Web Analytics Made Easy - Statcounter

این روزها، اصطلاح ارزهای دیجیتال، حتماً به گوش شما هم خورده‌است؛ دلیل آن هم این است که دنیای رمزارزها، بیش از پیش، توسعه پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام مدرسان پیشتاز، هر یک از معامله گران و سرمایه گذاران به دلایل مختلفی، وارد دنیای ارزهای دیجیتال می‌شوند. ما در ادامه قصد داریم دلایل مهم برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را بیان کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با ما همراه باشید.

دلایل سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

مهم‌ترین دلایل سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال عبارت است از:

۱- برپایی تحول عظیم ارزهای دیجیتال

بازار ارزهای دیجیتال، یکی از جدیدترین بازارهای مالی و سرمایه می‌باشد که تغییر و تحولات عظیمی در دنیای پول، ایجاد کرده‌است. با استفاده از ارزهای دیجیتال، به راحتی می‌توان معاملات بین المللی را با سرعت بالا و همچنین هزینه‌های کمی، انجام داد.

یکی از تحولاتی که بازار ارزهای دیجیتال به پا کرده، آزادی عملی است که در اختیار سرمایه گذاران قرار داده است؛ اما این به چه معناست؟ سرمایه گذاران در بازارهای ارزهای دیجیتالی، سرمایه‌های مالی خود را بدون واسطه‌هایی نظیر بانک، کنترل و مدیریت می‌کنند.

پیشرفت سریع رمز ارزها، بیانگر این است که به زودی به یکی از پایه‌های اصلی اقتصاد، تبدیل خواهند شد، بنابراین یکی از بهترین گزینه‌های سرمایه گذاری، محسوب می‌شوند.

۲- نقدینگی بالا

یکی دیگر از مهم‌ترین دلایل برای سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال، نقدینگی بالا می‌باشد؛ به این معنا که به راحتی می‌توان ارزهای دیجیتالی مختلف را خرید و فروش کرد؛ دلیل آن هم این است که خرید و فروش دارایی‌ها در این بازار ، تنها منحصر به سرمایه گذاران عمده و شرکت‌های بزرگ نیست، بلکه سرمایه گذاران خرد و افراد عادی نیز به راحتی، قادرند اقدام به خرید و یا فروش ارزهای دیجیتالی کنند.

۳- بازدهی خوب

همه افراد با هدف افزایش سرمایه اولیه خود، وارد بازارهای مختلف سرمایه می‌شوند؛ خوشبختانه بازار ارزهای دیجیتال، بازدهی خوبی دارد و به همین دلیل یکی از بهترین گزینه‌های سرمایه گذاری به شمار می‌رود. درصد بازدهی و سود ناشی از سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتالی، زیاد است.  البته لازمه موفقیت در بازارهای ارزهای دیجیتالی نیز درست مانند دیگر بازارهای سرمایه، آموزش 0 تا 100 ارزهای دیجیتالی می‌باشد، در غیر این صورت نه تنها به سود نخواهید رسید، بلکه ضرر هم می‌کنید.

۴- تنوع بخشیدن به سرمایه گذاری

از دیگر دلایل سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتالی می‌توان به امکان تنوع بخشیدن به سرمایه گذاری‌ها، اشاره نمود. یک جمله مهم در سرمایه گذاری وجود دارد و آن هم این است که تمام تخم مرغ‌هایت را داخل یک سبد، قرار نده؛ این امر، ریسک سرمایه گذاری را تا حد زیادی، کاهش می‌دهد. بنابراین خوب است در کنار سرمایه گذاری در دیگر بازارهای سرمایه که شامل بازار بورس و ... می‌باشد با آموزش ارزهای دیجیتالی، در این بازار نیز وارد شوید.

همچنین دنیای رمزارزها به تنهایی نیز متنوع است و می‌توانید از میان هزاران آلت کوین، یک و یا چندین ارز دیجیتالی را خریداری کنید؛ البته لازم به ذکر است که میزان سود و زیان ناشی از سرمایه گذاری در هر یک از رمز ارزهای مختلف با یکدیگر، متفاوت است.

۵- استقلال و انعطاف پذیری معاملات ارزهای دیجیتالی

همانطور که در قسمت قبلی به آن اشاره نمودیم، بازار رمز ارزها، بدون هیچ واسطه‌ای است، بنابراین هر مقدار از هر نوع ارز دیجیتالی را که خریداری کنید، متعلق به خود شماست و از بابت مستقل بودن آن خیالتان راحت باشد.

