Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیت‌الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در نشست با نخبگان، فعالان فرهنگی، سیاسی و اجتماعی مسجد ابوطالب (ع) حوزه علمیه الغدیر اهواز، گفت: موضوع انتقال آب مساله ای است که سالها پیش از انقلاب اسلامی آغاز و از سوی تمامی دولت‌ها با شدت و ضعف ادامه داشته و صدای واحدی از استان به مراکز تصمیم‌گیری مخابره شده که تاکنون در توقف این طرح‌ها ثمربخش بوده ‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: بی شک با تغییر دولت نیز مطالباتی را که در چند سال اخیر درباره انتقال آب داشته ایم، با صراحت ادامه می‌دهیم و اعلام می‌کنیم که بر سر غائله انتقال آب هیچ سازشی نداشته و برای تحقق حقوق مردم تلاش میکنیم.

آیت الله حیدری بیان کرد: خوشبختانه رهبر معظم انقلاب مانند گذشته نسبت به مسائل استان خوزستان از جمله مشکلات آب آن دغدغه‌مندی دارند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: همچنین با تغییر دولت‌ها، مطالبه اصلی مردم استان یعنی توقف طرح‌های انتقال آب از سرشاخه‌های رودخانه‌ها و رعایت پیوست محیط ‌زیستی در صنایع و بخش‌های عمرانی تغییر نمی‌کند.

آیت الله حیدری تصریح کرد: متاسفانه درسال های اخیر تخصیص و تأمین آب برای عملیاتی شدن فاز دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری معطل مانده‌ که یکی از مطالبات جدی ما از وزارت نیرو است.

پیش از سخنان آیت الله حیدری در مسجد ابوطالب (ع) اهواز، جمعی از نخبگان، مدیران، فعالان فرهنگی و اجتماعی در این نشست درمورد مسائل و مشکلات خوزستان از جمله همه‌گیری کرونا، مسائل محیط زیستی، دغدغه‌های معیشتی، حاشیه نشینی، سهم نخبگان استان در قوه مجریه تبادل نظر کردند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست خوزستان انتقال آب انتقال آب آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۴۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزم دولت تحول و خدمت رسانی مطلوبتر به مردم است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مهران فاطمی در حاشیه نخستین شورای اداری استان یزد که به صورت ویدئو کنفرانسی با رئیس جمهور برگزار شد گفت: ابر پروژه جدید تقویت ایمان، امید و اعتماد مردم به مسئولان و بدنه‌ی اجرایی دولت است و در این راستا با خدمت بیشتر و حرکت به سوی تحول و خدمت رسانی مطلوبتر به مردم گام بر می‌داریم.

استاندار یزد به طرح‌های تحولی استان یزد در سال جدید اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین مسائل استان مسئله آب است که امسال انتقال ۲۰ میلیون متر مکعب آب را از فاز اول خط انتقال آب دریا به استان یزد به سامان خواهیم رساند.

دیگر خبرها

  • بازدید بیش از ١۵ هزار و ۵۰۰ نفر از موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی لرستان
  • مطالعه و همکاری بین دستگاهی؛ عوامل موثر توسعه گردشگری در سواحل
  • نظر یک عضو مجمع درباره کسر از حساب بی‌حجاب‌ها
  • پایش محیط زیستی ۳۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی در استان مرکزی
  • طرح‌های محیط زیستی چقدر وام گرفته اند؟
  • رییسی: تسهیل، تسریع و تکریم مردم، وظیفه همه مدیران کشور است
  • عزم دولت تحول و خدمت رسانی مطلوبتر به مردم است
  • زنگ خطر برای خلیج فارس و دریای عمان به صدا درآمده است!
  • رئیس‌جمهور: یکی از زمینه‌های قرب الی‌الله خدمت به مردم است/ حرکت جهادی با نگاه به حل مساله، باید در اولویت همه دستگاه‌ها باشد/ سیاست داخلی و سیاست خارجی دوبال برای کمک به جهش تولید هستند
  • دیوان محاسبات می‌تواند به حل مسائل خوزستان کمک کند