Web Analytics Made Easy - Statcounter

نظامیان رژیم صهیونیستی یک جوان فلسطینی را در جریان تظاهرات در نابلس، در کرانه باختری به شهادت رساندند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، نظامیان رژیم صهیونیستی روز جمعه یک جوان فلسطینی را در منطقه «جبل صبیح» در جنوب نابلس کرانه باختری به شهادت رساندند.

این جوان ۲۸ ساله فلسطینی که نامش را «زکریا حمایل» اعلام کرده‌اند در تظاهرات علیه رژیم صهیونیستی مشارکت داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری فلسطینی شهاب نیز امروز گزارش داد که که در جریان تظاهرات و مقابله فلسطینیان با نظامیان رژیم صهیونیستی در منطقه حبل صبیح دست کم ۲۲ فلسطینی مجروح شده‌اند.

تصمیم صهیونیست‌ها برای اخراج و مصادره اراضی فلسطینیان در محله شیخ الجراح در قدس اشغالی باعث تشدید تنش‌ها در سرزمین‌های اشغالی شد و گروه‌های مقاومت نیز به این تصمیم صهیونیست‌ها واکنش نشان دادند.

درگیری رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت فلسطین از روز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تعرض‌ها در قدس و مسجدالاقصی آغاز شد.

در این درگیری که تا بامداد روز جمعه گذشته در جریان بود، رژیم صهیونیستی در غالب حملات خود با هجوم به مناطق مسکونی، زنان و کودکان فلسطینی را به خاک و خون کشید که گروه‌های مقاومت فلسطین در پاسخ به این جنایت‌ها مواضع این رژیم را هدف حمله گسترده راکتی قرار دادند و سامانه گنبد آهنین در رهگیری بسیاری از آن‌ها ناموفق عمل کرد.

شامگاه روز پنجشنبه، پس از گزارش برخی منابع خبری درباره احتمال آتش‌بس، کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی رسما با توقف درگیری‌ها و آتش‌بس با میانجیگری مصر موافقت کرد.

گروه‌های مقاومت فلسطین نیز ساعتی بعد در بیانیه‌هایی جداگانه تأکید کردند که تا زمان پایبندی تل‌آویو به آتش‌بس به آن متعهد خواهند بود.

همچنین وزارت بهداشت غزه شامگاه جمعه گذشته خبر داد که شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه به ۲۴۸ نفر رسیده است.

از این تعداد ۶۶ نفر کودک و ۳۹ نفر نیز زن بوده‌اند و شمار مجروحان این جنگ نیز به حدود ۲ هزار نفر رسیده است.

با اعلام آتش‌بس در حالی که تمامی رسانه‌های صهیونیستی به شکست تل‌آویو در این ماجراجویی جدید علیه مقاومت فلسطین و هزینه‌های هنگفت رژیم صهیونیستی در این مدت اذعان کردند، مردم فلسطین در غزه و کرانه باختری از جمله شهر قدس به خیابان‌ها آمدند و پیروزی مقاومت را جشن گرفتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نابودی اسراییل کرانه باختری شهدای فلسطین گروه های مقاومت رژیم صهیونیستی مقاومت فلسطین آتش بس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۳۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکوم کردن اقدام تروریستی صهیونیست ها علیه دو جوان فلسطینی در غزه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، نظامیان صهیونیست دو این دو شهروند را که پرچم سفید در دست داشتنددر شمال غزه به شهادت رساندند و سپس تلاش کردند پیکرشان را با لودر در زیر خاک و شن مخفی کنند. صهیونیست همچنین با یورش به بیمارستان ناصر در غرب خان یونس چند جوان فلسطینی را به شهادت رساندند.

بیمارستان الکویته شهر رفح، اطراف بیمارستان شفا وبیمارستان اروپایی  شهر غزه همچنان هدف حملات هوایی و توپخانه ای رژیم صهیونیستی قراردارند.

در حمله هوایی رژیم اشغالگر به خانه ای در شهر غزه هم سه نفر شهید و 20 نفر زخمی شدند.

دیگر خبرها

  • یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • محکوم کردن اقدام تروریستی صهیونیست ها علیه دو جوان فلسطینی در غزه
  • عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری
  • عملیات ضد صهیونیستی جدید در کرانه باختری
  • عملیات ضد صهیونیستی در اریحا/ چند صهیونیست زخمی شدند
  • تظاهرات حامیان فلسطین در اردن، مغرب و کرانه باختری
  • ۷ شهید و زخمی در حمله صهیونیست‌ها به جنین
  • شهادت بیش از پنج هزار دانش‌آموز فلسطینی از ابتدای جنگ
  • بازداشت 7800 فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر تاکنون
  • ممنوعیت خرید عمومی کالا‌های صهیونیست از سوی شورای شهر بروکسل