Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در عملیات مشترک مأموران پاسگاه انتظامی "تنگ سرخ" شهرستان بویراحمد و مأموران انتظامی شهرستان "سپیدان" از استان فارس ۱۰۷ کیلوگرم حشیش و ۴۷ کیلوگرم تریاک از یک دستگاه خودروی پژو پارس کشف شد.

سردار"کیقباد مصطفایی" در بیان جزئیات این خبر افزود: ماموران پاسگاه انتظامی "تنگ سرخ" شهرستان "بویراحمد" با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی از اقدام یک قاچاقچی مبنی بر انتقال مواد مخدر با یک دستگاه خودروی پژو پارس از استان های جنوب شرقی کشور به سمت استان های جنوب غربی مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی اظهارکرد: با اقدامات خاص پلیسی و تبادل اطلاعات به موقع مأموران انتظامی شهرستان "سپیدان" با ماموران پاسگاه انتظامی "تنگ سرخ" شهرستان "بویراحمد"، خودرو در محور "شیراز به یاسوج" شناسایی و توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودرو مذکور۱۵۴ کیلو مواد افیونی شامل: ۱۰۷ کیلوگرم حشیش و ۴۷ کیلوگرم تریاک که به طرز بسیار ماهرانه ای در آن جاسازی شده بود را کشف و ضبط و متهم را نیز دستگیر کردند.

مصطفایی عنوان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، وی ضمن قدردانی از اقدام و همکاری و تعامل به موقع ماموران پلیس شهرستان سپیدان با تاکید بر تشدید برنامه های پیشگیرانه و مقابله ای پلیس با سوداگران مرگ و باندهای قاچاق مواد مخدر از عموم مردم خواست: هر گونه اطلاعات خود در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد مواد مخدر حشیش کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۹۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران یگان امداد در راستای ماموریت‌های محوله بررسی خودرو‌های مشکوک در عوارضی شماره سه به یک دستگاه خودرو ایسوزو مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان غله و اداره صمت بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه راننده به همراه خودرو و کالای قاچاق جهت سیر مراحل قانونی تحویل پلیس امنیت اقتصادی شد، بیان کرد: برخورد با سودجویان و قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان خواست درصورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل