Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نامزد انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم یکی از مسائل اصلی مردم را تورم و گرانی‌ها دانست و گفت: امسال تورم رکورد زنی کرد و به ۵۰ درصد رسید. این تقریبا در ۷۰ تا ۸۰ سال گذشته بی‌نظیر است.

قاضی‌زاده‌هاشمی با بیان اینکه خیلی از کشور‌ها مساله تورم را حل کردند گفت: ما یک برنامه ریزی ویژه کردیم که کمتر از ۴ سال نرخ تورم را نه تنها تک رقمی کنیم بلکه به زیر ۵ درصد برسانیم و آن را ثابت نگه داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اقدام دوم که باید به آن توجه کرد، تامین مسکن برای مردم است. ما ۴/۵ میلیون مسکن کمبود داریم و ما یک برنامه ریزی ضربتی برای تامین این میزان مسکن انجام دادیم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم گفت: یک عده مردم نمی‌توانند برای تامین مسکن مشارکت مالی کنند، بخصوص الان که مسکن گران شده است و متوسط انتظار برای مسکن‌دار شدن ۳۵ سال شده است.

قاضی زاده هاشمی گفت: یک زمان این عدد ۱۰ سال بود یعنی اگر کسی دارایی‌های خود را ذخیره می‌کرد، بعد از ۱۰ سال می‌توانست صاحبخانه شود.

وی با بیان اینکه ما پدیده بدمسکنی و مسکن فرسوده هم داریم، گفت: ما باید مساله بی سرپناهی را حل کرده و سه دهک پایین را هم بدون اینکه مشارکت مالی داشته باشند، صاحب مسکن کنیم و به صورت قسطی طی ۳۰ سال از آن پس بگیریم؛ یعنی یک نوع اجاره به شرط تملیک است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی انتخابات ریاست جمهوری ساخت وساز مسکن ملی قاضی زاده هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۳۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات قضائی در انتظار عاملان خرید و فروش امتیاز طرح مسکن ملی

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی قزوین گفت: خریداران و فروشندگان و همچنین واسطه‌های بازار مسکن و مشاوران املاک در صورت خرید و فروش امتیاز طرح مسکن ملی منتظر عواقب و اقدامات قضائی باشند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، وهاب میزانی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی قزوین با بیان اینکه هر نوع معامله خرید و فروش امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن ممنوع است، اظهار کرد: تا زمان تحویل واحد‌ها به متقاضیان، هر نوع اقدام برای خرید و فروش این واحدها، غیرقانونی است.

وی افزود: خریداران و فروشندگان و همچنین واسطه‌های بازار مسکن و مشاوران املاک در صورت خرید و فروش امتیاز طرح مسکن ملی منتظر عواقب و اقدامات قضائی باشند.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی بیان داشت: بر حسب گزارش‌های واصله مردمی و مراجع نظارتی برخی اقدام به خرید و فروش امتیاز مسکن ملی می‌کنند که ضمن هشدار به آن‌ها اعلام می‌شود هر نوع خرید و فروش این امتیاز دولتی غیرقانونی بوده و پیگرد قانونی دارد.

وی تاکید کرد: در بسیاری از موارد، این اتفاق با توجه به ناآگاهی خریداران صورت می‌گیرد لذا افراد باید توجه داشته باشند هر ایرانی تنها یک‌بار می‌تواند از امکانات و تسهیلات فرم «ج» یا همان امتیاز دولتی مسکن و زمین استفاده کند و در صورت فروش، این امتیاز را برای همیشه از دست خواهد داد.

میزانی افزود: این در حالی است که با توجه به ماده ۲۳ قانون پیش‌فروش ساختمان و ماده ۱۹ آئین‌نامه اجرایی آن و نیز ماده ۳ آئین‌نامه اجرایی طرح‌های حمایتی و اقدام ملی مسکن، هر نوع خرید و فروش امتیاز طرح‌های حمایتی وزارت راه و شهرسازی ممنوع است و رسانه‌ها هم باید از درج تبلیغات محلی خرید و فروش این طرح‌ها خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • برنج هم از تورم جا نماند!
  • خبر مدیرعامل تامین‌اجتماعی درباره سن بازنشستگی/ متوسط سن بازنشستگی چه تغییری کرد؟
  • رئیسی: موضوع عفاف و حجاب تکلیفی شرعی، قانونی و سیاسی است/ از همه بخش‌های فرهنگی، اجتماعی، انتظامی و قضائی کشور عمل به وظایف محوله را مورد توجه قرار دهند/ انتظار متدینین و قانونمداران هم توجه به قانون و کرامت انسانی آحاد جامعه است
  • وزیر راه‌ و رئیس بانک مرکزی مسئول اجرای تعهدات دولت در عرضه زمین و تسهیلات مسکن هستند
  • سکه های حراجی با دلار چند هزار تومان فروخته شدند/ عمیدی: پیام دولت با فروش سکه ها با دلار افزایشی چیست! انتظار سه ماه پر بازده در بازار سرمایه وجود دارد/ دولت مشوق سرمایه گذاری در بازار بورس نیست؟
  • حبس در انتظار فروشندگان امتیاز مسکن ملی
  • طرح جهش ملی مسکن در انتظار همکاری دست‌اندرکاران کرمان
  • اقدامات قضائی در انتظار عاملان خرید و فروش امتیاز طرح مسکن ملی
  • انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز
  • خبر جدید در مورد حق مسکن کارگران