور شد: باید از راه‌های مختلف هر چه دشمن کار  کرده را خنثی کنیم و دولت اسلامی وقتی نقش خود را درست اجرا کرد جامعه ما اسلامی می شود که در این راستا نشانه هایی در دولت سیزدهم وجود دارد اما کافی نیست و مشکلات زیادی وجود دارد که باید حل شود.

انتهای پیام /253

دیگر خبرها

  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد
  • ۳ پیام اصلی رهبر معظم انقلاب بعد از تنبیه سخت
  • ورزشکاران نقش محوری در خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن دارند
  • سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • رهبر معظم انقلاب: موضوع اصلی ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی است؛ ناراحتی دشمن از همین موضوع است/ تعداد موشک‌های شلیک شده و یا اصابت کرده که طرف مقابل بر روی آنها متمرکز شده، موضوع دست دوم و فرعی است
  • رهبر معظم انقلاب: نوآوری در تسلیحات، شیوه‌ها و شناخت روش‌های دشمن همواره در دستور کار باشد
  • ارتش باعث عزت دین و امنیت مردم است
  • مهم‌تر از «پهپاد» و «موشک» چیست؟
  • حزب الله: پاسخ محکم ایران به رژیم صهیونیستی همه معادلات منطقه را تغییر داد