Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سعید نمکی در این سفر با انتقاد از تمام نشدن روند ساخت بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام، گفت: این بیمارستان باید حداکثر بین ۵۰ تا ۶۰ روز آینده تکمیل شود.

همچنین به گفته وی، ۱۵۰ هزار تخت بیمارستانی با تلاش‌های بعمل آمده و ایجاد بیمارستان‌های سرپایی در پیک چهارم برای مبتلایان کرونا ذخیره شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته گذشته انتشار اخباری مبنی بر دزدیده شدن دختر بچه ۱۲ ساله در فضای مجازی ایلام منتشر شد اما پلیس ایلام موضوع را تکذیب و اعلام کرد: این موضوع صحت نداشته و تعداد معدودی از کانال های استان بدون توجه به منبع خبر و همچنین کسب اطلاع از نیروی انتظامی اقدام به بازنشر این مطلب کرده اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام اعلام کرد: تاکنون ۱۱ هزار دوز واکسن کرونا در استان ایلام برای افراد بالای ۷۰ سال تزریق شده است.

انتخابات دیگر موضوع حساس و مهم این روزهای استان ایلام است و طبق اماری که هفته گذشته از سوی معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام اعلام شد بیش از ۴۵۹ هزار نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند.

وزیر بهداشت: ۱۵۰ هزار تخت برای مبتلایان کرونا ذخیره شد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ۱۵۰ هزار تخت بیمارستانی با تلاش‌های بعمل آمده و ایجاد بیمارستان‌های سرپایی در پیک چهارم برای مبتلایان کرونا ذخیره شد.

به گزارش ایرنا، سعید نمکی روز سه‌شنبه در نشست استانی ستاد کرونای ایلام افزود: روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار بیمار سرپایی در پیک چهارم کرونا ویزیت و ۴۷۰ هزار بیمار نیز بستری شدند.

۱۰۳ مبتلای کرونا در مراکز درمانی ایلام بستری هستند

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: ۳۴ بیمار حاد تنفسی جدید در مراکز درمانی ایلام بستری شدند و مجموع بستری های کرونای استان به ۱۰۳ نفر رسیده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، دکتر محمد کریمیان روز جمعه اظهار داشت: از بستری های جدید ۱۲ نفر مربوط به ایلام، ۶ نفر دهلران، ۶ نفر ایوان، پنج نفر آبدانان، سه نفر چرداول، یک نفر دره شهر و یک نفر نیز مربوط به چوار است.

۱۱ هزار ایلامی بالای ۷۰ سال واکسن کرونا دریافت کردند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: ۲۲ هزار نفر از آغاز تزریق واکسن کرونا تا کنون در استان واکسینه شده اند که از این تعداد بیش از ۱۱ هزار نفر افراد بالای ۷٠ سال هستند.

به گزارش ایرنا، دکتر جمیل صادقی فر روز پنجشنه در کارگروه رسانه ای کرونا ایلام اظهار داشت: واکسن افراد جامعه هدف(بالای ۷٠ سال) همچنان ادامه دارد و افرادی که برای تزریق واکسن با آنان تماس و یا پیامک ارسال شده است بر اساس زمانبندی به مرکز اعلام شده مراجعه و واکسن خود را دریافت کنند.

بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام تیرماه ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می رسد

استاندار ایلام از بهره برداری بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی شهر ایلام تا پایان تیرماه ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: زیرساختی های خدماتی این بیمارستان نظیر راه دسترسی، تامین برق، آب و گاز تا ۴۵ روز آینده تکمیل شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، محمد نوذری در نشست هماهنگی بهره برداری از بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی شهر ایلام اظهار داشت : در حال حاضر این بیمارستان دارای ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی است و تا پایان تیرماه ۱۴۰۰ به بهره برداری خواهد رسید.

