Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - امام جمعه اردبیل گفت: مسئولان باید هم راستا با مطالبه‌گری مردم گام بردارند و جوابگو باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اردبیل، آیت‌الله سید‌حسن عاملی صبح امروز در گردهمایی ائمه محترم جمعه استان اردبیل در ارتباط با ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: امام جمعه‌ها باید پایکار باشند در غیر این صورت ستاد احیا نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل بیان کرد: دبیر ستاد شهرستان‌ها باید چهره محبوب و مقبول در جامعه، عالم به زمان خود، خوش فکر و خوش سلیقه، جهادی و انقلابی باشد تا بتواند چهره خوبی از فریضتین در شهرستان نشان دهد و مسئولان نیز باید هم راستا با مطالبه‌گری مردم گام بردارند و جوابگو باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم میر عباس‌زاده، دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل نیز در ادامه بیان کرد: در سال 72 بزرگانی همچون آیت الله جنتی – آیت الله رئیسی و آیت الله قرائتی محضر مبارک مقام معظم رهبری جهت تشکیل ستاد امربه معروف و نهی از منکر شرف یاب شدند که، مقام معظم رهبری فرمودند: ستاد (احیاء) امر به معروف و نهی از منکر باشد، چون آحاد جامعه باید به تکلیف خود در این حوزه عمل کنند.

احیای امر به معروف و نهی از منکر یکی از ضروریات امروز جامعه است20000 شورای امر به معروف در سراسر خراسان رضوی فعال می‌شود1600 گروه احیاگر امر به معروف در استان‌های کشور شناسایی شد

در ادامه جلسه دبیر ستاد استان گفت: ائمه جمعه به عنوان رئیس ستاد شهرستان‌ها در هر شهرستان دبیر احیاء فریضتین را انتخاب کنند. در گام دوم گروه‌های جهادی مطالبه‌گری در عرصه‌های تخصصی راه‌اندازی و گام سوم آموزش شیوه نامه‌های مطالبه‌گری در سطح استان برگزار شود.

انتهای پیام/145

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امر به معروف و نهی از منکر مطالبه گری آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۶۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان دوم دامغان مطالبه جدی مردم است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد حسن رستمیان پیش از ظهر آدینه در حاشیه مراسم دیدار مردمی رئیس جمهور با مردم دامغان در مصلای این شهرستان با اشاره به مطالبات جدی مردم این شهرستان از مسئولان دولتی، بیان کرد: بیمارستان دوم دامغان مطالبه جدی مردم است.

وی خواستار اجرایی شدن مصوبات سفر اول رئیس جمهور به استان سمنان در خصوص دامغان و بهداشت و درمان شد و افزود: بیمارستان دوم، تجهیز اورژانس دامغان و ایجاد دانشکده پزشکی در این شهرستان مهمترین اقداماتی است که مردم از رئیس جمهور می‌خواهند تا به آنها جامه عمل بپوشاند.

امام جمعه دامغان با بیان اینکه ارتقای میراث فرهنگی شهرستان به میراث فرهنگی ویژه به واسطه تمدن هفت هزار ساله تپه حصار و داشته‌های ارزشمند دامغان در حوزه گردشگری و تاریخی گفت: داشته‌های ارزشمند دامغان می‌بایست حفظ شود.

رستمیان با بیان اینکه اختصاص یک درصد درآمد معادن شهرستان دامغان در شهرها و روستاهای شهرستان از دیگر مطالبات مردم است، ابراز کرد: دامغان پایتخت ویلایی سازی نهضت ملی مسکن در کشور است که از رئیس جمهور تقدیر می‌کنیم اما نیاز است که ساخت ساختمان‌ها ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه ساختمان‌های نیمه سازه زیادی در شهرستان دامغان وجود دارد که باید تکمیل شود، افزود: رسیدگی به معیشت و مشکلات اقتصادی مردم از دیگر مطالبات مردم شهرستان از رئیس جمهور است.

کد خبر 6082384

دیگر خبرها

  • رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل: آماده برگزاری دور دوم انتخابات هستیم
  • امام جمعه موقت تهران: عملیات وعده صادق یک طوفان‌الاقصی ایرانی بود / هیچ‌چیز برای امروز ما، حیاتی‌تر از وحدت نیست
  • مردم پیشوا در حمایت از عملیات سپاه علیه اسراییل راهپیمایی کردند
  • مردم پیشوا در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل راهپیمایی کردند
  • حجت الاسلام حاج علی اکبری: عملیات وعده صادق یک طوفان‌الاقصی ایرانی بود
  • بیمارستان دوم دامغان مطالبه جدی مردم است
  • گروه‌های مردمی مسوولان را در اجرای «طرح نور» در ورامین یاری کنند
  • بیش از ۹۰ درصد مردم کردستان از اجرای طرح نور استقبال کردند
  • دیدار کارکنان تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش با امام جمعه اردبیل
  • نهادهای متولی فرهنگ از جامعه جامانده‌اند/ تذکر لسانی خودجوش مردمی موثرتر از نوع حاکمیتی است