Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آخرین گفتگوی مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو شامل مسائل مهم و مختلفی از شرایطش در این تیم پرتغالی بود.

در این گفتگو که با برنامه «فوتبال ۱۲۰» صورت گرفته بود، خبر تلاش باشگاه تاتنهام انگلیس برای خرید طارمی و واکنش مهاجم ایرانی پورتو شاید مهمترین بخشی بود که مورد توجه گسترده رسانه‌های پرتغالی هم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اظهارات طارمی درباره رویارویی با یوونتوس و چلسی در لیگ قهرمانان اروپا، دیدار چلسی با منچسترسیتی در فینال، نگرفتن پیراهن «رونالدو»، وضعیت «کونسیسائو» سرمربی تیم پورتو و… بازتاب زیادی داشته است و حتی روزنامه «اوژوگو» تیتر و عکس اصلی جلد خود را به این اظهارات اختصاص داده است.

روزنامه اوژوگو صحبت‌های طارمی درباره لیگ قهرمانان اروپا را مدنظر قرار داده است و به نقل از این مهاجم اعلام کرده است که چلسی مستحق رسیدن به فینال نبود و منچسترسیتی می‌تواند قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود.

روزنامه ابولا هم قسمتی از ستون روی جلد خود را به اظهارات پر سر و صدای طارمی اختصاص داده و در گزارش خود به حضور طارمی در تیم ملی برای کمک به این تیم در راه صعود به جام جهانی روسیه اشاره کرده است. ابولا همچنین درباره پیشنهاد تاتنهام به مهدی طارمی نوشته است که آینده این مهاجم در دست «پینتو داکوستا» رئیس باشگاه پورتو است.

«رکورد»، دیگر روزنامه پرفروش پرتغالی هرچند این صحبت‌ها را روی جلد خود کار نکرده اما در مطلبی که تیتر آن به ضربه قیچی برگردان مقابل چلسی، پیراهن رونالدو و پیشنهاد تاتنهام مربوط است این صحبت‌ها را بازتاب داده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی طارمی پورتو تاتنهام لیگ قهرمانان اروپا اخبار لژیونر ها پورتو تاتنهام لیگ قهرمانان اروپا مهدی طارمی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر بارسلونا رئال مادرید استقلال تهران لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی مهدی طارمی تیم ملی ایران تراکتورسازی سپاهان علی کریمی تیم ملی فوتبال ایران کریستیانو رونالدو کارلوس کی روش لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۵۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پورتو: طارمی بازی نمی‌کرد، چون دیگران بهتر بودند


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو در مورد شرایط چند ماه اخیر مهدی طارمی گفته است: مهدی طارمی یک بازیکن کاملا حرفه‌ای است و در دوره‌ای که در ترکیب تیم نبود دیگرن بهتر از او بودند و این روز‌ها مهدی دوباره به اوج رسیده است و از او در ترکیب استفاده می‌کنیم.   سرمربی پورتو ادامه داد: حضور مهاجمان در زمین تنها راهکار نیست و تیم ما می‌تواند بدون مهاجم هم بازی کند و این یکی از تاکتیک‌ها ما است و ما نمی‌توانیم فراموش کنیم که کاساپیا ­۴ گل به ویزلا زد و در مورد گیمارش هم او گلزنی کرد.   کونسیسائو در مورد رتبه سومی پورتو گفت: این واقعیت است که ۲ تیم در نزدیکی ما هستند و باید در بازی‌های باقیمانده امتیازات را بدست بیاوریم و رتبه سومی را کسب کنیم و برای بازی‌های باقیمانده این نگرانی برای هواداران وجود دارد ما ۳ مصدوم به نام‌های پپه، کونسیسائو و بورخس داریم و پزشکان در حال بررسی و مداوای آنها هستند.

دیگر خبرها

  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • پیروزی پورتو در شب درخشش مهدی طارمی
  • پیروزی پورتو با درخشش طارمی+ فیلم
  • ستاره ایرانی همچنان می‌درخشد | پاس گل طارمی در شب پیروزی پورتو
  • پیروزی پورتو در شب درخشش طارمی
  • ۳ امتیاز خارج از خانه پورتو با پاس گل طارمی
  • هفته سی‌ام لیگ پرتغال؛ پورتو با پاس گل طارمی برد
  • برد پورتو با پاس گل طارمی
  • پاس گل مهدی طارمی مقابل کاساپیا (کاساپیا 1-2 پورتو)
  • سرمربی پورتو: طارمی بازی نمی‌کرد، چون دیگران بهتر بودند