Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@08:04:35 GMT

پروژه‌های کاداستر هر چه زودتر پایان یابد

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۵۸۴۳۵

پروژه‌های کاداستر هر چه زودتر پایان یابد

ایسنا/لرستان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان بر تکمیل پروژه‌های مرتبط با کاداستر اراضی ملی و دولتی تاکید کرد.

شیرزاد نجفی در جلسه شورای هماهنگی شهرستان الیگودرز که هشتم خرداد ماه برگزار شد، اظهار کرد: هدف از برگزاری این جلسه تبیین برنامه‌ها و وظایف اداره شهرستان در سال ۱۴۰۰ و بررسی چالش‌ها و مشکلات شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: مسائلی نظیر ساماندهی، تولید نهال در نهالستان منطقه حوضیان، مراقبت و نگهداری از جنگلکاری‌های سنواتی، بررسی وضعیت ذخیره‌گاه‌های جنگلی شهرستان، اتمام پروژه‌های کاداستر اراضی ملی و دولتی، ساماندهی نیروهای یگان حفاظت، تقویت گشت‌های حفاظتی، جنگل گردشی، برنامه‌ریزی جهت پیشگیری از وقوع و اطفاء حریق بسیار حائز اهمیت هستند.

وی تاکید کرد: پروژه‌های مرتبط با کاداستر اراضی ملی و دولتی هر چه زودتر پایان یابد و در این راستا باید با تلاش مضاعف کار کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی کاداستر منابع طبیعی و آبخیزداری منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۸۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۱۰۰ هکتار از اراضی دولتی درشهرستان مرزی میرجاوه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، عبدالجبار اودک گفت: در فروردین ماه سالجاری این زمین‌ها در همان مرحله نخست پیش از انجام هرگونه اقدام فیزیکی توسط متصرفان شناسایی و به بیت المال بازگردانده شد.

سرپرست اداره راه و شهرسازی میرجاوه از مردم خواست: در صورت مشاهده موارد تصرف و تعرض به اراضی دولتی مراتب را فوراً از طریق تماس با شماره تلفن ۱۶۵۶ و یا شماره پیامک ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ به یگان حفاظت از اراضی دولتی استان اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۱۰۰ هکتار از اراضی دولتی درشهرستان مرزی میرجاوه
  • ۷۰ درصد پروژه‌های سازمان ثبت مربوط به حدنگاری است
  • آموزش‌های مرتبط با آبزیان در استان بوشهر گسترش می‌یابد
  • رفع تصرف ۱۲ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در لرستان
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • ممنوعیت ورود عشایر به شهرستان فریدونشهر تا پایان اردیبهشت
  • لرستانی‌ها کدام نوع نان را بیشتر مصرف می‌کنند؟
  • بایر، اینتر و شرکا: تیم‌هایی که زودتر قهرمان شدند
  • رفع تداخل ۵ پلاک از اراضی کشاورزی استان قزوین
  • کیفیت نان مورد نیاز مردم تویسرکان باید افزایش یابد