Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهر، عزیزالله شهبازی صبح شنبه در حاشیه بازدید از محور هشتگرد - طالقان از زیر بار ترافیکی رفتن این محور خبر داد و اظهار کرد: بر این اساس فردا یکشنبه ۹ خرداد ماه ۱۴۰۰ با تدابیری که اندیشیده شد، این پروژه مهم مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: در مدت دو سال پیگیری مجدانه و جلب توجه و اعتبارات ملی، شاهد ۳۷ درصدد پیشرفت در پروژه معطل مانده هشتگرد - طالقان بودیم و اکنون نیز این پروژه مهم و حیاتی پس از ۲ دهه انتظار مردم آماده بهره‌برداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار البرز با بیان اینکه این جاده از سال ۷۹ آغاز شده، افزود: در مدت دو سال اخیر، تمامی موانع پیشرفت این پروژه که در حدود مسئولیت دولت بود با پیگیری‌های جدی برطرف شد تا پیمانکار با فراغ بال به کار خود ادامه دهد.

برنامه‌ریزی برای استفاده گردشگری محور هشتگرد - طالقان

وی تصریح کرد: در ابتدا این مسیر یک جاده دسترسی روستایی بود و زیرساخت مناسبی برای آن تأمین نشده بود اما اکنون تمامی برنامه‌ریزی‌های لازم برای استفاده گردشگری و جاده‌ای شهری برای تردد مردم طالقان به سمت شهر جدید هشتگرد پیش‌بینی شد.

شهبازی خاطرنشان کرد: بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان تاکنون برای این جاده هزینه شده و در خصوص تونل نیز امور در حال انجام است و حفاری آن صورت گرفته و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل تونل نیز لازم است.

وی متذکر شد: راه اصلی طالقان - هشتگرد و به طول ۴۲ کیلومتر مسیر سفر از طالقان به سمت کرج و تهران را حدود ۴۰ کیلومتر نزدیک‌تر کرده و به نصف می‌رساند.

کد خبر 5222631

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار البرز شهرستان کرج انتخابات 1400 ویروس کرونا چالش شایستگی بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گرگان سوم خرداد فتح خرمشهر چالش شفافیت اردبیل آزادسازی خرمشهر واکسن کرونا جنبش ازما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۶۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور برون شهری کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، تردد در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

طبق آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورهای آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک، محور شهریار - تهران در برخی از مقاطع و آزادراه ساوه - تهران حدفاصل نسیم شهر تا فیروز بهرام دارای بار نیمه ترافیکی نیمه سنگین است.

آخرین وضعیت جوی نشان می‌دهد که محورهای استان‌های خراسان جنوبی، سیستان بلوچستان و کرمان دارای بارش پراکنده باران است.

کد خبر 6081715 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در جاده چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و آزادراه تهران–پردیس
  • سفر یک روزه استاندار زنجان به ابهر+ جزئیات
  • اختصاص تسهیلات ویژه برای دارندگان وسایل نقلیه برقی
  • ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • جلسه شورای ترافیک شهرستان پلدشت 
  • تخصیص ۱۲۸ میلیارد تومان برای جاده یاسوج به سی‌سخت
  • بارش باران در جاده‌های ۹ استان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش باران در جاده‌ها