Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،   سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه صبح امروز (شنبه) در حاشیه مراسم چهلمین روز شهادت شهید حجازی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: سردار حجازی یک فرمانده صاحب فکر و اندیشه و اهل تدبیر و با برنامه بود که با یک نظم فکری بسیار قوی عمل می‌کرد و به ارزش‌های اخلاقی بسیار پایبند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سردار حجازی یک فرمانده خلاق بود که رفتارش با همکاران و زیردستان اصلاً بر اساس سلسله مراتب نبود. او واقعاً یک احترام درونی در همه ایجاد می‌کرد و بر اساس نفوذ قلبی و احترام درونی فرماندهی می‌کرد.

فرمانده کل سپاه با اشاره به فرماندهی سردار حجازی در جبهه مقاومت، گفت: او تجربیات بسیار بزرگی در میدان‌های جهاد در دفاع مقدس و جبهه‌های مقاومت داشت و بسیار شجاع بود.

سرلشکر سلامی گفت: شجاعت و آرامش از ویژگی‌های منحصربه‌فرد شهید حجازی بود که در صحنه‌های حساس و سخت نبرد آرامشش را از دست نمی‌داد و این ویژگی باعث می‌شد در شرایط بحرانی هم امروزش را از دست ندهد.

فرمانده کل سپاه در خصوص جایگزین ایشان برای فرماندهی، گفت: جریان فرماندهی در مجموعه سپاه همانند یک روح جاری است؛ یعنی همیشه جایگزین فرماندهان وجود دارد و فرماندهان تجربیات را از فرماندهان قبلی می‌گیرند و نگران جایگزینی نیستیم، اما شخصیت این فرماندهان خاص است و جای خالیشان موجب ناراحتی است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرلشکر سلامی سردار حجازی جبهه مقاومت سردار حجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۶۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با جانبازان دفاع مقدس در میبد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، معاون سیاسی امنیتی فرماندار میبد، رئیس دفتر امام جمعه، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و رئیس بنیاد شهید شهرستان با حضور درمنزل سیدعلی محمد جوادیان، رضا جعفری نژاد و علی اصغر رسولی از جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس از صبر و استقامت آنها تجلیل کردند.   سیدعلیمحمد جوادیان در عملیات فتح المبین، رضا جعفری نژاد در عملیات خیبر و علی اصغر رسول در عملیات والفجر هشت به درجه والای جانبازی نائل آمدند.   رئیس دفتر امام جمعه میبد در این دیدار گفت: انقلاب اسلامی به برکت خون هزاران شهید و ایثار و فداکاری شما جانبازان سرافراز و آزادگان به پیروزی رسید.   حجت الاسلام فاضلی با بیان اینکه امروز جبهه مقاومت به پرچمداری ایران اسلامی در برابر دشمنان ایستاده است، افزود: جبهه مقاومت با روحیه جهادی و انقلابی شما عزیزان در برابر رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی ایستاده است و به زودی جبهه کفر را سرنگون و قدس و مردم مظلوم غزه را از زیر ظلم و ستم دشمنان آزاد خواهد کرد.   وی خاطرنشان کرد: شما جانبازان عزیز و سرافراز زخم گلوله را در تن خود به یادگار دارید و به آن افتخار می‌کنید و در چشم و دل ملت ایران عزیز هستید.

دیگر خبرها

  • جانشین فرمانده کل سپاه: هرگونه تعرض به ایران با پاسخی شدیدتر مواجه می‌شود
  • زندگینامه شهدا سرشار از درس است
  • شهید حجاری بنیان‌گذار عرصه‌های نوین بسیج بود
  • دیدار با جانبازان دفاع مقدس در میبد
  • هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا ترویج و تبیین راهبرد مقاومت و ایثار است
  • به زودی پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی را جشن می‌گیریم
  • «سربلند میدان» برای سومین بار به بازار نشر آمد
  • سردار حسن‌زاده: جشن بزرگ پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است.
  • سردار بلندپایه سپاه که نامش در سریال ضدایرانی آورده شد /همرزم سردار سلیمانی که جلوی تکفیری ها ایستاد
  • برگزاری سومین یادواره سردار شهید سید محمد حجازی در کوهدشت