Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن مهرعلیزاده طی حکمی محمد جواد حق شناس را به عنوان رییس شورای سیاست گذاری ستاد انتخاباتی خود تعیین کرد. 

حق شناس از اعضای اصلاح طلب شورای شهر تهران و رییس کمیسیون فرهنگی این شورا است.

 همچنین محسن مهرعلیزاده نامزد انتخابات ریاست جمهوری، پس از ضبط برنامه رادیویی در جمع خبرنگاران، گفت: اعتماد به جوانان را با پوست، گوشت و استخوان لمس کرده‌ام و به آن اعتقاد راسخ دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برنامه‌های مشخصی برای نشاط جوانان دارم، افزود: سرمایه اصلی توسعه در هر کشوری آمادگی، نشاط و شادابی جوانان است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: برای تامین کسری بودجه پول چاپ نخواهم کرد، اوراق مشارکت منتشر نمی‌کنم، خلق نقدینگی نخواهم کرد بلکه با حذف یارانه پنهان تورم را کنترل خواهم کرد.

مهرعلیزاده در عین حال گفت: میانگین سنی دولتم از ۴۵ سال عبور نمی‌کند.

همچنین بنا به گزارش فارس، محمود زمانی قمی عضو ارشد بنیاد باران و استاندار استان مرکزی در دولت حسن روحانی به عنوان رئیس ستاد محسن مهرعلیزاده منصوب شد.

محمود زمانی قمی در دولت اصلاحات استانداری چهارمحال بختیاری و ایلام را برعهده داشت و در دولت حسن روحانی نیست استاندار استان‌های یزد و مرکزی بود.

وی نائب رئیس بنیاد باران که ریاست آن را محمد خاتمی رییس دولت اصلاحات بر عهده دارد، است.

او در سال ۹۲ نیز یکی از اعضای ارشد ستاد انتخاباتی محمدرضا عارف معاون اول دولت اصلاحات بود.

216216

کد خبر 1519724

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محسن مهرعلیزاده انتخابات ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۴۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی ابتدا قرار بود ۷ بهمن ۱۴۰۲ و سپس ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ برگزار شود که هر ۲ بار لغو شد.

با تصمیم هیات رئیسه مجمع انتخاباتی این فدراسیون در روز ۲۵ اردیبهشت ماه در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شود تا این فدراسیون رئیس جدید خود را بالاخره بشناسد.

برای انتخابات ۱۱ نفر برای احراز پست ریاست این فدراسیون ثبت نام کرده بودند، اما در نهایت ۶ نفر برای حضور در انتخابات تایید شدند. افشین چگینی، یوسف بهتری، حمیدرضا پارسی‌منش، یوسف جاویدان، محمد عسگری و جاسم منوچهری نفرات تایید شده هستند.

پیش از این یوسف بهتری ریاست فدراسیون را برعهده داشت که از سمت خود کناره‌گیری کرد و مجید زارعیان به‌عنوان سرپرست فدراسیون منصوب شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • حجت‌الاسلام طهماسبی به سِمت ریاست کل دادگستری استان یزد منصوب شد
  • حجت‌الاسلام طهماسبی رییس کل دادگستری استان یزد شد
  • فواید شگفت‌انگیز کرفس برای سلامتی: هر آنچه باید بدانید
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • رییس جدید کمیته تخصصی هواشناسی و علوم جوی آیورا منصوب شد
  • کاهش قیمت تخم‌مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • انتخاب پنجمین رئیس‌جمهور در وقت فوق‌العاده