Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دور نخست رقابت های این هفته اسب‌های نژاد ترکمن با سن بالاتر از سه سال وارد دپار شدند که نیما اونق با اسب آذرسمندحیات سبز قهرمان شد و محمد خوجملی با اسب صحت محمودی و طاهر گوگ نژاد با اسب آرچمان گز به ترتیب دوم و سوم شدند.

دومین دور این مسابقات بین اسب‌های نژاد دوخون سه ساله برگزار شد که در پایان کمال دالیجه عطا با اسب وندتیارا اول شد و یونس اورکلی با اسب وگاتی و محمد امین ایری با اسب اسپرانتو به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رقابت دور سوم میان اسب‌های نژاد تروبرد با سن بالاتر از سه سال نورمحمدبهادر با گلدن مرهی زودتر از خط پایان عبور کرد و مقام های دوم و سوم به ترتیب به یونس اورکلی با اسب لاست بیوتی و سراج‌الدین اندروا با اسب گلدکامیلوس رسید.

در دور چهارم اسب‌های نژاد دوخون با سن بالاتر از ۲ سال وارد دپار شدند که علیرضا شامیر با اسب ماکام قهرمان شد، عنوان دوم به یونس اورکلی با اسب جان مورفی گارد رسید و عبدالحلیم قبادی با اسب رادوگا سوم شد.

همچنین در رقابت دور پنجم بین اسب‌های  نژاد دوخون سه ساله و بالاتر عبدالحلیم قبادی با اسب آل بندر زودتر از خط پایان گذشت و اول شد، و یونس اورکلی با اسب دوست بابا و نیما اونق با اسب آلپار به ترتیب دوم و سوم شدند.

دور ششم اسب‌های نژاد دوخون (هندیکاپ) سه ساله و بیشتر محمد امین توماج با اسب گالاند زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و قهرمان شد، اسب سلما با چابکسواری علیرضا شامیر دوم شد و محمد خوجملی با اسب تارلان سوم شد.

بر اساس توافق مالکان اسب‌ها و مجریان مسابقه و شیوه نامه های بهداشتی کرونا این مسابقات بدون تماشاکر برگزار شد و مبلغ یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال جایزه به مالکان چابکسواران و مربیان  اسب‌های برتر پرداخت شد.

مسابقات اسبدوانی در استان گلستان هر ساله در شهرستان‌های گنبدکاووس، آق قلا و بندرترکمن برگزار می‌شود و علاقمندان بسیار زیادی را به مجموعه‌های سوارکاری این سه شهرستان می‌کشاند.

برچسب‌ها استان گلستان بندرترکمن ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان گلستان بندرترکمن ویروس کرونا استان گلستان بندرترکمن ویروس کرونا اخبار کنکور اسب های نژاد نژاد دوخون دوم و سوم سوم شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۳۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف قطار تهران گرگان بر اثر سیلاب

تین نیوز

مدیر کل مدیریت بحران گلستان گفت: سیلاب قطار تهران گرگان را متوقف کرد و با فروکش کردن آب حرکت قطار تهران گرگان برقرار می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، نعمت الله حاجی زاده گفت: آبگرفتگی شدید بخشی از خط ریلی در محدوده شهرستان بندرترکمن به دلیل بارش شدید باران، قطار تهران گرگان را وادار به توقف کرد.

حاجی زاده گفت: با اطلاع از آبگرفتگی خط ریلی در شهرستان بندرترکمن برای جلوگیری از حوادث احتمالی قبل از رسیدن به مقصد، قطار در ایستگاه بندرگز متوقف شد.

وی گفت: مسافران این قطار با مینی بوس و اتوبوس از بندرگز در حال جابه جایی به گرگان هستند. قطار تهران به گرگان شب گذشته حرکت خود را آغاز کرده بود.

حاجی زاده گفت: با فروکش کردن آب حرکت قطار تهران گرگان برقرار می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد
  • لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد
  • گزارش خبرگزاری مهر رتبه دوم جشنواره آب و رسانه را کسب کرد
  • آسمان گیلان تا هفته‌ی آینده صاف و آفتابی
  • نوروزی‌نژاد، بهترین بازیکن هفته ۲۹ لیگ هندبال آلمان شد
  • توقف قطار تهران گرگان بر اثر سیلاب
  • غفور، موسوی: نقطه پایان همین جاست
  • پایان مسابقات تنیس در گرمسار و شاهرود
  • واکنش محمد فاضلی به توییت جنجالی کریمی قدوسی
  • بهترین‌های هفته ۲۴؛ ربیعی طلسم شکست، اصفهانی‌ها برگشتند