Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@02:54:38 GMT

تردد بین استانی از ۱۲ تا ۱۷ خرداد ممنوع است

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۵۸۸۷۴

تردد بین استانی از ۱۲ تا ۱۷ خرداد ممنوع است

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد: بر اساس مصوبه امروز ستاد ملی کرونا تردد بین استانی از ساعت ۱۲ ظهر چهارشنبه (۱۲ خرداد) تا ۱۲ ظهر دوشنبه (۱۷خرداد) ممنوع است.

به گزارش «تابناک»؛ علیرضا رئیسی روز شنبه بعد از جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که با حضور رئیس جمهوری برگزار شد، افزود: این مصوبه در سراسر کشور اجرا می‌شود و ربطی به رنگ بندی شهر‌ها ندارد و برای متخلفان نیز جرایمی در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: بر اساس مصوبه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا، تردد بین استانی در شهر‌های قرمز با جریمه یک میلیون تومانی و در شهر‌ها و مناطق نارنجی و زرد با جریمه ۵۰۰ هزار تومانی مواجه می‌شود.

رئیسی ادامه داد: امیدواریم مردم در این روز‌های سخت همچنان همکاری کنند و با سفر کمتر و تردد کمتر بین استانی در کنترل اپیدمی موثر باشند و مطمئن هستیم که مردم مثل همیشه همکاری و حمایت خواهند داشت.

وی گفت: در جلسه امروز ستاد ملی کرونا وضعیت کرونا در ایران و جهان بررسی و اعلام شد که وضعیت کرونا در کشور هندوستان همچنان وخیم و موارد ابتلا و مرگ و میر در این کشور رو به افزایش و بسیار بالاست. ویروس هندی نه تنها در هندوستان بلکه در کشور‌های دیگری مثل انگلیس نیز اکنون ویروس غالب است و مساله ویروس جهش یافته انگیسی در این کشور‌ها تا حدی پشت سر گذاشته شده است.

ویروس هندی غالب می‌شود

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: در انگلیس که با حجم بالای واکسیناسیون تا حدی اپیدمی کرونا کنترل شده است، با وجود شیوع بیشتر ویروس جهش یافته انگلیسی میزان مرگ و میر بالا نرفته است و این خبر خوب و امید بخشی است که نشان می‌دهد، واکسیناسیون بر ویروس جهش یافته هندی موثر است.

وی ادامه داد: در ایران اکثر استان‌ها همچنان روند نزولی دارند و میزان مرگ و میر کاهش پیدا می‌کند. نکته مهم این است که در برخی استان‌ها به خصوص استان‌های جنوب و جنوب شرقی مواردی از افرایش بیماری در برخی شهر‌ها مشاهده شده است که نشان می‌دهد باید این مناطق با منتظر افزایش بیماری باشیم قوی‌تر عمل کنیم و اگر کوچکترین غفلتی صورت بگیرد، نوع ویروس جدید که ویروس هندی است می‌تواند شهر‌های بیشتری را درگیر کند و این زنگ خطر و هشداری برای کل کشور است.

رئیسی گفت: اکنون استان‌های بوشهر، سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان و حتی کرمانشاه در برخی شهرهایشان با افزایش موارد ابتلا مواجه هستند و باید هوشیار باشند.

وی افزود: شهر‌های دیر و کنگان در بوشهر، چابهار در سیستان و بلوچستان، جیرفت، سیرجان، شهر بابک در استان کرمان، سر پل ذهاب در استان کرمانشاه، بندرعباس، جاسک، بندر خمیر، رودان، قشم و میناب در استان هرمزگان ۱۳ شهری هستند که وضعیت آن‌ها از نارنجی فراتر رفته و به قرمز تبدیل شده است و باید از شهر‌ها بیشتر مراقبت کنیم. ولی روند کلی بیماری در کشور نزولی است.

این خبر تکمیل می شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 شورای نگهبان محسن رضایی مجید شهریاری نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سخنگو ستاد مقابله با کرونا رئیسی ویروس کرونا تردد جریمه انتخابات 1400 شورای نگهبان محسن رضایی مجید شهریاری نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ستاد ملی مقابله با کرونا بین استانی استان ها شهر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۸۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: محدودیت‌های ترافیکی که از چهارشنبه ۲۹ فروردین آعاز شده تا شنبه یکم اردیبهشت ۱۴۰۳ در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.

محدودیت‌های اعلام شده پلیس راه:

۱. موتورسیکلت:
تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ الی ساعت ۶ صبح روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران - سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع می‌باشد.
* تبصره: تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

۲. سواری:
الف) محور کندوان:
- محدودیت تردد انواع وسایل نقلیه در محور مذکور از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز جمعه مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ به شرح ذیل اعلام می‌گردد:
۱) از ساعت ۱۴ آزادراه تهران - شمال اعمال محدودیت تردد برای خودرور‌های به مقصد چالوس انجام می‌شود.
۲) از ساعت ۱۵ ابتدای پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) انسداد بصورت کامل.
۳) از ساعت ۱۷ از مرزن آباد به سمت تهران یک طرفه اجرا می‌گردد. (شمال به جنوب)
۴) از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌گردد.
۵) تردد از مسیر جاده قدیم تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد می‌باشد.

* تبصره: تردد از مسیر جاده قدیم کرج – چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودرو‌هایی که قصد عزیمت به چالوس در روز‌های اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۲ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع می‌باشد.

ب) محور هراز:
۱- در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی روز جمعه مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بلعکس انجام خواهد شد.

۳. نقلیه سنگین (به استثناء حاملین موادسوختی ویافاسدشدنی):
۱- محور کندوان: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع می‌باشد.
۲- محور هراز:
الف) تردد کلیه تریلر‌ها از محور هراز کماکان ممنوع می‌باشد.
ب) تردد کلیه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه مورخ‌های ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ و ۳۱ از محور هراز ممنوع می‌باشد.

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور
  • چرا حمله موشکی «مشروع» بود؟ فهرست عملیات تروریستی و سایبری اسرائیل علیه ایران
  • اینفوگرافیک | ۴۵سال جنایت عبری علیه ایران
  • ۲۱ عملیات تروریستی و سایبری اسرائیل علیه ایران /چرا حمله سپاه «مشروع» بود؟
  • چرا عملیات تنبیهی وعده صادق مشروع است؟
  • آخرین محدودیت ترافیکی فروردین ماه در جاده‌های شمال
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی برای برگزاری رژه روز ارتش در شهر کرمان
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم