Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین باشگاه خبرنگاران جوان، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم یکی از مسائل اصلی مردم را تورم و گرانی‌ها دانست و گفت: امسال تورم رکورد زنی کرد و به ۵۰ درصد رسید. این تقریبا در ۷۰ تا ۸۰ سال گذشته بی‌نظیر است.

قاضی‌زاده‌هاشمی با بیان اینکه خیلی از کشور‌ها مساله تورم را حل کردند، گفت: ما یک برنامه ریزی ویژه کردیم که کمتر از ۴ سال نرخ تورم را نه تنها تک رقمی کنیم بلکه به زیر ۵ درصد برسانیم و آن را ثابت نگه داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اقدام دوم که باید به آن توجه کرد، تامین مسکن برای مردم است. ما ۴/۵ میلیون مسکن کمبود داریم و ما یک برنامه ریزی ضربتی برای تامین این میزان مسکن انجام دادیم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم گفت: یک عده مردم نمی‌توانند برای تامین مسکن مشارکت مالی کنند، بخصوص الان که مسکن گران شده است و متوسط انتظار برای مسکن‌دار شدن ۳۵ سال شده است.

قاضی زاده هاشمی گفت: یک زمان این عدد ۱۰ سال بود یعنی اگر کسی دارایی‌های خود را ذخیره می‌کرد، بعد از ۱۰ سال می‌توانست صاحبخانه شود.

وی با بیان اینکه ما پدیده بدمسکنی و مسکن فرسوده هم داریم، گفت: ما باید مساله بی سرپناهی را حل کرده و سه دهک پایین را هم بدون اینکه مشارکت مالی داشته باشند، صاحب مسکن کنیم و به صورت قسطی طی ۳۰ سال از آن پس بگیریم؛ یعنی یک نوع اجاره به شرط تملیک است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری تورم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۳۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین مسکن برای مرزبانان هنگ مرزی تایباد کلید خورد

        به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده مرزبانی خراسان رضوی روز چهارشنبه گفت: در راستای تحقق تدابیر سردار فرمانده کل انتظامی کشور برای کمک به معیشت کارکنان فراجا بویژه مرزبانان این استان، منازل مسکونی برای آنان ساخته خواهد شد.   سردار مجید شجاع افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده ۷۲ واحد مسکونی در سال جاری برای استفاده مرزبانان هنگ تایباد و خانواده آنها ساخته می شود که همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) ساخت پروژه ۳۲ واحدی آغاز شد.   فرمانده مرزبانی خراسان رضوی ادامه داد: در حوزه شهرستان سرخس و مشهد نیز برنامه ریزی خوبی انجام شده و ساخت تعدادی واحد سازمانی برای استفاده همکاران سخت کوش و متعهد مرزبانی در دستور کار است که ساخت بخشی از آن نیز در سال جاری آغاز خواهد شد.   سردار شجاع گفت: مرزبانان و خانواده آنها لایق بهترین ها هستند، لذا تمام تلاش را بکار خواهیم گرفت تا بتوانیم بهبود معیشت آنها به ویژه در حوزه منازل سازمانی را محقق کنیم.   خراسان رضوی از شمال و شمال شرق ۵۳۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور ترکمنستان و از شرق حدود ۳۰۲ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان دارد.   تایباد در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرق مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • جلسه تامین زمین متقاضیان نهضت ملی مسکن در کلات و چنار 
  • بازار بی سرپناه مسکن
  • تامین مسکن برای مرزبانان هنگ مرزی تایباد کلید خورد
  • بازار بی‌سرپناه مسکن
  • تورم استان قم در ماه‌های آخر سال گذشته کاهش چشمگیری داشته‌است
  • تعهد ساخت ۶۱ هزار واحد مسکونی در استان مرکزی
  • کاهش چشمگیر تورم قم در سال گذشته
  • استاندار قم: تورم سالانه استان قم ۶ درصد کاهش یافت
  • کسب رتبه دوم کشوری در تامین مسکن از دستاورهای حوزه اقتصادی قم
  • قم در رتبه دوم تامین مسکن کشور قرار گرفت