فوریت های پزشکی به پنج هزار ایلامی مبتلا به کرونا ارائه شد

رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: پنج هزار و ۱۴۰ بیمار مشکوک و مبتلا به کرونا در استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون توسط پایگاه های اورژانس ۱۱۵ خدمات فوریت های پزشکی دریافت کرده اند.

دکتر صیدنور علیمرادی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از مجموع این تعداد بیمار، سه هزار و ۶۲۹  نفر که با اورژانس ۱۱۵ تماس برقرار کرده بودند به بیمارستان های استان اعزام شدند.

معاون استاندار: مطالبات کارکنان درمانی ایلام پرداخت نشده است

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: پرستاران و پزشکان این استان بین ۶ تا ۹ ماه گذشته مطالبات خود را دریافت نکرده‌اند که باید تسریع در پرداخت معوقه‌های پرسنل درمانی در دستور کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، الیاس فتاحی روز سه‌شنبه در جلسه استانی ستاد کرونا با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: همچنین بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام برای تکمیل نهایی نیازمند تزریق اعتبار است تا کمتر از ۲ ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

مدیریت نکردن مصرف برق در ایلام منجر به وضعیت اضطراری می شود

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق ایلام ضمن هشدار نسبت به افزایش مصرف برق گفت: مصرف برق در ایلام از حد میانگین گذشته است و در صورت عدم مدیریت مصرف چاره ای جز اعمال برنامه مدیریت اضطراری بار شبکه باقی نمی ماند.

محمد محمدیان شمالی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اعمال برخی خاموشی های در برخی نقاط استان بویژه حوزه شمالی استان بیان کرد: دلیل این امر جلوگیری از اعمل خاموشی های گسترده، طولانی مدت و غیر قابل کنترل است و به همین علت مجبور به اعمال برنامه مدیریت اضطراری بار هستیم چرا که این کار باعث ایجاد توازن بین تولید و مصرف می شود.

جدول زمانبندی قطعی برق به مردم اعلام شود

استاندار ایلام با تاکید بر صرفه جویی آب و برق توسط شهروندان در استان، گفت: جدول زمانبندی قطعی برق باید به مردم اعلام شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، محمد نوذری شامگاه شنبه در نشست فوق العاده ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران استان با اشاره به وضعیت خشکسالی امسال اظهار داشت: از آنجا که قریب ۵۰ درصد کاهش نزولات جوی در استان به ثبت رسیده امسال شاهد یکی از کم سابقه ترین خشکسالی ها در ایلام هستیم.

استاندار ایلام: برق مراکز حساس در شرایط خاموشی تامین شود

استاندار ایلام تاکید کرد: برق مراکز حساس نظیر بیمارستان ها و اورژانس ها در شرایط خاموشی تامین شود و مدیران ذی ربط تصمیمات صحیح و دقیق تری در این راستا اتخاذ کنند.

به گزارش ایرنا، محمد نوذری روز دوشنبه در سمینار استانداران ضمن گرامیداشت حماسه سوم خرداد، با اشاره به مسائل و مشکلاتی که در اثر قطعی برق در کشور و استان اتفاق افتاده است اظهار داشت: اگرچه همه واقف هستیم که به دلیل کاهش بی سابقه نزولات جوی و شروع پیش از موعد فصل گرم سال نیاز به مصرف برق نسبت به گذشته بیشتر شده است، اما در شرایط می‌توان با برنامه ریزی و مدیریت صحیح نتایج بهتری را کسب کنیم.

مصرف برق مشترکان خانگی ایلام باید ۳۰ درصد کاهش یابد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام گفت: ادارات به میزان ۵۰ درصد و مشترکان خانگی ۳۰ درصد باید کاهش مصرف برق داشته باشند.

آیت قیصربیگی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمامی دستگاه ها موظف هستند علاوه بر عدم استفاده از کولر گازی مجهز به ژنراتورهای تامین برق اضطراری باشند.

پالایشگاه گاز ایلام ۱۰ مگاوات برق به شبکه سراسری تزریق کرد

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت: پالایشگاه گاز ایلام ۱۰ مگاوات ظرفیت مازاد خود را به شبکه سراسری تزریق کرد.

