Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: برای کاهش فشار به متقاضیان مسکن ملی پردیس مهلت تکمیل وجه تا پایان خرداد ۱۴۰۰ تمدید شد.

مهدی هدایت در گفت‌وگو با میزان در توضیح زمان واریز وجه مسکن ملی پردیس اظهار کرد: متقاضیان مسکن ملی پردیس برای تکمیل وجه خود تا پایان خرداد ۱۴۰۰ فرصت دارند و این تمدید در جهت کاهش فشار به متقاضیان مسکن ملی تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس بیان کرد: در بحث طرح اقدام ملی مسکن با توجه به مصوبات قانونی که وجود دارد پول زمین از قیمت تمام شده حذف شده است و فرد ریالی بابت پول زمین پرداخت نمی‌کند.

وی تاکید کرد: آماده سازی پروژه نیز بدون هزینه از سوی شرکت عمران پردیس انجام می‌شود و در حال حاضر پولی که از مردم دریافت می‌شود فقط جهت ساخت مسکن است.

هدایت گفت: بحث هزینه ساخت مسکن از دو بخش تامین می‌شود یکی از اورده متقاضیان و بخشی نیز از تسهیلات بانکی تامین می‌شود که بابت هر واحد فعلاً بانک‌های عامل ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌کنند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس بیان کرد: قیمت ساخت ساختمان هر چقدر برآورد شود ۱۵۰ میلیون تومان به جهت پرداخت تسهیلات از این رقم کاسته می‌شود و باقی هزینه ساخت در بازه زمانی ۱۸ ماهه باید از سوی مردم پرداخت شود که در صورت عدم پرداخت آورده پروژه با تاخیر روبرو می‌شود.

وی تصریح کرد: مسکن ملی پردیس در کشور پیشرو بوده و تمام پروژه‌های مسکن ملی ما در پردیس در مرحله اجرای اسکلت قرار دارد و تلاش ما این است که تا پایان شهریور سال جاری کار اسکلت و سفت کاری به اتمام برسد.

هدایت تاکید کرد: در حال حاضر متقاضیان مسکن ملی پردیس پیگیر قیمت تمام شده پروژه‌ها هستند که در چه بازه زمانی قرار است پرداخت شود که قیمت تمام شده واحد‌ها تا چند روز آینده اعلام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: طبق قانون نظام فنی اجرایی کشور باافزایش قیمت در بخش مسکن هزینه پیمانکاران با عنوان تعدیل به پیمانکاران پرداخت می‌شود و با توجه به مبهم بودن قیمت‌ها با پیش فرض قیمت حدودی مشخص می‌شود.

وی افزود: دنبال آن هستیم که با مذاکراتی که با حوزه معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازی انجام می‌شود این قیمت را هر چه سریع‌تر به مردم اعلام کنیم.

هدایت در ادامه گفت: در گذشته قیمت دو میلیون و ۷۰۰ هزار تومان برای هر متر مربع به عنوان پایه اعلام شد، اما به این رقم تعدیل اضافه می‌شود که بر اساس افزایش قیمت نهاده‌های ساختمانی تعیین می‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در توضیح پیشرفت فیزیکی واحد‌های مسکن ملی پردیس گفت: در حال حاضر تمام پروژه‌ها در پردیس در مرحله اجرای اسکلت است.

وی بیان کرد: در ساخت پروژه‌ها از مصالح با کیفیت استفاده شده است و تمام واحد‌ها دارای پارکینگ طبقاتی هستند و ویو واحد‌ها با توجه به قرار گیری در ارتفاعات جزء بهترین مناطق است.

هدایت در توضیح سوالی مبنی بر عدم استقبال از مسکن ملی پردیس گفت: این موضوع صحت ندارد چرا که روزانه صد‌ها نفر برای ثبت نام مسکن ملی به پردیس مراجعه می‌کنند، اما هیچ ظرفیتی برای ثبت نام وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: پیش‌بینی احداث ۱۰۰ هزار واحد مسکن در طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی شاخص بورس بازار سرمایه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی شاخص بورس بازار سرمایه مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس متقاضیان مسکن ملی مسکن ملی پردیس پردیس گفت تا پایان پروژه ها واحد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۵۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش آمد بهار جان‌ها تا پایان فروردین تمدید شد



معدنی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: فعالان فرهنگی و کارشناسان و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شیوه‌های متنوع و خلاق، کودکان و نوجوانان را به مطالعه و کتابخوانی علاقمند می‌کنند.
وی گفت: کانون هر ساله با خرید کتاب‌های حوزه کودک ونوجوان از انتشاراتی‌های دیگر و محصولات کانون از کتاب‌های مناسب حوزه کودک و نوجوان حمایت و منابع مطالعاتی را تجهیز می‌کند.
مدیر کل آفرینش‌های فرهنگی کانون پرورش فکری از نحوه کار سامانه کتابداری کانون پرورش فکری گفت: سامانه کتابداری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نرم افزاری است که اطلاعات کتاب‌ها، مخاطبان و فعالیت‌های اجرایی مراکز کانون را ثبت می‌کند و هر ساله به صورت دوره‌ای اطلاعات کتاب‌های امانتی از این نرم افزار استخراج می‌شود.

وی افزود: بر اساس آمار استخراج شده از سامانه کتابداری، محبوب‌ترین و پرخواننده‌ترین کتاب‌ها در فصل زمستان ۱۴۰۲ معرفی شد که فهرست ۴۲ عنوان کتاب از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و همچنین شش کتاب از دیگر انتشارات حوزه کودک و نوجوان در این سامانه به ثبت رسید.
معدنی گفت: پویش ملی بهارجان‌ها با هدف توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی در میان کودکان و نوجوانان در دو بخش عکاسی و کتابخوانی تا ۳۰ فروردین در حال برگزاری است. این پویش از اول فروردین آغاز شده بود.

دیگر خبرها

  • تشریح و تبیین برخی از دستاورد‌های اداره کل راه و شهرسازی
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در تکمیل پروژه‌های باقی مانده مسکن مهر
  • پایان قرارداد ۲۴بازیکن استقلال و پرسپولیس در پایان فصل؛ زمین سوخته مدیران دولتی درانتظار خریداران سرخابی!
  • ۱۳ پروژه ملی استان اردبیل در اولویت تکمیل است
  • پویش آمد بهار جان‌ها تا پایان فروردین تمدید شد
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از پروژه‌های عمرانی مرند
  • تمدید خرید توافقی سیب‌زمینی در چهارمحال و بختیاری
  • خیال آنچلوتی راحت شد: قرارداد ستاره رئال تمدید می‌شود
  • پرداخت تسهیلات ساخت افزایش مشارکت مردمی در پروژه های نهضت ملی را به همراه دارد
  • تشکیل سه کارگروه برای تکمیل پروژه های نهضت ملی مسکن