بازار ارزهای دیجیتال، همچنین در تمامی ساعات شبانه روز و در طول تمامی روزهای هفته، باز است و معامله گران و سرمایه گذاران در هر ساعتی که بخواهند، می‌توانند برای انجام معاملات خود که شامل خرید و یا فروش ارزهای دیجیتالی مختلف است، اقدام کنند. به بیان کلی‌تر شما در هر زمان و مکانی که اراده کنید، قادر به انجام معاملات خود در دنیای ارزهای دیجیتالی، خواهید بود.

آموزشگاه فنی و حرفه‌ای مدرسان پیشتاز

اکنون که با مهم‌ترین دلایل سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتالی، آشنا شدید، اگر تصمیم به سرمایه گذاری در این بازار مالی را گرفتید، لازم است که آموزش ارزهای دیجیتال را هر چه سریعتر آغاز کنید، زیرا در غیر این صورت به موفقیت در این بازار، دست پیدا نخواهید کرد. مدرسان پیشتاز، آموزشگاه فنی و حرفه‌ای است که موفق به اخذ مجوز قانونی برای برگزاری دوره آموزشی ارز دیجیتال است و آموزش 0 تا 100 ارزهای دیجیتالی را برگزار می‌کند. بنابراین اگر علاقه مند به آموزش ارزهای دیجیتالی و ورود به این بازار هستید، می‌توانید روی کمک کارشناسان و متخصصان مجرب حاضر در آموزشگاه فناوری اطلاعات و امور مالی بازرگانی مدرسان پیشتاز، حساب باز کنید و 0 تا 100 ارزهای دیجیتالی را آموزش ببینید.

سخن پایانی

ما در این مطلب، سعی کردیم مهم‌ترین دلایل سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتالی را بیان کرده تا در صورت تمایل با آموزش ارزهای دیجیتال، وارد این بازار شده و به سود برسید. از اینکه وقت ارزشمندتان را برای خواندن این مطلب، صرف نمودید، بی نهایت متشکریم. اکنون در پایان این مقاله، شما عزیزان می‌توانید سؤالات و نظرات خود را با ما و سایر کاربران سایت به اشتراک بگذارید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ارزهای دیجیتالی سرمايه گذاري سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتالی سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال دلایل سرمایه گذاری آموزش ارزهای دیجیتال ارزهای دیجیتال مهم ترین دلایل سرمایه گذاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۹۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح «ایران دیجیتال» در کردستان اجرا می‌شود

‌به گزارش خبرنگار مهر، میثم عابدی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع فعالان حوزه ICT کردستان که در پارک علم و فناوری برگزار شد، اظهار کرد: وزارت ارتباطات مبتنی بر ظرفیت‌های استان از فعالیت‌های حوزه ارتباطات حمایت می‌کند و باید زیرساخت‌ها و خلاءها بررسی شود تا نیاز استان را بسنجد و بر اساس نیازها کمک کند.

وی افزود: هم مرزی استان کردستان با حضور عراق از مزایای استان است که برای توسعه اقتصاد دیجیتال و خدمات نرم‌افزاری می‌تواند مورد توجه قرار گیرد.

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه سال گذشته در ۱۰ استان کشور فعالیت دیجیتالی ویژه دانش‌آموزان انجام دادیم، افزود: سعی براین است تا امسال در کردستان نیز طرح‌های دیجیتالی با عنوان «ایران دیجیتال» اجرا شود.

عابدی بیان کرد: در شش ماه اول سال گذشته ۳۰۰ میلیارد تومان و در شش ماه دوم ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برای تأمین مالی شرکت‌ها پرداخت کردیم.

پیش از این جلسه عابدی از مجتمع نوآوری نور سنندج بازدید کرد و در این بازدید از آموزش ۱۰ هزار دانش‌آموز کردستانی در حوزه آموزش مهارت‌های دیجیتال خبر داد و گفت: با همکاری وزارت آموزش و پرورش امسال ۳۰۰ هزار دانش‌آموز متوسطه مهارت‌های دیجیتال را آموزش می‌بینند.

کد خبر 6087452

دیگر خبرها

  • آیا ارز دیجیتال حلال است؟
  • بهترین روش آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال برای ورود به بازار رمزارزها
  • طرح «ایران دیجیتال» در کردستان اجرا می‌شود
  • هدف گذاری آموزش مهارت‌های دیجیتال به ۳۰۰ هزار نفر در کشور
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • «تتر» جایگزین دلار می شود؟
  • سایت های معتبر تحلیل ارز دیجیتال
  • بیت‌کوین در آستانه رکوردی جدید / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار
  • آموزش رایگان ارزهای دیجیتال برای مبتدی ها: از باز کردن حساب تا معامله و سود ( اطلاع رسانی تبلیغی)