 به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش گاز ایلام، روح اله نوریان روز جمعه اظهار داشت: در راستای عمل به مسوولیت های اجتماعی و با توجه به کمبود ظرفیت تولید برق در کشور و خاموشی های مکرر ایجاد شده برای هموطنان این اقدام را انجام داده است.

۴۵۹ هزار و ۵۷۳ در ایلام واجد شرایط رای دادن هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: ۴۵۹ هزار و ۵۷۳ نفر از مردم این استان واجد شرایط رای دادن بوده که از این تعداد ۲۲۵ هزار و ۶۷۲ نفر زن و ۲۳۳ هزار ۹۰۱ تن مرد هستند.

به گزارش ایرنا، الیاس فتاحی روز چهارشنبه در نشست ستاد انتخابات استان اظهار داشت: از مجموع افراد واجد شرایط رای در استان ۹ هزار و ۹۴۶ رای اولی در انتخابات هستند که از این میزان پنج هزار و ۶۰ مرد و چهار هزار و ۸۸۶ نفر زن هستند. 

حضور مردم در انتخابات مایه امید دوستان و خواری دشمنان می شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: مردم با حضور خود در یک همه‌پرسی همگانی سرنوشت چندین ساله خود را به فردی می سپارند که مقدرات کشور را تعیین می کند که می تواند مایه امید دوستان و خواری دشمنان انقلاب شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار روز جمعه در خطبه های امروز نماز جمعه ایلام اظهار داشت: انتخابات می‌تواند مایه عزت و سرافرازی مردم و نیز  می‌تواند موجب ندامت و پشیمانی شود بنابراین انتخابات آگاهانه ارزشمند است.

دادستان ایلام: دستگاه قضا مطالبه گر حقوق مردم است

دادستان ایلام گفت: دستگاه قضا مداخله گر در هیچ نهاد و اداره ای نیست اما بدون مماشات، پیگیر و مطالبه گر خواسته ها و مشکلات عامه مردم است.

به گزارش ایرنا، افشار خسروی زاد روز شنبه در دیدار با جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان ایلام اظهار داشت: دستگاه قضا به عنوان امین مردم به طور جدی با کسانی که باعث تشویش اذهان عمومی و ایجاد ناامنی اجتماعی در جامعه می شوند برخورد قاطع و جدی دارد.

فعالیت های بنیاد علوی برای محرومیت زدایی هلیلان ستودنی است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام حضور و فعالیت بنیاد علوی در شهرستان تازه تاسیس هلیلان را رضایت بخش و امیدوار کننده ذکر کرد و گفت: اقدامات این نهاد انقلابی در کلیه بخش ها موجب می شود فاصله طبقات اجتماعی کاهش یابد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار روز سه شنبه در دیدار با دبیر و کارکنان بنیاد علوی هلیلان و جمعی از بزرگان این شهرستان اظهار داشت: هلیلان تازه تاسیس علاوه بر نگاه دولت نیازمند حضور و فعالیت نهادهای انقلابی است که با این همدلی و هماهنگی مشکلات مردم این شهرستان رفع خواهد شد.

۱۵۰ میلیارد تومان برای زیرساخت های هلیلان هزینه شد

استاندار ایلام گفت: ۱۵۰ میلیارد تومان از طریق اعتبارات استانی و شهرستانی، بنیاد علوی و معاونت مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری طی ۲ سال اخیر برای زیرساخت های هلیلان هزینه شد.

به گزارش ایرنا، محمد نوذری روز پنج شنبه در بازدید از زیرساخت های شهرستان هلیلان اظهار داشت: ارتقا هلیلان به شهرستان و ایجاد قرارگاه محرومیت زدایی در طول یکسال گذشته موجب شد تحول عظیمی در همه بخش های این شهرستان ایجاد شود و این شهرستان در مسیر رشد و توسعه قرار گیرد.

عرضه مرغ زنده از ۱۰ خرداد در ایلام ممنوع است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: عرضه مرغ زنده و کشتار غیر مجاز از ۱۰ خردادماه سال‌جاری در استان ممنوع است.

به گزارش ایرنا، جهانگیر رستم زاد عصر سه شنبه در نشست کمیته ساماندهی مرغ استان اظهار داشت: با توجه به مخاطراتی که این قبیل کشتارها برای سلامت افراد به دنبال دارند و به منظور ساماندهی و کنترل قیمت مرغ هرگونه عرضه مرغ زنده در ایلام ممنوع است و با متخلفان برخورد قضایی می شود.

موزه سنگ و سنگواره ایلام افتتاح شد

موزه خصوصی سنگ و سنگواره و مخزن اشیای تاریخی ایلام به مناسبت هفته میراث‌ فرهنگی افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندر ایلام  روز یکشنبه در حاشیه افتتاح مخزن امن اشیا و موزه تخصصی سنگ و سنگواره ایلام اظهار داشت: بخش میراث فرهنگی از جمله بخش هایی بود که با زمان شیوع کرونا خسارت های بسیاری را متحمل شد.

عاملان اغفال دختر ۱۲ ساله ایلامی دستگیر شدند

رییس پلیس آگاهی استان ایلام از دستگیری عاملان اغفال دختر ۱۲ ساله ایلامی خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ایلام، سرهنگ علی مهری گفت: با تلاش پلیس آگاهی استان و همکاری پلیس استان بوشهر، عاملان اغفال دختر ۱۲ ساله ایلامی در فضای مجازی  که دو نفر بودند، دستگیر  و در اختیار مقام قضایی  قرار گرفتند.
 

برچسب‌ها ایلام ویروس کرونا اخبارنامه قطع برق محمد نوذری وزیر بهداشت سعید نمکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام ویروس کرونا ایلام ویروس کرونا قطع برق محمد نوذری وزیر بهداشت سعید نمکی اخبار کنکور دانشگاه علوم پزشکی ایلام بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی استاندار ایلام گفت ایلام اظهار استانداری ایلام گزارش ایرنا بیمارستان ها شنبه در نشست بهره برداری وزیر بهداشت استان ایلام واجد شرایط محمد نوذری بنیاد علوی سه شنبه گاز ایلام مصرف برق ۱۲ ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۸۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دزدی آیفون منازل مناطق شمالی تهران!

سرقت دوربین آیفون های خانه ها  شیوه جدید دزدی در مناطق شمالی تهران شده است. قیمت دوربین های آیفون خانه ها  به ۸۰۰ تا ۳ میلیون تومان رسیده است، به همین خاطر از چشم سارقان منازل دور نمانده است.

یکی از مخاطبان تصاویری از این سارقان برای ما ارسال کرده است. در این تصاویر سارقان شب گذشته به چند خانه در یک محله دستبرد زدند و دستگیر هم نشدند. سارقان حرفه ای تر شدند با خودروهای بدون پلاک دست به دزدی می زنند که شناسایی آنها سخت شود.

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کاهش شدت وزش باد در ایلام/آغاز بارش‌ها از هفته آینده
  • تکذیب کشف خودروی بمب‌گذاری شده در موصل
  • ۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت
  • دزدی آیفون منازل مناطق شمالی تهران!
  • فراجا شکایت از دروازه‌بان استقلال را تکذیب کرد
  • اطلاعیه فراجا؛ تکذیب شکایت سردار رادان از کاپیتان استقلال | شاکی اصلی مشخص شد
  • فراجا تکذیب کرد/ شکایت از دروازبان استقلال چه شد؟
  • (ویدئو) بازداشت اولین سارقی که با پابند الکترونیکی دزدی می کرد!
  • پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی
  • تکذیب بیانیه منسوب به حزب‌الله عراق درمورد ازسرگیری حملات علیه پایگاه‌های نظامی آمریکا