Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمد اهلی صبح امروز در جریان بازدید از ایستگاه آتش‌نشانی شهرک صنعتی خلخال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هم‌اکنون ۲ ایستگاه آتش‌نشانی در شهرک‌های صنعتی خلخال و گرمی در حال احداث است که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، ایستگاه آتش‌نشانی شهرک صنعتی خلخال به‌زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: احداث این ایستگاه آتش‌نشانی به مراحل پایانی خود رسیده است و در حال نصب تجهیزات مورد نیاز آن هستیم تا به‌زودی به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: برای این ایستگاه بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است که ۲۵ میلیارد ریال آن مربوط به خودروی آتش‌نشانی خریداری شده است.

پیشرفت بالای ۵۰ درصدی ایستگاه‌ آتش‌نشانی شهرک صنعتی گرمی

اهلی با اشاره به ایستگاه‌ آتش‌نشانی در حال احداث شهرک صنعتی گرمی تصریح کرد: این ایستگاه نیز پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصدی دارد که تلاش می‌شود تا پایان سال جاری به مرحله بهره‌برداری برسد.

وی مجموع ایستگاه‌های حال حاضر شهرک های صنعتی استان اردبیل را ۴ ایستگاه برشمرد و ادامه داد: با شروع به کار این ایستگاه‌ها، مجموع این ایستگاه‌ها به ۶ ایستگاه خواهد رسید که امیدواریم در افزایش ایمنی واحدهای تولیدی نقش بسزایی داشته باشند.  

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل با اشاره به اهمیت و نقش اقدامات پیشگیرانه در جلوگیری و کاهش خطرات و خسارات وارده به واحدهای تولیدی گفت: علاوه بر احداث و خرید و تجهیز خودروهای آتش‌نشانی، با اجرای برنامه‌هایی از قبیل شناسایی و پایش واحدهای صنعتی پرخطر و ارائه آموزش‌های مورد نیاز به واحدهای صنعتی، تلاش می‌شود تا بروز هرگونه حوادث احتمالی در شهرک‌های صنعتی کاهش یابد.

اهلی تشریح کرد: با توجه به حجم عظیم سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته و وجود صنایع تاثیرگذار در شهرک‌های صنعتی، آمادگی در مقابل حوادث و صیانت از این سرمایه‌های ملی از اهمیت بسزایی در حفظ تولید و اشتغال کشور برخوردار است.

وی گفت: هدف از ساخت و احداث این ایستگاه‌ها، کاهش زمان رسیدن به محل حادثه و ارتقاء ایمنی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و همچنین صیانت از جان و مال واحدهای تولیدی بوده و پیشگیری از وقوع حوادث در شهرک‌های صنعتی یکی از اهداف مهمی است تا در صورت وقوع حادثه و آتش‌سوزی حضور در محل حادثه به حداقل زمان ممکن کاهش یابد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: محمد اهلی آتش نشانی آتش نشانی شهرک صنعتی ایستگاه آتش نشانی شهرک های صنعتی صنعتی خلخال ایستگاه ها شهرک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۸۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دو واحدتولیدی در گرمسار

علی آبادی وزیر صنعت معدن و تجارت در  قالب سفر هیات دولت به استان سمنان ، واحد تولیدی زرین بافت مهربان تولید کننده کیسه‌های پروپیلن ساده تک رشته‌ای و چند رشته‌ای با سرمایه گذاری حدود ۶۸ میلیارد تومان و اشتغال ۵۵ نفر را در شهرک صنعتی جنت آباد ایوانکی را افتتاح کرد.

همچنین با حضور وزیر صمت واحد تولیدی پاسارگاد صنعت باطری تولید کننده انواع جعبه باطری در شهرک صنعتی گرمسار هم به بهره برداری رسید.

این واحد با اعتبار ۶۶ میلیارد تومانی و اشتغال زایی ۶۰ نفر و ظرفیت تولید ۲ هزار تن جعبه باطری در شهرک صنعتی گرمسار آغاز به کار کرد.

وزیر صمت در حاشیه افتتاح این واحد‌ها، از اجرای سیاست‌هایی برای توسعه کمی و کیفی صنعت و راه اندازی واحد‌های راکد با توجه به شعار سال و تاکید بر مشارکت مردمی با عنوان جهش تولید خبر داد و گفت: وزارت صمت برای رفع مشکلات واحد‌های تولیدی در کنار آنان است

مرتضی علی آبادی با بیان اینکه سمنان از استان‌های صنعتی و پیشرو در کشور است افزود: در این سفر طرح‌های ویژه حمایت از واحد‌های صنعتی با دستور رئیس جمهور اجرا خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • افتتاح دو واحد تولیدی در گرمسار
  • افتتاح دو واحدتولیدی در گرمسار
  • هفت واحد تولیدی در استان اردبیل موفق به اخذ گواهینامه ملی و بین المللی شدند
  • صدور ۹۶ جواز تاسیس واحدهای صنعتی و تولیدی در تربت حیدریه
  • تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟
  • افتتاح دومین ایستگاه آتش‌نشانی بانوان کشور در تهران
  • افتتاح دومین ایستگاه آتش‌نشانی بانوان کشور در شرق تهران
  • آتش‌سوزی در شهرک صنعتی محمود آباد/اطفا ادامه دارد
  • ۳ هزار سند مالکیت واحدهای صنعتی استان تهران صادر شد