Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ از بازگشایی و فعالیت مجدد تالارهای پذیرایی خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ نادر مرادی با اشاره به بازگشایی و فعالیت مجدد تالار‌های پذیرایی، در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی مکاتبات، رایزنی‌ها و پیگیری‌های مستمر و تلاش همه دستگاه‌ها مخصوصاً نیروی انتظامی مبنی بر بازگشایی و فعالیت مجدد تالار‌ها، کمیته امنیتی ـ اجتماعی ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا روز گذشته (پنجشنبه ششم خرداد) موافقت خود را درباره صدور مجوز فعالیت مجدد تالارها مشروط بر رعایت حداکثری پروتکلهای بهداشتی و نظارت دقیق بر اجرای ضوابط و دستورالعمل‌ها اعلام داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ ادامه داد: بر این اساس مقرر شد در فضای باز تالارها با در نظر گرفتن فاصله سه متر برای هر صندلی و تأمین فضای هشت متر مربع برای هر نفر، حداکثر با 30 درصد ظرفیت فعالیت و پذیرش مشتری برای خدمات صورت پذیرد. 

وی بیان کرد: در خصوص فضای بسته و مسقف تالارها (سالن) نیز علاوه بر الزام رعایت دستورالعمل‌ها اعلام شده در فضای باز، رعایت محدودیت پذیرش مشتری در شهرهای قرمز حداکثر تا 15 نفر، نارنجی 20 نفر، زرد 30 نفر و در شهرها با شرایط آبی تا 50 نفر لازم‌ و ضروری است. 

2935 واحد صنفی کرونایی در استان قزوین پلمب شدندشروع طرح ضربتی بازرسی و پلمب شهربازی‌های غیراستاندارد

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پروتکل های بهداشتی پلیس امنیت معاون امنیتی وزارت کشور ویروس کرونا پلیس پروتکل های بهداشتی پلیس امنیت معاون امنیتی وزارت کشور ویروس کرونا پلیس فعالیت مجدد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۳۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی چند مطب در تویسرکان پس از رعایت قوانین و استاندارد‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان تویسرکان گفت: در بازدید کاملا سرزده از سوی وزارت بهداشت و درمان از مطب‌های تویسرکان، بدون اطلاع مسولان استان و شهرستانی و در راستای حمایت از مردم، مطب‌هایی که تعرفه‌های خارج از ضوابط اخذ می‌کردند، خدمات با پذیرش بیمه‌های پایه ارائه نمی‌کردند و فضای مطب از حداقل استاندارد کوچک‌تر بود، برای چند روز پلمب و پس از رفع مشکل بازگشایی شدند.

حسن یعقوبی افزود: هم اکنون ۳۱ پزشک متخصص به صورت متناوب و یک یا چند روز در هفته، در این شهرستان فعال هستند.

دیگر خبرها

  • بازگشایی چند مطب در تویسرکان پس از رعایت قوانین و استاندارد‌ها
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • درخواست مجدد برای بازگشایی گوگل پلی توسط وزارت ارتباطات
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در این شهر
  • اجرای «طرح نور» ادامه دارد/ پلیس: 21 صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • : ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در غرب تهران مسدود شد