Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سرهنگ "امین یادگارنژاد " روز شنبه در تشریح این خبر به رسانه ها افزود: با توجه به اینکه کاربران تلفن‌های هوشمند در زمینه سواستفاده‌هایی که تعمیرکاران تلفن‌های همراه از اطلاعات موجود در گوشی‌های آن‌ها می‌توانند داشته باشند، اطلاعات کافی ندارند، تلفن‌های خود را بدون رعایت ملاحظات حفاظتی در اختیار تعمیرکاران غیرمجاز قرار داده و موجبات ارتکاب جرائم علیه خود را فراهم می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: شهروندان باید قبل از تحویل تلفن همراه خود به تعمیرکاران، از مجاز بودن تعمیرگاه اطمینان حاصل کنند و از قرار دادن گوشی خود در اختیار به افراد غیرمجاز خودداری کنند.

سرهنگ یادگارنژاد بیان کرد: برای در امان ماندن از سرقت اطلاعات شخصی خود بهتر است قبل از تحویل دادن گوشی به تعمیرکاران، اطلاعات خانوادگی و خصوصی را از حافظه داخلی تلفن همراهشان پاک کرد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: ‌پلیس فتا به‌ صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان است، لذا کاربران در صورت مواجهه با موارد مشکوک با مراجعه به بخش مرکز فوریت‌های سایبری سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir، با ما در ارتباط باشند.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان پلیس فتا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان پلیس فتا خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان پلیس فتا اخبار کنکور پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۹۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان، سرهنگ حسن بژندی فرمانده انتظامی منوجان در این باره گفت: در پی  ۲ فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت و همچنین طلا و جواهرات یک شهروند در حوزه بخش آسیمنون، ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی هویت سارقان مسلح  را شناسایی کردند.

سرهنگ حسن بژندی افزود: در ادامه ماموران پلیس آگاهی، پلیس اطلاعات و پاسگاه انتظامی بخش آسیمنون با تکمیل اقدامات اطلاعاتی سه سارق را شناسایی و در عملیاتی یکی از آنان را دستگیر کردند که از این متهم یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، گردن بند طلا، یک دستگاه شماره کوب برای تغییر ارکان موتورسیکلت،  ۵۰۰ متر سیم کابل مخابراتی و لاشه احشام سرقتی کشف شد.

 وی با اشاره به کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و اعتراف متهم به ۱۱ فقره سرقت گفت: این فرد برای انجام تحقیقات بیشتر تحت نظر بوده و دستگیری همدستانش با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

منوجان در منتهی الیه جنوب غربی استان کرمان و نزدیکترین شهرستان به استان هرمزگان است؛ شهر منوجان حدود ۳۹۰ کیلومتر با مرکز استان کرمان فاصله دارد.

دیگر خبرها

  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق زورگیر دستگیر شد
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند
  • افزایش قیمت برخی گوشی‌ها با وجود تخصیص ارز نیمایی
  • پرفروش‌ ترین گوشی شیائومی+ دانلود لیست قیمت جدیدترین و ارزان‌ترین موبایل امروز(۳ اردیبهشت)
  • زنان یمنی از ترس، استاد این کار شدند!
  • اگر گوشی همراه خود را گم کردیم چگونه آن را پیدا یا اطلاعاتش را پاک کنیم؟
  • بهره مندی دو روستای شهرستان تفت از اینترنت پرسرعت
  • اگر گوشی همراه خود را گم کردیم چگونه آن را پیدا یا اطلاعتش را پاک کنیم؟